אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ישראל כץ מבקש להגדיל דרמטית את הקנסות על עבירות תנועה

115 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

115.
נבחרי הציבור הם בושה וכלימה
שר התחבורה הכי גרוע שהיה כאן . עיוור לצורכי וקשיי הציבור והנהגים . איש רע שמחוקק חוקים שכל מטרתם היא לשדוד עוד את האזרח ולחטט עוד בכיסיו הריקים מרוב מיסים ומיסים ומיסים . עוד אחד מבית היוצר של ביבי ה "קיסר " שכל עינייניו הם איך להתעשר ולא באמת טובת הציבור
אזרח מתוסכל | 27.03.17
107.
גזל,קנס ועוד מצלמה את כץ מעניין רק גבייה.
אין חינוך אמיתי לתרבות נהיגה, שליטה והכרת יכולות הרכבים. אין מסלולי מירוץ, אין מקצוענים שידריכו ויסבירו את מקצוע הנהיגה מגיל הרך. יש בשלטון רק פרזיטים פרמיטיבים כמו כץ שמנסים לפתור בעיות באמצעות ענישה קנסות וגבייה. ככה נראית כל הממשלה שמתבססת על תרבות השבטים מאפריקה.
פרימיטיבי בשלטון | 16.01.17
100.
60, מאיפה לילדים יש אופניים חשמליים?
אם לילד אין אלף שקל אז פשוט לחלט לו את הכלי. זה אפילו עדיף, כדי שהעבריין החצוף לא יוכל להמשיך לסכן הולכי רגל. לילד בן 13 אסור לנהוג באופניים חשמליים. מה בדיוק לא מובן לך במשפט הזה? בחר העבריין לצפצף על החוק? שיישא בעונש! הולכי רגל תמימים לא צריכים לפחד מפושעים צעירים, שבחרו לנהוג באופניים חשמליים על המדרכה, המיועדת בראש וראשונה להולכי רגל. אותו פרחח צעיר מוזמן לרכב על אופניים רגילים, ולדווש. ככה הוא גם קצת פחות ישמין.
הולך רגל | 15.01.17
99.
טוב מאד, הגיע הזמן לאכוף נהיגה באופניים חשמליים
אופניים חשמליים הם כלי רכב מנועי, כמו קטנוע חשמלי. אין להתיר נהיגה בכלי רכב מסוכן שכזה לילדים קטנים שאין להם מושג קלוש בחוקי התנועה, ומסכנים קשות הולכי רגל. אפשר לדרוש חבישת קסדה מנהגים מבוגרים והדלקת פנס קדמי ואחורי, בדומה לכל רוכב קטנוע. מעבר לכך הגיע הזמן לדרוש רישוי מסויים לנהיגה בכלי רכב המנועי אופניים חשמליים. אפשר גם טסט שנתי בחנות האופניים, במסגרתו יבדקו תקינות מכלולים ושהרוכב לא שיפר את הכלי שלו באופן לא חוקי.
הולך רגל | 15.01.17
94.
עוד מושחת מנותק מהעולם. נמאסתם עלינו כולכם.
אלה חיים בעולם משלהם שבו הכל משולם להם. הם שכחו לגמרי מי עומד מאחוריהם ומי בחר בהם. רק כסף מעניין אותם, מצידם שיהיה על חשבון חיי אדם. תסדר את הכבישים ואת התחבורה הציבורית במקום להשית עוד ועוד קנסות. אתם שם בכנסת חבורה של מושחתים, גם כך כל מה שקשור ברכב במדינה הזו ממוסה בהתאם לרודפי הבצע המחוקקים, ואתם מוצצים את הדם לכל בעל רכב מכל הכיוונים, עכשיו גם זה? הכל בהתאם למגמת רדיפת הבצע שלכם. גועל נפש.
כ"ץ המקצץ | 15.01.17
93.
הלך לספר, סידר את הפנים
רזה , ראה הרבה סרטים אמריקאים, ורוצה להיות ראש ממשלה , זה לא מספיק!! רוצה להיות כמו באמריקה ??? קודם קול תוריד את המהירות ל87 קמ״ש , זאת מדינה שלא ממהרים לעבודה אלה רק הביתה. המרחקים קצרים , אנשים לחוצים ומעל הכל כל אחד מתקבל למשטרה וביחוד אוהדי ביתר ירושלים שידועים ברמת הכתיבה שלהם! בקיצור תתבגר!! את תוצאות העבודה שלך ילמדו בכל העולם איך לא לעשות מה! לבנות כבישים זה לא מספיק, חתימתה על מה שאמרו לך!!
חיים | 15.01.17
88.
לכל מי שמציע להעלות קנסות ולתת עוד כוח לשוטרים
שיחפש ביוטיוב כמה שוטרים שקרנים נתפסו על חם ויחשוב רגע מה יקרה אם יעצור אותו שוטר והוא יחטוף את הקנס הדרקוני על לא עוול בכפו, מילה שלו מול מילה של שוטר... אני מציע להעלות הרבה יותר את הקנסות אבל בתנאי שיש תיעוד של העבירה בצילום באיכות גבוהה ללא צל של ספק.
יוסי | 15.01.17
87.
דירוג העבירות שגורמות לפגיעות בגוף
אני מניח הסטיסטיקה קיימת . ולמרות זאת מעולם לא הוצגו בפנינו בצורה מסודרת מהם העבירות שגורמות ל: פציעות מי העבירה שמובילה. מוות איזו עבירה מובילה. לאחר שנראה טבלה שכזו ולמשך שנים, כך שתסומן מגמה, ניתן יהיה לקבוע עמדה . ושנוי לתיקון
לא רוצה לכתוב שם  | 15.01.17
78.
צרפת
אני נוהג בצרפת מזה כשלושה עשורים. בחמש שנים אחרונות השתנתה שם תמונות הנהיגה מהקצה אל הקצה. 70 קמש הינם 70 קמש ולא קילומטר אחד מעל 130 קמש באוטוסטרדות הינם 130 ולא קמ אחד מעל. יש סולידאריות נהגים בעניין. הסיבות לשינוי לדעתי הינן :- מצלמות מהירות שהותקנו באופן מאסיבי בכל הדרכים. והשימוש המערכות בקרת מהירות cruise control שמאפשרות לכל הנהגים להשאר במהירות אחידה על פני הנתיב. לא האמנתי , אבל מנהיגה צרפתית פרועה לעיתים - הם הפכו ל שומרי חוק.
עודד | 15.01.17
77.
אחיזת עיניים - אין שום אכיפה של המשטרה.
אז, אל תעבדו עלינו !! ועוד מתיימרים לאכוף עבירות של רוכבי אופניים, כשאין יום אחד ללא תאונות דרכים קטלניות של עברייני תנועה - שמצפצפים על חוקי תנועה בסיסיים מאד - כמו עקיפת על פס לבן !! נסיעה ברמזור אדום !!! רק אכיפה של המשטרה. אך זה לא יקרה. הם לא בענין. חסרי מוטיבציה לחלוטין.
אבי | 15.01.17
74.
נסיעת אופניים
אדוני השר אני עובד באלנבי רוטשילד תל אביב זה מרכז רוכבי האופניים /חשמליים יש טרור על המדרכה נוסעים במהירויות טסים מהמדרכה למעבר החציה מי יאכוף את החוק מי יתפוס רוכבי אופניים שוטרים, פקחים מה הטעם של כל החוקים אם אין אכיפה העיקר להכריז הכרזות בומבסטיות.
סמואל | 15.01.17
69.
הקנס צריך להיות יחסית לערך הרכב שעבר את העבירה
מה הבעיה ששוטרים יסתובבו עם אפליקציה של מחירון לוי יצחק, ויתנו קנס של אחוז מסוים מעלות הרכב, נגיד 5%. כך שעלויות הקנסות החדשים יהיו המינימום (נגיד לרכבים עד 30,000 ש"ח), ומשם זה יעלה. כך כל רכבי היוקרה, בשווי של 200,000 ש"ח, ישלמו עבור עבירה של 1500 ש"ח (שבשבילם זה כלום) - 10,000 ש"ח (5%). גם המדינה תרוויח עוד כסף מדוחות, וגם זה אולי באמת יזיז למשוגעים שבדרך.
ליאור | 15.01.17
67.
לא לקנסות דיפרנציאליים!
בארץ שבה הכל כסף, קנסות דיפרנציאליים הם אסון! שוטרים יבצעו אכיפה סלקטיבית בעיקר באיזורים בהם גרים עשירים! נכון שכולנו שונאים את העשירים והשמנים, אבל המטרה של קנסות זה לא מיסוי אלא שיפור הבטיחות בדרכים! תארו לכם שבשדרות ואופקים לא תהיה אכיפת תנועה בכלל, ובצהלה שוטר תנועה כל שני מטר. תארו לכם שבכביש הערבה המסוכן לא תהיה כמעט משטרה, ובאיילון ב2 בלילה, יארוב כל לילה שוטר לדפוק קנסות על מהירות. הפקרה של הפריפריה! אנחנו רוצים שתשפרו לנו את הבטיחות!
יוסי | 15.01.17
66.
סתם עוד מסחטת כסף במקום לבנות תחבורה ציבורית.
שמנדריק, זה שאתה לא זוכר איך לנהוג ברכב כי המדינה מממנת לך נהג כבר עשור זה לא אשמתי. הכבישים מפוצצים ברכבים רעועים ונהגים טיפשים. במקום לפתור את המצב ולהתחיל לשקם את התחבורה הציבורית בישראל אתה שופך כסף לכבישים חדשים ו"אמצעי הרתעה" שלא עושים כלום חוץ מלהוות מס נוסף. עשה טובה לאנושות ותתפטר כבר, זה שעשית ניתוח לקיצור כיבה לא מרשים אף אחד.
שגדעדגעדגכ | 15.01.17
64.
ישראל כץ פשוט נוראי
אני באמת לא מבין אותו.. הוא עושה הכל כדי לחרבן את התחבורה הציבורית למרות שברור שזה הפתרון, תוקע את כולנו בהלוואות וחובות על מכוניות חדשות ואז כולם נתקעים בפקקים הכי מתסכלים שקיימים (לא חסר כבישים שיותר מהיר כבר ללכת ברגל) ואז דואג להכביד כמה שיותר את העול הכלכלי שבבעלות על רכב.. לא נראה לי שלמישהו יש אשליה שעוד 500 שח בקנס יפתור את כל בעיות התנועה. אני בטוח שבאוצר מחבבים אותו על כל הכסף שהוא מכניס להם, אבל בינתיים התחבורה כאן הופכת את חיינו לגיהנום. פשוט מסריח מאינטרסים ושחיתות
חיים | 15.01.17
56.
קנס לשימוש בטלפון - שיהיה 2500 ש"ח!!
נמאס כבר שכולם עסוקים בזמן הנהיגה בכתיבת הודעות וקיראה בפייסבוק. חצי מהרכבים לא זזים כשהאור ברמזור ירוק, כי הם עסוקים בנייד! נמאס! תנו קנס מרתיע, תחרימו את הרכב (כמו שעושים בנהיגה בשכרות) שאנשים לא ירצו לגעת בנייד בזמן שהם ברכב! כמה תאונות קשות נגרמות בגלל המכשיר הארור הזה!
מיואש | 15.01.17
55.
קנסות כן חסר מיסים אז בואו נעשה עוד כסף.
אולי כמו בארהב ובכל העולם לרשום בתמרור את הקנס והנקודות? אולי זה יכול יותר להרתיע? על יד רמזור אדום להציב תמרור עם הקנס והנק' אותו דבר על נסיעה בנתץ תמרור עם כמה הקנס והנק. ככה גם בחסימת הצומת וחנייה לא מסודרת. אם רק נהגים יראו בעיניים כמה הקנס אולי זה ירתיע ולא סתם0 עוד ועוד כסף לחלוב מהציבור!!
אחד | 15.01.17
40.
כץ עושה צחוק מהעבודה, לדאוג לאכיפה ולא קנסות
הסיכוי לקבל קנס בישראל על עבירת תנועה כבר כמעט דומה לסיכוי לתאונה מאותה עבירה. אם הנזק של התאונה לא מרתיע, למה שהקנס ירתיע ? אם מאמינים שחוקי התנועה חשובים, לא צריך להעלות את הקנסות, צריך פשוט לאכוף את החוק הקיים. במקביל, רצוי לטפל בתשתיות בכל מקום שיש בו הרבה עבירות - כי ריבוי עבירות מעיד על תכנון גרוע.
נהג ישראלי | 15.01.17
39.
ממשלה עושקת עם מטומטם
הממשלה הזאת יודעת רסחוט כספים על חשבון הציבור הטיפש שנהנה לשלם כספים. אם העלתם קנסות כל כך הרבה פעמים והתאונות רק עולות? מה אתם למדים? התשובה שאין קשר וזה לא עוזר. אני יודע שאתם יודעים את התשובה ושאתם בסה"כ מנסים לסחוט עוד כספים כדי להגדיל את הקופה הציבורים כדי שיהיה מה לשלם לחרדים, ליו"ש, למקושרים וכמובן מעל כולם לביבי המלך. יש לכם מזל שאתם מנהלים עם מטומטם שלא מבין את זה וממשיך לתמוך בכם.
עופר | 15.01.17
37.
כרגיל, אין קשר בין מאמצי האכיפה והגורמים לתאונות
בחמש השנים האחרונות יש עליה רציפה במספר ההרוגים לעומת ירידה עקבית בכל השנים שקדמו לכך. האם מישהו טרח לבדוק מה הגורמים לעליה ולשנות את מאמצי האכיפה וההסברה בהתאם? לדוגמה, מספר הנהגים ונוסעי הרכב היהודים שנהרגו במצב יציב ואפילו בירידה קלה. לעומת זאת יש עליה במספר ההרוגים בקרב הולכי הרגל בכל המגזרים ועליה במספר ההרוגים יושבי הרכב בקרב המגזר הערבי. האם מישהו במשרד התחבורה בדק למה וחשב איך להתמקד בשתי המגמות הללו או שכרגיל מחפשים את האור מתחת לפנס?
נהג ותיק | 15.01.17
34.
יאללה, בואו נגדיל קנסות במקום
לטפל באמת בבעיות האמיתיות שהן - כמות מטורפת של הרוגים בכבישים. שישראל כץ יתבייש בעצמו - במקום לקבל את זה שהוא נכשל בצימצום כמות ההרוגים, הוא ממציא את הגלגל מחדש. בושה של שר תחבורה שלא מעניין אותו בכלל מצב הכבישים וכמות ההרוגים במשמרת שלו
רון | 15.01.17
33.
חניית נכים - 4,000 ש"ח, נייד בנהיגה - 5,000 ש"ח
אחרי זה אף אחד לא ידבר ולא יחנה בחניות נכים, לא הפלצניות והפלצנים עם הג'יפים!! כניסה באין כניסה - 2,500 ש"ח, נראה מי נוהג נגד כיוון הנסיעה. ההחמרה חייבת להיות משמעותית, ושחברי ועדת חוק ומשפט יפסיקו לפחד מה יאמרו בני משפחותיהם.
אני | 15.01.17
22.
בזה הם אלופים...
בעדכון והעלאת קנסות, הם אלופים... כמו כן בהעלאת מיסים, בחיקוק חוקים דרקוניים כמו מס דירה שלישית, בכל אלו הם אלופים... ואני גם בטוח שמשרד האוצר והיועצים שלו אפילו מעודדים, כמה קל ופופוליסטי.... עם כל הכבוד, זו לא כותרת. כשהוא יעשה משהו להקל על הציבור, ועל הדרך יצטרך אפילו להלחם במישהו כדי להשיג את זה, תעשו ממנה כותרת.
איתמר | 15.01.17
13.
חינוך חינוך חינוך חינוך חינוך
שום דבר לא יעזור פרט לחינוך. צריך לחנך את הנהג הישראלי לשמור מרחק (לא רק מאחור, גם מהצדדים) ולשים לב לדרך. פעמים רבות אני רואה נהגים עוברים מעבר חציה בלי בכלל להסתכל לצדדים, לעבר המדרכה. לא נותנים זכות קדימה, עוקפים בצורה מסוכנת, ללא איתות. כאשר רכב עוצר בשוליים בצד הדרך בגלל תקלה, שאר הנהגים ממשיכים כרגיל, במקום לעבור נתיב ולהתרחק, עוקפים רוכבי אופניים בלי להתרחק, עוצרים או פונים ללא איתות וכו'. הבעיה שהקמפיינים היחידים שרואים הם קמפיינים של הפחדה, במקום חינוך והסברה.
ב | 15.01.17
6.
תכנית מטופשת
הבעיה היא לא גובה הקנס אלא חוסר בנוכחות משטרתית בכבישים, חוסר אכיפה של עבירות בריונות ותכנון לקוי של כבישים, בעיקר במקומות עמוסים. אתה רואה עשרות אנשים עוברים באור אדום והם לא מפחדים לא בגלל גובה הקנס אלא פשוט כי הם יודעים שלא יהיה שוטר שיימצא בשביל לתפוס אותם...
אלעד | 15.01.17
5.
אכיפת עונשים בתחנות אוטובוס
עבירות עישון בתחנות אוטובוס שכיחות ,דבר המהווה נזק קבוע לנוסעים ולממתינים בתחנות.ציבוריות, כשבמרבית המקרים מורכב מילדים קטנים,תלמידים,ולא מעשנים. היגיע הזמן גם לאכוף זריקה של סיגריות שממשיכות לפלוט מזהמים קשים לאוויר אחרי כיבויים.העונש חייב לקחת בחשבון אלפי סיגריות שהמעשן המכור מעשן כל חודש והוא חייב להיות קשה הרבה יותר ממעבר באור אדום ,או עבירת מהירות.
haim | 15.01.17
2.
העלאת מיסים
אין שום קשר בין הרתעה, תאונות וקנסות. אנשים לא רוצים לשלם קנס כשהם עושים תאונה וגם לא חושבים על הקנס, מה שמעניין אותם זה להגיע יותר מהר, או שנמאס להם לעמוד שעתיים בפקק ואז בעוד רמזור אדום. שוב מחפשים את השקל מתחת לפנס. במקום להתעסק בשטויות ממליץ לכבוד השר לדאוג לתחבורה הציבורית, אם היו דרכים להגיע בזמן סביר לעבודה לא היו כל כך הרבה רכבים על הכביש, פחות רכבים, פחות תאונות.
הדביל | 15.01.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת