115. נבחרי הציבור הם בושה וכלימה שר התחבורה הכי גרוע שהיה כאן . עיוור לצורכי וקשיי הציבור והנהגים . איש רע שמחוקק חוקים שכל מטרתם היא לשדוד עוד את האזרח ולחטט עוד בכיסיו הריקים מרוב מיסים ומיסים ומיסים . עוד אחד מבית היוצר של ביבי ה "קיסר " שכל עינייניו הם איך להתעשר ולא באמת טובת הציבור אזרח מתוסכל | 27.03.17 (ל"ת)
114. עונש לא שייוני !!!! בקנס(ענישה) של 1500 לדוגמא בן אדם שמרוויח 30000 שקל בחודש מול בן אדם שמרוויח 3000שקל בחודש זה אחד משלם 5 אחוז משכר חודשי והשני משלם 50 אחוז משער חודשי גדי ויינשטיין | 24.03.17 (ל"ת)
110. התאונות זה מהתעסקות בטלפון - אין אכיפה כלל תגדיל את הקנס עד מיליון שח כל עוד אין אכיפה התאונות ימשיכו דני חן | 16.01.17 (ל"ת)
109. זה לא מספיק!!! 4000 ש"ח על נסיעה באור אדום עונש כבד לאחראים על תאונות עם הרוגים ... חביב | 16.01.17 (ל"ת)
108. לרכב פרטי יש קנס על אי חגורת בטיחות, אבל באוטובוס מותר לעמוד גם עם עמידת ראש חלם | 16.01.17 (ל"ת)
107. גזל,קנס ועוד מצלמה את כץ מעניין רק גבייה. אין חינוך אמיתי לתרבות נהיגה, שליטה והכרת יכולות הרכבים. אין מסלולי מירוץ, אין מקצוענים שידריכו ויסבירו את מקצוע הנהיגה מגיל הרך. יש בשלטון רק פרזיטים פרמיטיבים כמו כץ שמנסים לפתור בעיות באמצעות ענישה קנסות וגבייה. ככה נראית כל הממשלה שמתבססת על תרבות השבטים מאפריקה. פרימיטיבי בשלטון | 16.01.17 (ל"ת)
106. הגדלת קנסות הקנס היחידי שצריך להעלות זה שימוש בסלולר תוך כדי נהיגה כולל SMS , השימוש בסלולר באמת מסכן חיים לא רק של הנהג אלא של נהגים והולכי רגל חפים מפשע . הקנס צריך להיות כמו בבלגיה - 5,000 ש"ח . משה לוי | 15.01.17 (ל"ת)
105. ביטוח חובה לאופניים/קורקינט/סקוטר חשמליים הסיכון להולכי רגל מאופניים חשמליים הולך וגדל ולנפגעים אין כיסוי בטיחותי הולם. לכן יש לחייב בחקיקה, ביטוח חובה לכל כלי ממונע חשמלי. אבי | 15.01.17 (ל"ת)
103. הלוואי שיצליח- הבעיה היא שחוקים יש הרבה- אכיפה 0. בנורבגיה זה עובד, אצלנו אין סיכוי, אין אכיפה ראויה. מושיק | 15.01.17 (ל"ת)
102. הגדלת קנסות מה איכפת לשר כץ ולממשלה כל מה שהם עושים זה איך להוציא מהצבור כסף אבל להעלות שכר בשום אופן לא . אני גמלאי 4 שנים והגימלא הנמוכה שאני מקבל לא השתנתה שמעון | 15.01.17 (ל"ת)
101. השר כץ רוצה להראות שהוא עושה משהו בשביל הבטיחות בדרכים לאור המחדל הנורא של העליה התלולה במספר התאונות הקטלניות. אבל החקיקה הלא הגיונית הזו היא פשוט בזיון. יעקב | 15.01.17 (ל"ת)
100. 60, מאיפה לילדים יש אופניים חשמליים? אם לילד אין אלף שקל אז פשוט לחלט לו את הכלי. זה אפילו עדיף, כדי שהעבריין החצוף לא יוכל להמשיך לסכן הולכי רגל. לילד בן 13 אסור לנהוג באופניים חשמליים. מה בדיוק לא מובן לך במשפט הזה? בחר העבריין לצפצף על החוק? שיישא בעונש! הולכי רגל תמימים לא צריכים לפחד מפושעים צעירים, שבחרו לנהוג באופניים חשמליים על המדרכה, המיועדת בראש וראשונה להולכי רגל. אותו פרחח צעיר מוזמן לרכב על אופניים רגילים, ולדווש. ככה הוא גם קצת פחות ישמין. הולך רגל | 15.01.17 (ל"ת)
99. טוב מאד, הגיע הזמן לאכוף נהיגה באופניים חשמליים אופניים חשמליים הם כלי רכב מנועי, כמו קטנוע חשמלי. אין להתיר נהיגה בכלי רכב מסוכן שכזה לילדים קטנים שאין להם מושג קלוש בחוקי התנועה, ומסכנים קשות הולכי רגל. אפשר לדרוש חבישת קסדה מנהגים מבוגרים והדלקת פנס קדמי ואחורי, בדומה לכל רוכב קטנוע. מעבר לכך הגיע הזמן לדרוש רישוי מסויים לנהיגה בכלי רכב המנועי אופניים חשמליים. אפשר גם טסט שנתי בחנות האופניים, במסגרתו יבדקו תקינות מכלולים ושהרוכב לא שיפר את הכלי שלו באופן לא חוקי. הולך רגל | 15.01.17 (ל"ת)
98. במקום להוריד מיסוי רכב ונהגים מחפש רק לחלוב חוצפן במקום להוריד מיסוי על רכב ונהגים מחפש רק לחלוב חוצפן חן | 15.01.17 (ל"ת)
96. אופניים חשמליים? לדרוש מהם לנסוע בכבישים = גזר דין צוות לנערים ונערות שרוכבים. קודם שיסללו נתיבי אופניים ואז שיטילו קנסות ? | 15.01.17 (ל"ת)
95. טוב סגרו לו את ההכנסה מהאטובוסים מסין גנב מושחת כל היום מקבל מעטפות ורוצה לדפוק אותנו משה כף | 15.01.17 (ל"ת)
94. עוד מושחת מנותק מהעולם. נמאסתם עלינו כולכם. אלה חיים בעולם משלהם שבו הכל משולם להם. הם שכחו לגמרי מי עומד מאחוריהם ומי בחר בהם. רק כסף מעניין אותם, מצידם שיהיה על חשבון חיי אדם. תסדר את הכבישים ואת התחבורה הציבורית במקום להשית עוד ועוד קנסות. אתם שם בכנסת חבורה של מושחתים, גם כך כל מה שקשור ברכב במדינה הזו ממוסה בהתאם לרודפי הבצע המחוקקים, ואתם מוצצים את הדם לכל בעל רכב מכל הכיוונים, עכשיו גם זה? הכל בהתאם למגמת רדיפת הבצע שלכם. גועל נפש. כ"ץ המקצץ | 15.01.17 (ל"ת)
93. הלך לספר, סידר את הפנים רזה , ראה הרבה סרטים אמריקאים, ורוצה להיות ראש ממשלה , זה לא מספיק!! רוצה להיות כמו באמריקה ??? קודם קול תוריד את המהירות ל87 קמ״ש , זאת מדינה שלא ממהרים לעבודה אלה רק הביתה. המרחקים קצרים , אנשים לחוצים ומעל הכל כל אחד מתקבל למשטרה וביחוד אוהדי ביתר ירושלים שידועים ברמת הכתיבה שלהם! בקיצור תתבגר!! את תוצאות העבודה שלך ילמדו בכל העולם איך לא לעשות מה! לבנות כבישים זה לא מספיק, חתימתה על מה שאמרו לך!! חיים | 15.01.17 (ל"ת)
92. הבעייה לא בקנסות הבעייה הגדולה בישראל היא האכיפה - אין צורך בחוקים נוספים או בהעלאות - אם אדם היה יודע בוודאות שיצטרך לשלם תוך חודש 1,000 ש"ח בגין עבירה שעשה היו העבירות מתמעטות! יוסי | 15.01.17 (ל"ת)
91. הפתרון של הממשלה לכל דבר קנסות ועוד קנסות הגיע הזמן לשלוח את כל הממשלה הביתה דורון | 15.01.17 (ל"ת)
89. הגדלת כנסות ללא הבחנה מתאימה לתקציב המדינה ההבחנה צריכה להיות בין עבריינים חד פעמים לעבריינים "כבדים", כאלושזו העברה השלילת לפחות. פעם אחר פעם אנו רואים את העבריינים "הכבדים" האלו מעורבים בתאונות הקשות. מריוס | 15.01.17 (ל"ת)
88. לכל מי שמציע להעלות קנסות ולתת עוד כוח לשוטרים שיחפש ביוטיוב כמה שוטרים שקרנים נתפסו על חם ויחשוב רגע מה יקרה אם יעצור אותו שוטר והוא יחטוף את הקנס הדרקוני על לא עוול בכפו, מילה שלו מול מילה של שוטר... אני מציע להעלות הרבה יותר את הקנסות אבל בתנאי שיש תיעוד של העבירה בצילום באיכות גבוהה ללא צל של ספק. יוסי | 15.01.17 (ל"ת)
87. דירוג העבירות שגורמות לפגיעות בגוף אני מניח הסטיסטיקה קיימת . ולמרות זאת מעולם לא הוצגו בפנינו בצורה מסודרת מהם העבירות שגורמות ל: פציעות מי העבירה שמובילה. מוות איזו עבירה מובילה. לאחר שנראה טבלה שכזו ולמשך שנים, כך שתסומן מגמה, ניתן יהיה לקבוע עמדה . ושנוי לתיקון לא רוצה לכתוב שם | 15.01.17 (ל"ת)
86. אור אדום עוברים באור אדום כי היום זה משתלם.בכל אור אדום אפשר לפתוח מנגל ,עד שלא יכניסו את השיטה שיש בדנמרק(למשל)שרמזור אדום הוא פחות מחצי זמן מאשר בישראל.אנשים ימשיכו לגנוב את הרמזור ולא משנה המחיר. ישראל לוי | 15.01.17 (ל"ת)
84. מצא הזדמנות נוספת - כאילו אין מספיק...- להיכנס לכיס של הציבור. האוויל הכושל הזה "מקפיד"...לחפש את המטבע האבוד מתחת לפנס הרחוב, טיפש שכמותו. במקום לטפל כראוי בביריוני הכביש, הוא מנסה להעניש ציבור שלם בהנחה שכולנו עבריינים. אוויל כבר אמרנו ? חפטליהו | 15.01.17 (ל"ת)
83. מצויין!! הישראלים לצערי לומדים רק בדרך הזו!!!! לצערי!!!!!!!!! חוצפנים לא אדיבים לא סבלניים ולא שמים פס!!! אור ירוק | 15.01.17 (ל"ת)
82. בפינלנד מצהירים אמת בעניין השכר, בישראל פחחחח... במדינה בה העלמת מס הנה ספורט לאומי, קביעת קנס ביחס לשכר, הנה איוולת. איש אחד | 15.01.17 (ל"ת)
81. עבירות תנוע הגדלת קנסות תגרום יותר קללות כלפי השוטרי תנוע צריך לעלות הניקוד עלעבירות חמורןת וגם לשלול רישיון נהיגה לנהגיםעם עבירות חמורות סורין | 15.01.17 (ל"ת)
80. קנסות הטלת קנסות גבוהים יעזרו ויפתרו את הבעיה אבל קנס של 1500 ש"ח קנס של 10000 ש"ח. התקינו מצלמות בצמתים כל נהג שעובר באדום קנס ללא משפט אוטומטי ללא זכות ערעור פעם ראשונה פעם שניה שלילת רשיון ללא אפשרות לקבלת רשיון חדש. ש.ג | 15.01.17 (ל"ת)
78. צרפת אני נוהג בצרפת מזה כשלושה עשורים. בחמש שנים אחרונות השתנתה שם תמונות הנהיגה מהקצה אל הקצה. 70 קמש הינם 70 קמש ולא קילומטר אחד מעל 130 קמש באוטוסטרדות הינם 130 ולא קמ אחד מעל. יש סולידאריות נהגים בעניין. הסיבות לשינוי לדעתי הינן :- מצלמות מהירות שהותקנו באופן מאסיבי בכל הדרכים. והשימוש המערכות בקרת מהירות cruise control שמאפשרות לכל הנהגים להשאר במהירות אחידה על פני הנתיב. לא האמנתי , אבל מנהיגה צרפתית פרועה לעיתים - הם הפכו ל שומרי חוק. עודד | 15.01.17 (ל"ת)
77. אחיזת עיניים - אין שום אכיפה של המשטרה. אז, אל תעבדו עלינו !! ועוד מתיימרים לאכוף עבירות של רוכבי אופניים, כשאין יום אחד ללא תאונות דרכים קטלניות של עברייני תנועה - שמצפצפים על חוקי תנועה בסיסיים מאד - כמו עקיפת על פס לבן !! נסיעה ברמזור אדום !!! רק אכיפה של המשטרה. אך זה לא יקרה. הם לא בענין. חסרי מוטיבציה לחלוטין. אבי | 15.01.17 (ל"ת)
76. הקנס חייב להיקבע לפי גובה ההכנסות של הנקנס אחרת נמשיך לראות בעלי ממון שמצפצפים על החוק כי קנס של 1,500 ש"ח לא מדגדג אותם בכלל אחד שיודע | 15.01.17 (ל"ת)
74. נסיעת אופניים אדוני השר אני עובד באלנבי רוטשילד תל אביב זה מרכז רוכבי האופניים /חשמליים יש טרור על המדרכה נוסעים במהירויות טסים מהמדרכה למעבר החציה מי יאכוף את החוק מי יתפוס רוכבי אופניים שוטרים, פקחים מה הטעם של כל החוקים אם אין אכיפה העיקר להכריז הכרזות בומבסטיות. סמואל | 15.01.17 (ל"ת)
72. במדינה שלנו חושבים רק דרך השלילי והכוח. לא מסוגלים לבנות משהוא בצורה חיובית.לכן אף פעם לא מגיעים ולא משיגים שום דבר גם כשנוהגים בדרך הכוח.=מיסים וכנסות תלמדו ממדינות אחרות איך פותרים בעיות. מוש | 15.01.17 (ל"ת)
71. מחפש את כסא רוהמ. לא מקצועי ולא יעיל בעליל. דוגמה נהדרת לשר נכשל שמחפש מתחת לפנס. במקום להתמודד ולתקן את המצב הגרוע בכבישים הוא מתנהג כמו מים (מי ביוב במקרה הזה) וזורם למקום הכי נמוך. שם | 15.01.17 (ל"ת)
69. הקנס צריך להיות יחסית לערך הרכב שעבר את העבירה מה הבעיה ששוטרים יסתובבו עם אפליקציה של מחירון לוי יצחק, ויתנו קנס של אחוז מסוים מעלות הרכב, נגיד 5%. כך שעלויות הקנסות החדשים יהיו המינימום (נגיד לרכבים עד 30,000 ש"ח), ומשם זה יעלה. כך כל רכבי היוקרה, בשווי של 200,000 ש"ח, ישלמו עבור עבירה של 1500 ש"ח (שבשבילם זה כלום) - 10,000 ש"ח (5%). גם המדינה תרוויח עוד כסף מדוחות, וגם זה אולי באמת יזיז למשוגעים שבדרך. ליאור | 15.01.17 (ל"ת)
67. לא לקנסות דיפרנציאליים! בארץ שבה הכל כסף, קנסות דיפרנציאליים הם אסון! שוטרים יבצעו אכיפה סלקטיבית בעיקר באיזורים בהם גרים עשירים! נכון שכולנו שונאים את העשירים והשמנים, אבל המטרה של קנסות זה לא מיסוי אלא שיפור הבטיחות בדרכים! תארו לכם שבשדרות ואופקים לא תהיה אכיפת תנועה בכלל, ובצהלה שוטר תנועה כל שני מטר. תארו לכם שבכביש הערבה המסוכן לא תהיה כמעט משטרה, ובאיילון ב2 בלילה, יארוב כל לילה שוטר לדפוק קנסות על מהירות. הפקרה של הפריפריה! אנחנו רוצים שתשפרו לנו את הבטיחות! יוסי | 15.01.17 (ל"ת)
66. סתם עוד מסחטת כסף במקום לבנות תחבורה ציבורית. שמנדריק, זה שאתה לא זוכר איך לנהוג ברכב כי המדינה מממנת לך נהג כבר עשור זה לא אשמתי. הכבישים מפוצצים ברכבים רעועים ונהגים טיפשים. במקום לפתור את המצב ולהתחיל לשקם את התחבורה הציבורית בישראל אתה שופך כסף לכבישים חדשים ו"אמצעי הרתעה" שלא עושים כלום חוץ מלהוות מס נוסף. עשה טובה לאנושות ותתפטר כבר, זה שעשית ניתוח לקיצור כיבה לא מרשים אף אחד. שגדעדגעדגכ | 15.01.17 (ל"ת)
64. ישראל כץ פשוט נוראי אני באמת לא מבין אותו.. הוא עושה הכל כדי לחרבן את התחבורה הציבורית למרות שברור שזה הפתרון, תוקע את כולנו בהלוואות וחובות על מכוניות חדשות ואז כולם נתקעים בפקקים הכי מתסכלים שקיימים (לא חסר כבישים שיותר מהיר כבר ללכת ברגל) ואז דואג להכביד כמה שיותר את העול הכלכלי שבבעלות על רכב.. לא נראה לי שלמישהו יש אשליה שעוד 500 שח בקנס יפתור את כל בעיות התנועה. אני בטוח שבאוצר מחבבים אותו על כל הכסף שהוא מכניס להם, אבל בינתיים התחבורה כאן הופכת את חיינו לגיהנום. פשוט מסריח מאינטרסים ושחיתות חיים | 15.01.17 (ל"ת)
63. קנסות גבוהים לא משיגים הרתעה הרתעה משיגים עם אכיפה, אכיפה ועוד אכיפה. מה אכפת לי אם הקנס הוא 1000 או 5000 אם אין סיכוי שיתפסו אותי ? ערן | 15.01.17 (ל"ת)
60. אופניים חשמליים ורגילים מה עם קנסות לאופניים רגילים - מה ההבדל מדוע אין הגבלות לאופניים רגילים כמו הגיל מהירות וכו' אין הבדל בין אופניים רגילים וחשמליים בשניהם צריך לפדל - רוב התאונות נגרמות באופניים רגילים יוסי | 15.01.17 (ל"ת)
59. השר כץ ! תבנה בצי סוהר לילדים מתחת גיל 14 השר כץ ! תבנה בצי סוהר לילדים מתחת גיל 14 מאיפ יש להם 1000שח לשלם לך או שתעשב אותם עבדים מיגו עצבן | 15.01.17 (ל"ת)
57. ממש לא הבנתם- המטרה של כ"ץ: ראשות הממשלה הוא למד מביבי: מי שמתעלל בעם, העם אוהב אותו יותר. ככל שיכה את האזרחים חזק יותר, כך יגדל הסיכוי שלו להיות ראש הממשלה הבא. מסעודה מירוחם. | 15.01.17 (ל"ת)
56. קנס לשימוש בטלפון - שיהיה 2500 ש"ח!! נמאס כבר שכולם עסוקים בזמן הנהיגה בכתיבת הודעות וקיראה בפייסבוק. חצי מהרכבים לא זזים כשהאור ברמזור ירוק, כי הם עסוקים בנייד! נמאס! תנו קנס מרתיע, תחרימו את הרכב (כמו שעושים בנהיגה בשכרות) שאנשים לא ירצו לגעת בנייד בזמן שהם ברכב! כמה תאונות קשות נגרמות בגלל המכשיר הארור הזה! מיואש | 15.01.17 (ל"ת)
55. קנסות כן חסר מיסים אז בואו נעשה עוד כסף. אולי כמו בארהב ובכל העולם לרשום בתמרור את הקנס והנקודות? אולי זה יכול יותר להרתיע? על יד רמזור אדום להציב תמרור עם הקנס והנק' אותו דבר על נסיעה בנתץ תמרור עם כמה הקנס והנק. ככה גם בחסימת הצומת וחנייה לא מסודרת. אם רק נהגים יראו בעיניים כמה הקנס אולי זה ירתיע ולא סתם0 עוד ועוד כסף לחלוב מהציבור!! אחד | 15.01.17 (ל"ת)
54. מה עם האכיפה על אלו שחותכים את התור מהצד? ממתינים ים של זמן בתור לפניה, ואז איזו חכמה או חכם חותכים את התור מטר אחד לפני הפניה. ועוד אחד ועוד אחד, ואנחנו עומדים כמו ילדים טובים וממתינים. ישראלים מכוערים - מתי יאכפו את זה??? אלון | 15.01.17 (ל"ת)
53. מתי תבינו שרק טיפול בתרבות הנהיגה תשפיע מי ששם פס על החוק לא אכפת לו , מי ששומר חוק ויטעה פעם אחת ישלם , בדיוק כמו בביטוח כולם משלמים ירק עבור העבריינים והם נהנים קוקו | 15.01.17 (ל"ת)
52. חינוך וחובת על הופעות להשתלמויות!!!! במקרים של עבירות חמורות, זה יכול לעזור מאוד, ולא כנסות. כנסות זה רק תרוץ לגרוף כסף קל, ולא מרתיע, השר שלפניך ניסה ונכשל טוטלית בזה, ואתה מאמץ את השיטה הקלה והכושלת, כנראה שאתה חייב לפנות את המשרד, לאחר, לטפל בנושאים הבוערים... t | 15.01.17 (ל"ת)
51. על אף שאני לחלוטין בעד החמרת הענישה מה שיותר דחוף מהעלאת הקנס הוא הגדלת כמות העבירות שמביאות לשלילה ל- 30 יום באופן מיידי. זהו עונש הרבה יותר אפקטיבי מאשר פגיעה בכיס. אמיר ש., מודיעין | 15.01.17 (ל"ת)
50. אין יעילות לקנס אם אין סיכויי תפיסה גבוהים מחקר אחרי מחקר מוכיחים שגובה הקנס כמעט לא משפיע. מה שמשפיע זה כמעט אך ורק הידיעה של הנהג שהוא ייתפס בסיכוי גבוה. רק אם נהג, או עבריין מכל סוג, יודע שהסיכוי להיתפס הוא גבוה, הוא ישנה את התנהגותו. אמא | 15.01.17 (ל"ת)
47. מדינה של גנבים - רק נכנסים לכיס במקום לבנות כבישים ולהוריד מיסים - רק מציקים וגונבים עוד כסף. הקשר בין הדוחות לתאונות שואף ל 0 עגול. דניאל | 15.01.17 (ל"ת)
46. קנס אחת העברות הקשות שגורמת לתאונות קשות היא אי עצירה בשלט עצור כאן הקנס חייב להיות גבוה יוד | 15.01.17 (ל"ת)
45. תרשת את המדינה בתחבורה יעילה ונוחה. אז, אני ואלפים כמוני, ישאירו את רכבם בבית. פחות תאונות, פחות קורבנות, פחות פצועים ופחות הוצאות למדינה. איכות סביבה משופרת. נכון, גם פחות הכנסות ממיסים על הדלק שלא מבוזבז בכבישים חסומים בני | 15.01.17 (ל"ת)
44. החנונים משלמים הגדלת הקנסות כדי שרק נהגים חנונים ישלמו. הפראים והמתפראים לא נעצרים והשוטרים מעלימים עין מהם. נהג זהיר | 15.01.17 (ל"ת)
42. לא רק מקל אולי לשם שינוי אפשר לא רק להאניש , אלא לתת תמריץ לנוהגים לפי החוק . נניח נהג שלא עשה עבירת תנועה 10 שנים יקבל זיכוי כלשהו ממשרד התחבורה . כך לפחות יתקיים כלל- מקל לרע , גזר לטוב . אמיר | 15.01.17 (ל"ת)
40. כץ עושה צחוק מהעבודה, לדאוג לאכיפה ולא קנסות הסיכוי לקבל קנס בישראל על עבירת תנועה כבר כמעט דומה לסיכוי לתאונה מאותה עבירה. אם הנזק של התאונה לא מרתיע, למה שהקנס ירתיע ? אם מאמינים שחוקי התנועה חשובים, לא צריך להעלות את הקנסות, צריך פשוט לאכוף את החוק הקיים. במקביל, רצוי לטפל בתשתיות בכל מקום שיש בו הרבה עבירות - כי ריבוי עבירות מעיד על תכנון גרוע. נהג ישראלי | 15.01.17 (ל"ת)
39. ממשלה עושקת עם מטומטם הממשלה הזאת יודעת רסחוט כספים על חשבון הציבור הטיפש שנהנה לשלם כספים. אם העלתם קנסות כל כך הרבה פעמים והתאונות רק עולות? מה אתם למדים? התשובה שאין קשר וזה לא עוזר. אני יודע שאתם יודעים את התשובה ושאתם בסה"כ מנסים לסחוט עוד כספים כדי להגדיל את הקופה הציבורים כדי שיהיה מה לשלם לחרדים, ליו"ש, למקושרים וכמובן מעל כולם לביבי המלך. יש לכם מזל שאתם מנהלים עם מטומטם שלא מבין את זה וממשיך לתמוך בכם. עופר | 15.01.17 (ל"ת)
37. כרגיל, אין קשר בין מאמצי האכיפה והגורמים לתאונות בחמש השנים האחרונות יש עליה רציפה במספר ההרוגים לעומת ירידה עקבית בכל השנים שקדמו לכך. האם מישהו טרח לבדוק מה הגורמים לעליה ולשנות את מאמצי האכיפה וההסברה בהתאם? לדוגמה, מספר הנהגים ונוסעי הרכב היהודים שנהרגו במצב יציב ואפילו בירידה קלה. לעומת זאת יש עליה במספר ההרוגים בקרב הולכי הרגל בכל המגזרים ועליה במספר ההרוגים יושבי הרכב בקרב המגזר הערבי. האם מישהו במשרד התחבורה בדק למה וחשב איך להתמקד בשתי המגמות הללו או שכרגיל מחפשים את האור מתחת לפנס? נהג ותיק | 15.01.17 (ל"ת)
34. יאללה, בואו נגדיל קנסות במקום לטפל באמת בבעיות האמיתיות שהן - כמות מטורפת של הרוגים בכבישים. שישראל כץ יתבייש בעצמו - במקום לקבל את זה שהוא נכשל בצימצום כמות ההרוגים, הוא ממציא את הגלגל מחדש. בושה של שר תחבורה שלא מעניין אותו בכלל מצב הכבישים וכמות ההרוגים במשמרת שלו רון | 15.01.17 (ל"ת)
33. חניית נכים - 4,000 ש"ח, נייד בנהיגה - 5,000 ש"ח אחרי זה אף אחד לא ידבר ולא יחנה בחניות נכים, לא הפלצניות והפלצנים עם הג'יפים!! כניסה באין כניסה - 2,500 ש"ח, נראה מי נוהג נגד כיוון הנסיעה. ההחמרה חייבת להיות משמעותית, ושחברי ועדת חוק ומשפט יפסיקו לפחד מה יאמרו בני משפחותיהם. אני | 15.01.17 (ל"ת)
32. שא התחבורה כדאי שיטפל בהעלאת התאורה בכבישים חשוכים באמצעות תוספת וחידושנצנצים וכיוצ"ב שלמה | 15.01.17 (ל"ת)
31. דוחות לא יעזור גם עם יעלו את הכנס באלף אחוז עד שלא תהיה אכיפה ושוטרים מספיק אין טעם לכל הקנסות | 15.01.17 (ל"ת)
30. להעלות אפילו יותר כיוון שהפכנו למדינה קפיטליסטית מאוד עם כמעט 0 ערכים נקווה שדרך הכיס שייפגע קשות יבינו הנהגים שיש משמעות לכל תמרור וכל צבע ברמזור . בהצלחה אריה | 15.01.17 (ל"ת)
28. אני בעד קנסות פרוגרסיביים פעם ראשונה חוצה באדום? 1500 ש"ח. פעם שנייה? 5000 ש"ח. פעם שלישית? 15,000 ש"ח. פעם רביעית ? 50,000 ש"ח. תראו איך תוך שנה כל המדינה מתחילה לנהוג כמו בני אדם ניר | 15.01.17 (ל"ת)
27. קודם תוזיל את אגרת הרכב בכל מקום נורמלי בעולם משלמים 200-300 ש"ח אבל בארץ גם אם יש לך רכב ישן תשלם כמו חדש 1500 ש"ח. מדינה של גזלנים מחפשים איך לעשות עוד כסף. א | 15.01.17 (ל"ת)
26. יותר זול לשלם 1500 ש"ח במקום הזמנה לדין גם לנו וגם למדינה. אני בעד! פספוס יום עבודה אחד לפחות, שכירת עורך דין, ובסוף עושים עסקת טיעון בה אתם משלם יותר מ-1000 ש"ח. זו הוזלה ולא העלאת קנסות. לעבוד באור אדום זה מסוכן מאוד! אין בעייה עם השינוי גם פה. ישראלי | 15.01.17 (ל"ת)
25. תאונות הטעות הגדולה של בעלי השררה היא כמה שיותר לגבות כסף מהציבור, צריך חד וחלק לשלול את רשיון הנהיגה לאלתר וכך ייפסקו התאונות. חיים כהן | 15.01.17 (ל"ת)
22. בזה הם אלופים... בעדכון והעלאת קנסות, הם אלופים... כמו כן בהעלאת מיסים, בחיקוק חוקים דרקוניים כמו מס דירה שלישית, בכל אלו הם אלופים... ואני גם בטוח שמשרד האוצר והיועצים שלו אפילו מעודדים, כמה קל ופופוליסטי.... עם כל הכבוד, זו לא כותרת. כשהוא יעשה משהו להקל על הציבור, ועל הדרך יצטרך אפילו להלחם במישהו כדי להשיג את זה, תעשו ממנה כותרת. איתמר | 15.01.17 (ל"ת)
21. דוחות כבוד השר מדוע לא קונסים ציבור מכל הגילאים שנוסעים על המדרכות ומסכנים חיי אדם האם זה לא קודם לקנסות? הייתי מאד מבקש לקבל תשובה נחום | 15.01.17 (ל"ת)
20. שר התחבורה הגרוע בתולדות המדינה וכל נושא הקנסות לא ממש גורם הרתעה לפי העובדות -הרוגים | 15.01.17 (ל"ת)
19. הדרך היחידה של הממשלה להתמודד עם בעיות זה מס וקנס נכון שמי שעושה כאלה עבירות מגיע לו קנס כבד, אבל מה יצא מהקנסות האלה? עוד כסף לקומבינות, ריקבון ושחיתות. אף אחד במדינה לא עושה כלום כדי לטפל בבעיה, רק מנצל אותה לטובת יצירת כסף לכיסי המושחתים אבי | 15.01.17 (ל"ת)
18. המכתש הגדול והמכתש הקטן עברו לכביש 85 בכביש 85 בין עכו לכרמיאל נוצרו בורות ... בורות?... מכתשים! הלכו לי הבולמים א | 15.01.17 (ל"ת)
17. מי שעובר באדום, ברכב חברה גם לא משלם את הקנס החברה משלמת פי 4 אבל הנהג העבריין "צח כשלג" וגם לא מקבל נקודות | 15.01.17 (ל"ת)
15. קנסות על עבירות תנועה בארץ הנהגת קנסות על עבירות תנועה מטרתן האמיתית אינה הרתעת הנהגים. המטרה כאן היא אחת: הגדלת הכנסות המדינה. אין גבול לתאוות החליבה של האזרח הקטן: כך במסוי הדלק,קניית רכב ודירה ועוד..מסוי כבד בלי להתחשב באזרח הקטן. זוזו | 15.01.17 (ל"ת)
13. חינוך חינוך חינוך חינוך חינוך שום דבר לא יעזור פרט לחינוך. צריך לחנך את הנהג הישראלי לשמור מרחק (לא רק מאחור, גם מהצדדים) ולשים לב לדרך. פעמים רבות אני רואה נהגים עוברים מעבר חציה בלי בכלל להסתכל לצדדים, לעבר המדרכה. לא נותנים זכות קדימה, עוקפים בצורה מסוכנת, ללא איתות. כאשר רכב עוצר בשוליים בצד הדרך בגלל תקלה, שאר הנהגים ממשיכים כרגיל, במקום לעבור נתיב ולהתרחק, עוקפים רוכבי אופניים בלי להתרחק, עוצרים או פונים ללא איתות וכו'. הבעיה שהקמפיינים היחידים שרואים הם קמפיינים של הפחדה, במקום חינוך והסברה. ב | 15.01.17 (ל"ת)
12. מלקות בככר העיר זו הדרך היחידה. כי אם אי אפשר לפתור את בעיות התחבורה, אז אלימות זה פתרון. כץ יקר כץ חביב אתה לא מסוגל לפתור שום בעיה והאלימות שאתה מפגין כלפי הציבור לא תציל את הכסא שנשמט מתחתך. עבריין | 15.01.17 (ל"ת)
11. בשוויץ הקנס הוא 10% מההכנסה החודשית אפשר גם להחליט שקודם כל נכנסים למעצר של שבוע יש עוד דרכים | 15.01.17 (ל"ת)
9. חכו כשתראו את תגובת נהגי המוניות להצעת השר שלהם. תוך שבוע ההצעה שלו תימחק,כי נהגי המוניות יעשו לו זובור. רכס חיים | 15.01.17 (ל"ת)
8. זה לא המחיר , זה האכיפה!! שיעלה גם 2500 שקל דוח, אם לא תופסים אותי כי אין משטרה בכביש, אז זה שקול ל -0. גם אם היה 500 שקל דוח, אבל אם היו תופסים בן אדם פעמיים שלוש, והיה יודע שבכל צומת יש או מצלמת או אדום או שוטרים, לא היה מעיז לעשות את זה יותר. אחד | 15.01.17 (ל"ת)
6. תכנית מטופשת הבעיה היא לא גובה הקנס אלא חוסר בנוכחות משטרתית בכבישים, חוסר אכיפה של עבירות בריונות ותכנון לקוי של כבישים, בעיקר במקומות עמוסים. אתה רואה עשרות אנשים עוברים באור אדום והם לא מפחדים לא בגלל גובה הקנס אלא פשוט כי הם יודעים שלא יהיה שוטר שיימצא בשביל לתפוס אותם... אלעד | 15.01.17 (ל"ת)
5. אכיפת עונשים בתחנות אוטובוס עבירות עישון בתחנות אוטובוס שכיחות ,דבר המהווה נזק קבוע לנוסעים ולממתינים בתחנות.ציבוריות, כשבמרבית המקרים מורכב מילדים קטנים,תלמידים,ולא מעשנים. היגיע הזמן גם לאכוף זריקה של סיגריות שממשיכות לפלוט מזהמים קשים לאוויר אחרי כיבויים.העונש חייב לקחת בחשבון אלפי סיגריות שהמעשן המכור מעשן כל חודש והוא חייב להיות קשה הרבה יותר ממעבר באור אדום ,או עבירת מהירות. haim | 15.01.17 (ל"ת)
4. שכל של שמאלנים אולי כדאי שעשירים ישבו גם יותר זמן בבית הסוהר על כל עברה? ובכלל, עניים צריכים להיות פטורים מעונש. הרי גם כך אלוהים העניש אותם. זה הגיון של שמאלנים. גוג | 15.01.17 (ל"ת)
3. ושום הגדלת קנס על בריונות בכביש.. בריונות כביש לא נחשבת לעבירה חמורה אצל ישראל כץ... מעניין למה...?... דוה ןיבור בהפוכה | 15.01.17 (ל"ת)
2. העלאת מיסים אין שום קשר בין הרתעה, תאונות וקנסות. אנשים לא רוצים לשלם קנס כשהם עושים תאונה וגם לא חושבים על הקנס, מה שמעניין אותם זה להגיע יותר מהר, או שנמאס להם לעמוד שעתיים בפקק ואז בעוד רמזור אדום. שוב מחפשים את השקל מתחת לפנס. במקום להתעסק בשטויות ממליץ לכבוד השר לדאוג לתחבורה הציבורית, אם היו דרכים להגיע בזמן סביר לעבודה לא היו כל כך הרבה רכבים על הכביש, פחות רכבים, פחות תאונות. הדביל | 15.01.17 (ל"ת)
1. צודק כי הצבור חסר אחריות כי המישטרע זקוקה לכספים רבים תרבות הנהיגה היא החינוך שהציבור מקבל בגיל הרך תעשיה שמגלגלת מליונים השר שלנו אחראי על ההרוגים בכבישים אבל רואה רק את הקנס ולא את החינוך מורדכי | 15.01.17 (ל"ת)
ישראל כץ מבקש להגדיל דרמטית את הקנסות על עבירות תנועה
115 תגובות לכתיבת תגובה