אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יו"ר ועדת הכלכלה: "אגרת הרישוי בישראל היא הגבוהה בעולם. מדובר בלא פחות מחזירות"

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
עלויות שניתן להוריד כדי להוריד את יוקר המחייה
כל מה שקשור ברכב יקר בארץ אני גר בחול דרום אפריקה הדלק גם מיובא והוא חצי מחיר בערך דולרי מהארץ.ביטוח שנתי לרכב יוקרתי מקיף לא עובר 5 אחוז מערך הרכב , אגרה שנתית לרכב יוקרתי מאתיים וחמישים שקל . כחלון להוריד את יוקר המחייה זה פשוט להוריד דרסטי את העלויות לא להיות חזירים
ארי | 04.01.17
11.
אז למה שאר המיסים
בא משרד האוצר ואומר שהוא חוסך לנו כסף כי אנחנו משלמים רק 1370 שקל והעלות של התשתיות לכל רכב הוא 2100 שקל לשנה, תודה רבה?! לא ממש, איפה בשקלול שלו זה שעל כל מיכל דלק אני משלם מס 50% ועל הרכישה של הרכב הבאתי להם 70 אלף שקל, זה לא לתשתיות?!?! סליחה זה סתם לגנוב אבל האגרה זה לתשתיות אז זה זול? מה הוא באמת חושב שאנחנו מטומטמים?!
נהג | 04.01.17
5.
אכן חזירות
מעניין שתמיד האוצר מוצא סיבות למה אנחנו חייבים לו עוד כסף והוא בעצם עושה לנו טובה בזה שהוא מסבסד אותנו. מה שעוד מעניין זה למה התשתיות אצלנו עולות כל כך הרבה כסף ביחס לאלה של חו"ל. אולי בגלל שאוצר והאחראים לתשתיות אצלנו עובדים הרבה פחות יעיל מאשר אלה שבחו"ל. אולי נפטר אותם וניתן לאלה שמנהלים את העניינים בחו"ל לנהל במקומם, ואז התשתיות ישתפרו והמחירים ירדו...
עמית | 04.01.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת