20. בישראל השקיעו 50 מיליארד על 60 ק"מ (ת"א ים) אצלם העלות זניחה לעומתנו בישראל השקיעו קרוב ל50 מיליארד על 60 ק"מ סך הכל (ת"א ים) זו עקיצה ! רמי | 04.01.17 (ל"ת)
16. הבעיה בישראל הם הישראלים כולם מתחכמנים אחד את השני ואז מתפלאים למה ח%א פה. בסין יודעים לנהל מדינה | 30.12.16 (ל"ת)
15. היתרון של רכבות מהירות הוא שהן יוצאות ממרכזי הערים בדרך כלל, ואפשר להגיע לתחנה כרבע שעה לפני שהרכבת יוצאת, בניגוד לטיסות בהן צריך לנסוע לשדה המרוחק מהעיר, להגיע כשעתיים לפני הטיסה (שעה לפני העליה למטוס) ואחרי הנחיתה לבזבז זמן נוסף על הגעה מהשדה אל העיר. בנוסף עיכובים בטיסות הם תופעה הרבה יותר נפוצה וחמורה, כבר נתקלתי במטוסים שיצאו בשלוש שעות איחור לטיסה של שעה. לדוגמה נסיעה ממרכז לונדון למרכז פריז ביורוסטאר לוקחת כשעתיים ועשרים דקות. זה רק הזמן שמבלים בשדה התעופה בטיסה בינלאומית. אילס | 30.12.16 (ל"ת)
14. בארץ הסכומים האלו לא היו מספיקים לתחתית בכל הערים רק בגלל החברים של ביבי שחוגגים על התקציבים ומקפיצים את המחירים כל הזמן אחרי שזכו במכרזים. ישראלי בחו"ל | 30.12.16 (ל"ת)
13. ל-11 מניסיון, הרכבות האלה גם מלאות. בכל מקרה השיקולים הם לא תמיד כאלה מדויקים, ברכבת אפשר יותר משקל, יכול להיות יותר מקומות פנויים, מתאים לאנשים עם פחדים, אין בידוק בטחוני ארוך ועוד המון דוגמאות. אהרון | 30.12.16 (ל"ת)
11. וישראל תבנה עוד 1000 התנחלויות ו.... 5000 ישיבות 2500 ק"מ כביש בשטחים כדי שזה ישרת את האחרון שיכבה את האור בנתב"ג!! SAM | 29.12.16 (ל"ת)
10. כזה בזבוז יש רכבת מהירה בין שנחגאי לבייגינג - טיסה יותר מהירה יותר זולה רכבת מהירה משנגחאי לקונמינג - טיסה זולה פי 2.5 וחוסכת פי 3 זמן רכבת מהירה מצאנגדו לשנגחאי - גם טיסה הרבה יותר זולה והרבה יותר מהירה רכבות מהירות טובות למרחקים של עד 200 ק"מ , לאחר מכן פשוט לא משתלם גם כלכלית וגם מבחינת זמן סיני | 29.12.16 (ל"ת)
9. חכם סיני הסינים עובדים יפה, שלטון ריכוזי שרואה את טובת העם הכלכלה ומעל בית משפט ושטויות שמונעות התקדמות יוני | 29.12.16 (ל"ת)
8. כשדולנד טראמפ יפסיק לקנות מסין ,הצמיחה בסין תרד כי הסיני הממוצע לא קונה כמו אמריקאי moshe | 29.12.16 (ל"ת)
4. בונים 30 אלף קמ עד 2020 ואנחנו קו רכבת קלה 2021 ושלא נדבר על הרכבת מת"א לירושלים שבונים אותה יותר מ10 שנים והיד עוד נטויה. אדי | 29.12.16 (ל"ת)
3. בהשוואה לישראל... 500 מיליארד דולר בסין ב-4 שנים (2017-2020 כולל), אם מחשבים לפי השקעה פר אזרח, מקבילים ל-13.5 מיליארד ש"ח השקעה בתשתיות בישראל. זה בערך התקציב שלנו, ואצלנו השטח קטן בהרבה מסין. אז למה אני עדיין עומד בפקקים נוראיים פעמיים ביום??? יגאל | 29.12.16 (ל"ת)
1. ואצלינו תל אביב אילת אין, 300 ק״מ מסילה קשה למדינה שלנו להשקיע בשביל שאילת תפרח ומשקיעים ותיירים יבואו. איזה בזבוז. טוב כנראה שגם אם יבנו נסיים 300 ק״מ אחרי שהם יסיימו 30 אלף יוסי | 29.12.16 (ל"ת)
השקעה מפלצתית: סין תשקיע חצי טריליון דולר ב-30 אלף ק"מ של רכבת מהירה
20 תגובות לכתיבת תגובה