28. קשה ללכת בחושך לשירותים ולמצוא האסלה כמי שטס הרבה בחייו במטוסים, קרה לא פעם שבגלל החושך פספסתי את השירותים ו/או האסלה...היה לא נעים כשהאור נדלק לפתע BBנסקי | 26.12.16 (ל"ת)
27. אני חשבתי שכל הפיראטים היו שטומי עין... שמלכתחילה חסרה להם העין המכוסה. הלא כך הוא הדבר? לא מבין מה קורה פה | 26.12.16 (ל"ת)
25. ממש תגובות של "מומחי כורסה" לתעופה כמות התגובות המטופשות שנכתבת פה יכולה להפיל את האתר. מי שלא מבין בתעופה, ובכלל לא בבטיחות טיסה - שלא יגיב. מה שקורה במשחק מחשב או בסרט שראיתם - זו לא המציאות! איש אחד | 25.12.16 (ל"ת)
23. אני שמעתי ש... 1. יש מטוסים שממריאים ונוחתים באור יום אז זה אומר שביום דווקא יש להשאיר את האורות דולקים. 2. כנ"ל לגבי התמצאות. כשביום אני רואה את הקרקע אתה מתמצא טוב יותר במרחב וגם אם המטוס הפוך אזי בעזרת כח הכבידה והעיניים ההתמצאות טובה יותר, גם בלילה באזור מיושב כשרואים אורות רבים מבינים שזאת נקודת ישוב ולא בהכרח כוכבים. 3. אום יש בעיה של ראיית שילוט החירום כדאי לטפל בכך ולא לספר סיפורים שהם אולי אמת אבלמבוססים על הנחות מיושנות. אדר | 25.12.16 (ל"ת)
22. ממש לא נכון. האמת: התנשאות הצוות על הנוסעים, כמו: איסור פתיחת טלפון כדי לשמוע מוסיקה מרגיעה. וממש כמו בבתי החולים, התנשאות הרופאים והצוות הרפואי על החולה המסכן שצריך להסתובב עם בגד שמותיר אותו עם ישבנו חשוף הנוסע המוטרד | 24.12.16 (ל"ת)
21. הצתה מכבים את ההאורות במטוס בעת הנחיתה וההמראה, כדי שכששולפים אקדח על הדיילת שתמכור לך את השוקולד לא יראו מי אתה (וזה בהכרח ישראלי) אזולאי | 24.12.16 (ל"ת)
20. 19 אם הייתי כותב ל10 APU auxiliary power unit הוא היה מבין את כוונתי? אני לא סגור על זה אז בפשטות "מקור מתח חיצוני" ברור יותר. בכל מקרה ניתוק מקור כוח אחד והמיתוג למקור השני [המנועים] יוצר את התופעה. קולין | 24.12.16 (ל"ת)
19. 13, המטוס לא מחובר לרשת החשמל אלא ל APU בזנב בזנב המטוס יש מנוע קטן APU (יחידת כוח עזר) והיא זו שנותנת את החשמל. האורות המרצדים לשניה אחרי שהמטוס נדחף לאחור ולפני שמתחיל לנוע בכוח המנועים, זו השניה שהוא מכבה את יחידת כוח העזר ומעביר למנועים הראשיים שמייצרים את החשמל. כיבוי האורות ופתיחת התריסים נועדה לשני דברים: כדי שהעיניים יתרגלו לתאורה שמחוץ למטוס למקרה חרום, וכדי לאפשר לצוותי חירום מחוץ למטוס (במקרה הצורך) להתסכל פנימה. חגי | 24.12.16 (ל"ת)
18. ולמה בטיסות אל-על מניו-יורק אוסרים לפתוח חלונות? השאלה האמיתית היא למה בטיסות מניו-יורק הצוות באל-על דואג שכל הזמן החלונות יהיו סגורים. למה אוסרים על פתיחת החלונות, למרות שרוב הדרך עוברת באור יום. מדוע רוצים שהנוסעים יישנ כל הדרך איילת מטיילת | 24.12.16 (ל"ת)
16. וגם לראות טוב החוצה, בעזיבת חירום מי שחשב שזה כדי לא לזהם באור, ממש מוזר בראשו tt | 24.12.16 (ל"ת)
14. הרמת התריס נועדה שצוות החילוץ יוכל לראות מה קורה בפנים המטוס לאחר תאונת אונס (בהנחה שהנוסעים חסרי הכרה) השם | 24.12.16 (ל"ת)
13. 10 אתה לא פרופסור. ובטח לא מבין גדול במטוסים "הריצוד" שאתה מדבר עליו הוא בכלל הרגע שבו נוצר ניתוק מהחיבור למערכת החשמל החיצונית שהמטוס מחובר אליה בזמן המתנה. בזמן המתנה בשדה תעופה מערכת החשמל של המטוס מתחברת למקור חיצוני דהיינו רשת החשמל המקומית. ובהתנעת המנועים מערכת מיתוג מנתקת את מקור החשמל החיצוני דבר שגורם לדעיכה ריגעית קולין | 24.12.16 (ל"ת)
12. קיבוי עורות לא משנה למה העיקר זה עוזר לראות יותר טוב את הנוף בחוץ בזמן ההמראה והנחיתה דוד הטייס | 24.12.16 (ל"ת)
11. צריכת אנרגיה בהמראה מכבים כל צרכן חשמל שאינו חיוני, על מנת לקבל דחף מירבי מהמנועים. גדעון | 24.12.16 (ל"ת)
10. ל- חמש החזק... אתה כנראה התרגלת לעבור מאור לחושך משום שאתה רגיל לישון עם אור דולק ועניים פקוחות ולכבות את האור כדי להכין מטרנה JJ | 24.12.16 (ל"ת)
8. שטויות במיץ סגירת האורות נועדה להקצות כוח לעכל מערכות שקשורות להמראה . שימו לב כאשר מניעים את המנוע המטוס האורות מרצדים . ברוב המטוסים היום יש לדים על הריצפה / התיקרה שמראים את מיקום פתחי היציאה ואותם לא מפעילים בהמראה. א | 24.12.16 (ל"ת)
7. לא להתרגל לחושך אלא להתרגל לאור שבחוץ הכתבה כמעט נכונה ו-2 צודק. מכבים את האורות בפנים ופותחים חלונות כדי השעיניים יתרגלו לתאורה שבחוץ (בין אם זה אור יום או חושך) במקרה של פינוי ירון | 24.12.16 (ל"ת)
6. מסוגי המדיניות שיום אחד בא מישהו ואומר: "בואו נשנה את הטימטום הזה אחת ולתמיד!" ובזה נגמר הענין! | 24.12.16 (ל"ת)
2. חזק. שמעו סיפור כשהייתי צריך לקום בלילה להכין מטרנה לתאומים מעל הררי לגו העין שלי התרגלה לחושך ב-5 שניות ולא דקות. עד היום כמה שנים אחרי נשמרה לי היכולת לעבור לראיית לילה בכמה שניות א | 24.12.16 (ל"ת)
למה צוות המטוס מכבה את האורות בהמראה ובנחיתה?
31 תגובות לכתיבת תגובה