אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

למה צוות המטוס מכבה את האורות בהמראה ובנחיתה?

31 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

23.
אני שמעתי ש...
1. יש מטוסים שממריאים ונוחתים באור יום אז זה אומר שביום דווקא יש להשאיר את האורות דולקים. 2. כנ"ל לגבי התמצאות. כשביום אני רואה את הקרקע אתה מתמצא טוב יותר במרחב וגם אם המטוס הפוך אזי בעזרת כח הכבידה והעיניים ההתמצאות טובה יותר, גם בלילה באזור מיושב כשרואים אורות רבים מבינים שזאת נקודת ישוב ולא בהכרח כוכבים. 3. אום יש בעיה של ראיית שילוט החירום כדאי לטפל בכך ולא לספר סיפורים שהם אולי אמת אבלמבוססים על הנחות מיושנות.
אדר | 25.12.16
19.
13, המטוס לא מחובר לרשת החשמל אלא ל APU בזנב
בזנב המטוס יש מנוע קטן APU (יחידת כוח עזר) והיא זו שנותנת את החשמל. האורות המרצדים לשניה אחרי שהמטוס נדחף לאחור ולפני שמתחיל לנוע בכוח המנועים, זו השניה שהוא מכבה את יחידת כוח העזר ומעביר למנועים הראשיים שמייצרים את החשמל. כיבוי האורות ופתיחת התריסים נועדה לשני דברים: כדי שהעיניים יתרגלו לתאורה שמחוץ למטוס למקרה חרום, וכדי לאפשר לצוותי חירום מחוץ למטוס (במקרה הצורך) להתסכל פנימה.
חגי | 24.12.16
13.
10 אתה לא פרופסור. ובטח לא מבין גדול במטוסים
"הריצוד" שאתה מדבר עליו הוא בכלל הרגע שבו נוצר ניתוק מהחיבור למערכת החשמל החיצונית שהמטוס מחובר אליה בזמן המתנה. בזמן המתנה בשדה תעופה מערכת החשמל של המטוס מתחברת למקור חיצוני דהיינו רשת החשמל המקומית. ובהתנעת המנועים מערכת מיתוג מנתקת את מקור החשמל החיצוני דבר שגורם לדעיכה ריגעית
קולין | 24.12.16
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת