34. הגיעו זמנים טובים התחבורה פה בשיא פריחתה בכל הזמנים הגיע הזמן להוביל את העולם קדימה רוני | 03.01.17 (ל"ת)
33. מושחתים הביתה חצי מהילדים בארץ מתחת לקו העוני הוא צריך לשמן מישהו לקראת הבחירות שר תחבורה פח | 03.01.17 (ל"ת)
32. מדינת עם מחסור בכבישים ומחלפים - והשר ישן במקום לבנות מחלפים ומנהרות וגשרים בשביל להוריד את העומס באזור השרון, אז כץ בונה ערים בכאילו ומשחק ברכב אוטונומי. כי עדיף לחפש את המטבע מתחת לפנס למרות שברור שהמטבע לא שם. לך לראש עיריית רעננה ותתן לו בראש על זה שהאפס לא בנה מחלף שיכניס את עובדי ההייטק המסכנים לעיר המזורגגת שלו דרך כביש 4. יותם | 03.01.17 (ל"ת)
31. איזה ביזבוז כסף. שיסעו בבני ברק ואז יראו כמה זה שווה. בניית עיר דימיונית לא מדמה את החיים האמיתיים, בעיקר לא בישראל שנוסעים בה בהמות אדם. יותם | 03.01.17 (ל"ת)
29. הפרוייקט הזה הוא קומבינה אופיינית נוספת - של עירית נתניה בתמיכת כץ, על גב אוכלוסיה של אלפי משפחות שיכלאו מאחורי הגדרות של הפרויקט. השטח החקלאי יועד לשיפור איכות החיים ותוספת בניה למגורים ומוקף בהתישבות צמודת קרקע. זהו נטע זר שיפגע באיכות הסביבה, בתנועה שמסביבו ועוד ועוד. מיקום המיזם הזה נולד בחטא ויתקל בהתנגדות עזה של האוכלוסיה מסביבו. יש אינספור אפשרויות למיקום נכון עבור שדה ניסויים, רק לא הגחמה הזאת. פשוט | 03.01.17 (ל"ת)
28. האם לא מבזבזים מספיק כסף על מטרות זרות???????? אין שום מקום להקמת מתקן זה. יש להסתמך על התקינה של מערב אירופה. אין מקום לבחינת כלי הרכב בישראל. רונן | 03.01.17 (ל"ת)
27. לפעמים המרק זה רק תירוץ אם למישהו מהטוקבקיסטים כאן יש ספק, בקצה כל מכרז כזה תמצאו מקורב לשר כץ שמצמיד את שפתיים לעטיני תקציב משרד התחבורה ויונק מזומנים מתוקים-מתוקים. למה בנו את זה בנתניה? למה לא בנגב? למה לא בגליל? פשוט מאוד, כי זה הרבה יותר נוח לנפח עלויות ככה, האדמה יקרה יותר, העבודה יקרה יותר. לאף אחד לא אכפת ממכוניות אוטונומיות, ערים חכמות, מדרכות אינטלגנטיות ותאורת רחוב אמוציונלית - זה הכל הכל הכל אודות הכסף, וכיצד לשאוב אותו בעוצמה החזקה ביותר מקופות הממשלה אל קופות הגמל של המקורבים. ששי | 03.01.17 (ל"ת)
26. כבוד השר אולי תתעורר מהכותרות שלך וגזירת הסרטים ותתחיל לטפל בקטל בדרכים ובפקקים אבי | 03.01.17 (ל"ת)
24. בשביל מה צריך את זה? איזה חברה רצינית תבוא לפה לבדוק את הפיתוחים שלה בעיר "בכאילו" בזמן שבקליפורניה ניתנים רישיונות לבדוק מכוניות אוטומטיות בתנאים אמיתים - לנסוע ברחובות אמיתים, עם נהגים אמיתים, הולכי רגל אמיתים והפרעות תנועה אמיתיות? כנ"ל בלונדון שהעיר מנפיקה רישיונות כאלה וגם סידני, ערים בסין וכו? בכמה כבישים מהירים במדינות סקנדינביה גם מאפשרים לבדוק משאיות אוטונומיות (לא רק כוניות פרטיות). יפן בודקת כבר ציי מוניות ורכבות אוטונומיים לחלוטין כדי לשלבם באולימפיאדה. ורק אצלינו אולי בסוף 2017 יסיימו את שלב התכנון... רוני | 03.01.17 (ל"ת)
23. ליד נתניה דוקא ????? לא נראה לכם שיותר הגיוני להקימה בנגב ולעודד תעסוקה שם ???? מתפלא | 03.01.17 (ל"ת)
21. דירות יעלו 500,000 ש"ח מצוקת דיור, הנה פתרון: תביאו חברה סינית גדולה. תזמינו ממנה 100,000 דירות. אל תפריעו ! תנו לה שטח סגור שהיא עושה בו מה שהיא יודעת לעשות - לבנות ומהר. הם יביאו פועלים, חומרי בניה וציוד. תוך שנתיים תהיה כאן עיר חדשה. זה יעלה למדינה 10 מיליארד דולר. (בבנק ישראל שוכבים היום 95 מיליארד דולר) שהם 100,000$ לדירה כולל פיתוח ומבני ציבור. אם כחלון יסתפק רק ב 20% רווח 100,000 דירות ימכרו ב 500,000 ש"ח. הסינים גם יתנו מימון עד שהדירות ישווקו ע"י המדינה. ממשלה - את איתנו או נגדנו ? הסיני | 03.01.17 (ל"ת)
20. עיר בצמיחה אין צורך לבנות עיר אפשר לנסות ליישם את התוכנית הגרנדיוזית בעיר סמוכה כפר יונה , תתקבל בברכה אולי יפתרו בעיות התחבורה !? max | 03.01.17 (ל"ת)
19. כץ לא מסוגל להרחיב את כביש החוף. איזו סיבה יש לי להאמין שהוא באמת יקים את הדבר הזה? שר תחבורה על פול גז בניוטרל. ועוד כשהדדליין כ"כ קרוב. שם את הראש שלי שזה לא קורה לא השנה ולא בעוד שנתיים. במקום לקחת איזור כמו כביש החוף שרוב הציבור שמכניס הכי הרבה כסף לקופת המדינה ממסים נחנק בו בוקר וערב ולהרחיב אותו, הוא מתעסק עם איפה שקל יותר. העיקר לא לריב עם אף אחד (חקלאים, מועצות איזוריות) רז | 03.01.17 (ל"ת)
18. כץ השר היחיד שרואה מעבר לקדנציה אחת ומתכנן פרויקטים לטווח ארוך. ראש הממשלה הבא? חכם | 03.01.17 (ל"ת)
17. לשביות יעשו את העבודה. חבל על הכסף לבנות משהו חדש למה לבזבז כסף על בניית עיר פיקטיבית כשלצה"ל יש לפחות 2-3 ערים כאלה: הלש"ביות בשדרוג קל יכולות לעשות את העבודה! בנצי | 03.01.17 (ל"ת)
16. כל הרעיון לבדוק בתנאי אמת ולא בתנאי "מעבדה" סטרילית. כבר נעשו ונעשים בדיקות כאלו ברחבי העולם בתנאי אמת, אין פה יותר מידי סיכון. לא מבין למה המדינה החליטה על הדרך הזאתי זה סתם גרירת רגליים (כרגיל) רק השנה (בתקווה) יסיימו לתכנן את הפרוייקט, ועד שיבנו אותו ועד שיסתיים הניסוי ועיקובים או בירוקרטיה למינהם מדובר על עשור לפחות עד שהמדינה תגיע למסקנות. נו, ככה זה אצלנו... שחר2 | 03.01.17 (ל"ת)
14. בקצה כל פרוייקט של משרד התחבורה מתחבא חבר של כץ שיונק חלב מזומנים הישר מעטיני המדינה. ששי | 03.01.17 (ל"ת)
13. לנסות בעיר ערבית בה לא מצייתים לחוקים מבחן בסביבת רחובות צרים ונהיגה פרועה בסביבתו. למה לבזבז כסף | 03.01.17 (ל"ת)
10. נתניה הופכת לעיר היי טק גישה נוחה איזור תעשיה פולג עמוס בחברות הייטק אני מהמר שעוד 10 שנים בנתניה תיהיה "רמת החייל" הבאה אחד | 03.01.17 (ל"ת)
8. יגזור קופון... זה ברור כשמש כי למעשה נסגרב כאן עסקה מאחורי הגב של כולנו! יארגן עיר נסיונית וכאשר תהיה עסקת מחירה של הרכב הנסיוני יגזור את הקופון לביתו כמובן לא לננזקקים חיפאית | 03.01.17 (ל"ת)
6. הבנתי אין דיור, אין מקום על הכבישים. אין סיכוי להגיע מנקודה א' לב' בארץ הקטנה שלנו בפחות משעתיים. אז הולכים ובונים עיר שאף אחד לא יגור בה כדי להוסיף עוד מכוניות על הכבישים, ואלו תסענה לבד כדי שהיושבים בפנים יוכלו לתת שעות נוספות לבוס בזמן הנסיעה או לשחק פוקימון גו. הגיוני. ברק יוסלביץ' | 03.01.17 (ל"ת)
5. למה באזור אטרקטיבי? למה לא בנגב??? גם ככה חסרות מאות אלפי דירות באזורים טובים ומחירים שפויים. מוטי | 03.01.17 (ל"ת)
3. לא יכולים לבנות בתים בנתניה, אז בונים עיר רפאים למה לא בדימונה או ירוחם ששם במילא אף אחד לא רוצה לגור, תבנו בנתניה בתים בשביל זוגות צעירים ולא שטויות של השר כץ. אשכרה הממשלה הזאת פח!!! איתי | 03.01.17 (ל"ת)
2. עיר ועם וירטואלים רעיון מעולה,,, באמת חסרים לנו -עיר וירטואלית...... עם וירטואלי....... ממשלה וירטואלית כבר יש לנו מזמן.... מיקי | 03.01.17 (ל"ת)
1. שימוש כפול לאתר אתר בגודל כזה באיזור המרכז כדאי שימצא לו שימוש נוסף: איזור בילוי בסופ"ש (אולי פארק), שימוש מסחרי בעורף הבניינים (אם בונים מבנה שיידמה רחוב, שהצד השני שלו יהיה מוסך, למשל) ועוד. סתם להקים איזור בנוי נוסף עם שימוש מינימלי בלבד זה מיותר. יגאל | 03.01.17 (ל"ת)
נתיבי איילון תקים עיר ניסוי למכוניות אוטונומיות
34 תגובות לכתיבת תגובה