אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דו"ח חדש: פתיחת קו הרכבת הישיר ת"א-ירושלים תידחה לסוף 2018

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
המדינה לא מתנהלת בצורה מקצועית לטובת רווחת אזרחיה
כל פרויקט שהמדינה מנהלת לוקח שנים רבות ועלויות מטורפות. למה לא לתת לחברות מתמחות בנושאים אלה לבנות תמורת זיכיון ל-X שנים. למען הסר ספק, היו חברות שרצו לבנות רכבת תחתית בגוש דן, רכבת לאילת ועוד אבל המדינה דחתה אותם !!!
שלומי | 18.12.16
2.
יוסף ביי נבון לא היה צריך לחפור מנהרות
באורך כולל של עשרות קילומטרים ולהקים המון גשרים (בין היתר הגשר הארוך בארץ, והגשר הגבוה בארץ - וזה לא אותו הגשר), לא היה צריך להתמודד עם שלל תביעות משפטיות (שאורכות שנים) של הירוקים ושל מערערים למיניהם על כמעט כל מכרז שהוציא, לא היה צריך לחשמל מסילות שעליהן נוסעות עשרות רכבות כל יום ועשרות אלפי נוסעים, לא היה צריך לגשר על כל כביש שבנמצא - לא היו כבישים ראשיים כלל, ובנוסף, לא היה צריך להקים את התחנה בירושלים 80 מטרים מתחת לעיר, אלא בשוליה.
יחי ההבדל הקטן | 17.12.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת