אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מכירת גולן טלקום סוללת את הדרך לעליית מחירים

81 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

79.
שר האוצר סידר לכם מחירים טובים בסלולר
תגידו תודה רבה לשר האוצר כחלון על "הורדת מחירי השירות הסלולרי". בפעם הבאה לפני שאשתם מצביעים עבור "כוכב היום" תבררו אם הוא באמת כוכב או סתם עובד עליכם בעיניים בשביל המשכורת שלו. אם בצורה זו הוא גם מנהל את נושא מחירי הדירות, ושמעתי אותו כבר אומר "לא הבטחתי הורדה במחירים", אז תצפו להמשך עליה כמו בשנה שעברה. כן יש ירידות בעליה אך בסופו של יום הבית מנצח את המהמר.
ישראלי | 03.01.17
59.
בזכות המחיר הנמוך לכל ילד יש מכשיר
כשיעלו המחירים ניקח לילדים את המכשירים. במקום 4 מכשירים בממוצע לכל משפחה תהיה ירידה של 50 אחוז ומעלה. אתם תעלו ל70 ש"ח? אנחנו נוריד שימוש ! הרווח שלכם גם עכשיו גבוה. לא ראיתי מנכ"ל אחד שקיצצו לו במשכורת בגלל הפסדים או רווחים קטנים
ליאת | 03.01.17
58.
עוד סיבה לגמול את הילדים מהמכשיר המסרטן
מ 20 ש"ח ל 70-100 ש"ח??? שוד לאור יום ! בושה וחרפה ! אתם תעלו מחירים ואנחנו נוריד מכשירים ! נדבר רק בטלפונים של העבודה ! או בזק ביתי ! נבטל את הטלפונים לילדים. יהיה נורא כיף לחזור אחרוה לימים טובים יותר ! לא ניתן לכם לחגוג על גבינו
אבי | 03.01.17
55.
האם גולן שילם איזשהו מחיר על אי-עמידה בתנאים?
לי נראה שמיכאל גולן עשה קופה למרות שלא עמד בהתחייבויות, ועכשיו מעביר את תפוח האדמה הרקוב למישהו אחר. כלקוח של גולן טלקום נהניתי מהמחירים הזולים, אבל הייתי מעדיף לשלם טיפה יותר אם גולן הייתה משקיעה בתשתית כמו שהייתה חייבת. אולי אני תמים, אבל אני חושב שאם חברה לא עומדת בהסכם עם המדינה צריך להיות לזה איזשהו מחיר עבור הבעלים ברמה האישית.
שימי | 03.01.17
53.
אנחנו צרכנים שגיבורים רק בדיבורים
הרבה מאלו שאומרים עכשיו שאם יהיה יקר יותר יעזבו או מאיימים בחרם צרכנים - נשארו בחברות הותיקות שעשקו אותם שנים כי אחרי המהפכה של גולן הם קיבלו הנחה. כל אחד צריך לומר תודה לגולן על המהפכה ולקוות שהמחירים לא יעלו כי בניגוד לפעם .. היום לכל משפחה יש 4 קוים. עדין, רוב הציבור לא עשה מעשה והתחבר לחברה שעשתה לו רק טוב. בדיבורים לא מזיזים דברים.
מ | 03.01.17
51.
סלקום תמנון שפרס זרועותיו כדי לתאם מחירי מונופול
אותם עברייני צווארון לבן יאלצו לשאת בעול הגלובליזציה וההוקעה החברתית, ילמדו לאט ובזהירות כאשר יחוו שימור לקוחות בשנה הראשונה-בשל אי ודאות הלקוחות אם לעזוב או לא, עלייה בשנה השנייה-מאחר ובשוק לא יהיו מתחרים מכריעים, ו-בשנה השלישית יהיה זה מדרון חלקלק לפשיטת רגל-הצרכן הממוצע יקבל ותק בחינת שוק וישכיל לגלות שמדובר בתאום מחירים מונופולי. ניתן לשחק באנשים, לא כולם בעלי ראייה מערכתית על התנהלות גופים וחברות, רובם חיים את חייהם ולא מתערבים בפוליטיקה וכלכלה. המסקנה מגיעה לתודעתם לאחר שנתיים של חוייה.
Inon | 03.01.17
46.
תודה למיכאל גולן
שבשנים שפעלה כאן גולן טלקום כולנו, כולל כל קוראי הטוקבק הזה וגם כותבי האתר והמשפחות שלנו תודה לגולן שחסכת לנו ה-מ-ו-ן כסף שהלך מתקשורת בסיסית לחינוך ומוצרי צריכה אחרים והכרחיים. תודה שהראית לנו ששתו לנו את הדם במשך שנים עם חשבונות של מאות ואפילו אלפי שקלים לאדם ולעסק, למרות שלגיל שרון הייתה מעלית ישר למשרד בבניין פלאפון, מעלית פרטית וכל היום פרסומות בטלוויזיה. למרות שהוא שתה לנו וגם לעובדים שלו את הדם, הוא ממנוה למנכ"ל חברה שהציבור, לו היה פיקח היה מיד נוטש כל חברה שהחמדן הזה מנהל
שייקה | 03.01.17
29.
יכול להיות שיעלו מחירים אבל השינוי כבר קרה
מה שעשו גולן טלקום והוט מובייל הינו בלתי הפיך ואם יהיו עליות מחירים מתונות זה בסדר, בכל זאת העובדה שגולן טלקום קרסה וזה עוד אחרי שהיתה חברה רזה במיוחד - שילמה מחיר נמוך בהרבה מהוט מובייל על הרישיון, מעט מאד כח אדם ודיגיטציה טובה, בסופו של דבר סביר מאד שאלקטרה תאמץ את מודל ההפעלה של גולן טלקום - תמשיך לתפעל את האתר הקיים ותמשיך להיות חברה מאד יעילה מבחינה תפעולית, כך שעדיין יהיה לה יותר קל להציע חבילות זולות בהשוואה למתחרים.
אמיר | 03.01.17
25.
כן לעליית מחירים!
רמת המחירים הנוכחית לא מאפשרת השקעה בתשתיות, ולפיכך היא לא טובה למשק בטווח הארוך. אם המחירים יתייצבו על אזור ה- 70 ש"ח למנוי ללא הגבלה, סביר להניח שכולנו נרוויח תשתית איכותית יותר. מהירות הגלישה תעלה, פחות אזורים בעייתיים מבחינת הכיסוי ואיכות שיחה גבוהה יותר. אני לחלוטין בעד.
אמיר ש., מודיעין | 03.01.17
15.
איפה היו כולם כשגולן היו צריכים מנוים? עכשיו נשלם
כמה משתמשים אמרו לעצמם- נשאר בחברות הותיקות בשביל 10 שקלים בחודש לא נלך לחברה קטנה, שמישהו אחר ילך ואנחנו מודים לו כי זה ממש חשוב לחזק תחרות (אבל לא אנחנו). כמה לקחות גולן עזבו בשנה האחרונה מחשש שהחברה תיסגר? פחד שכמובן לא אמור להיות קיים כי בתוך שעה אפשר להתנייד לחברה אחרת.. אבל שוב, האינטרס האישי הצר גבר על האינטרס הכללי. וזה בדיוק המאפיין של התודעת הצרכנית הישראלית. התאגידים מבינים את זה מצויין. אם אקספון נכנסת לתמונה - אני עובר אליה. חשוב מאד שיהיה פה מפעיל שלא קשור לתאגיד גדול.
m | 03.01.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת