אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נתיבי איילון תקים עיר ניסוי למכוניות אוטונומיות

34 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

32.
מדינת עם מחסור בכבישים ומחלפים - והשר ישן
במקום לבנות מחלפים ומנהרות וגשרים בשביל להוריד את העומס באזור השרון, אז כץ בונה ערים בכאילו ומשחק ברכב אוטונומי. כי עדיף לחפש את המטבע מתחת לפנס למרות שברור שהמטבע לא שם. לך לראש עיריית רעננה ותתן לו בראש על זה שהאפס לא בנה מחלף שיכניס את עובדי ההייטק המסכנים לעיר המזורגגת שלו דרך כביש 4.
יותם | 03.01.17
29.
הפרוייקט הזה הוא קומבינה אופיינית נוספת -
של עירית נתניה בתמיכת כץ, על גב אוכלוסיה של אלפי משפחות שיכלאו מאחורי הגדרות של הפרויקט. השטח החקלאי יועד לשיפור איכות החיים ותוספת בניה למגורים ומוקף בהתישבות צמודת קרקע. זהו נטע זר שיפגע באיכות הסביבה, בתנועה שמסביבו ועוד ועוד. מיקום המיזם הזה נולד בחטא ויתקל בהתנגדות עזה של האוכלוסיה מסביבו. יש אינספור אפשרויות למיקום נכון עבור שדה ניסויים, רק לא הגחמה הזאת.
פשוט | 03.01.17
27.
לפעמים המרק זה רק תירוץ
אם למישהו מהטוקבקיסטים כאן יש ספק, בקצה כל מכרז כזה תמצאו מקורב לשר כץ שמצמיד את שפתיים לעטיני תקציב משרד התחבורה ויונק מזומנים מתוקים-מתוקים. למה בנו את זה בנתניה? למה לא בנגב? למה לא בגליל? פשוט מאוד, כי זה הרבה יותר נוח לנפח עלויות ככה, האדמה יקרה יותר, העבודה יקרה יותר. לאף אחד לא אכפת ממכוניות אוטונומיות, ערים חכמות, מדרכות אינטלגנטיות ותאורת רחוב אמוציונלית - זה הכל הכל הכל אודות הכסף, וכיצד לשאוב אותו בעוצמה החזקה ביותר מקופות הממשלה אל קופות הגמל של המקורבים.
ששי | 03.01.17
24.
בשביל מה צריך את זה?
איזה חברה רצינית תבוא לפה לבדוק את הפיתוחים שלה בעיר "בכאילו" בזמן שבקליפורניה ניתנים רישיונות לבדוק מכוניות אוטומטיות בתנאים אמיתים - לנסוע ברחובות אמיתים, עם נהגים אמיתים, הולכי רגל אמיתים והפרעות תנועה אמיתיות? כנ"ל בלונדון שהעיר מנפיקה רישיונות כאלה וגם סידני, ערים בסין וכו? בכמה כבישים מהירים במדינות סקנדינביה גם מאפשרים לבדוק משאיות אוטונומיות (לא רק כוניות פרטיות). יפן בודקת כבר ציי מוניות ורכבות אוטונומיים לחלוטין כדי לשלבם באולימפיאדה. ורק אצלינו אולי בסוף 2017 יסיימו את שלב התכנון...
רוני | 03.01.17
21.
דירות יעלו 500,000 ש"ח
מצוקת דיור, הנה פתרון: תביאו חברה סינית גדולה. תזמינו ממנה 100,000 דירות. אל תפריעו ! תנו לה שטח סגור שהיא עושה בו מה שהיא יודעת לעשות - לבנות ומהר. הם יביאו פועלים, חומרי בניה וציוד. תוך שנתיים תהיה כאן עיר חדשה. זה יעלה למדינה 10 מיליארד דולר. (בבנק ישראל שוכבים היום 95 מיליארד דולר) שהם 100,000$ לדירה כולל פיתוח ומבני ציבור. אם כחלון יסתפק רק ב 20% רווח 100,000 דירות ימכרו ב 500,000 ש"ח. הסינים גם יתנו מימון עד שהדירות ישווקו ע"י המדינה. ממשלה - את איתנו או נגדנו ?
הסיני | 03.01.17
19.
כץ לא מסוגל להרחיב את כביש החוף.
איזו סיבה יש לי להאמין שהוא באמת יקים את הדבר הזה? שר תחבורה על פול גז בניוטרל. ועוד כשהדדליין כ"כ קרוב. שם את הראש שלי שזה לא קורה לא השנה ולא בעוד שנתיים. במקום לקחת איזור כמו כביש החוף שרוב הציבור שמכניס הכי הרבה כסף לקופת המדינה ממסים נחנק בו בוקר וערב ולהרחיב אותו, הוא מתעסק עם איפה שקל יותר. העיקר לא לריב עם אף אחד (חקלאים, מועצות איזוריות)
רז | 03.01.17
16.
כל הרעיון לבדוק בתנאי אמת
ולא בתנאי "מעבדה" סטרילית. כבר נעשו ונעשים בדיקות כאלו ברחבי העולם בתנאי אמת, אין פה יותר מידי סיכון. לא מבין למה המדינה החליטה על הדרך הזאתי זה סתם גרירת רגליים (כרגיל) רק השנה (בתקווה) יסיימו לתכנן את הפרוייקט, ועד שיבנו אותו ועד שיסתיים הניסוי ועיקובים או בירוקרטיה למינהם מדובר על עשור לפחות עד שהמדינה תגיע למסקנות. נו, ככה זה אצלנו...
שחר2 | 03.01.17
6.
הבנתי
אין דיור, אין מקום על הכבישים. אין סיכוי להגיע מנקודה א' לב' בארץ הקטנה שלנו בפחות משעתיים. אז הולכים ובונים עיר שאף אחד לא יגור בה כדי להוסיף עוד מכוניות על הכבישים, ואלו תסענה לבד כדי שהיושבים בפנים יוכלו לתת שעות נוספות לבוס בזמן הנסיעה או לשחק פוקימון גו. הגיוני.
ברק יוסלביץ' | 03.01.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת