אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

משרד התקשורת בשירות חברות הסלולר: מוקד הפניות יפעל רק 10 שעות ביום

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
מי זה המנכל של משרד התקשורת...
יש לי הרגשה שהרבה פקידים שם שכחו את מי הם אמורים לייצג... ויש מצב שנמצא את המנכל בסוף הכהונה באיזה חברת סלולר או משהו דומה... זה פשוט לא יאומן גם ככה מוקדי השירות שם זוועתיים... והם עוד מקצצים להם בשעות. יש כבר בזמן האחרון יותר מידי צעקות על שחיתות והמילה איבדה מערכה. אבל כאן די נדמה לי שיש שחיתות איומה. גם הוט לא מחוייבת לפרוס תשתית וחוסכת המוובזק מקבלת מתנות במייונים רביםעל פי פרסומים.. ועכשיו בסלולר הם לא מחוייבים להפעיל מוקד שירות ... פשוט מבייש מה שקורה במדינה הזאת.
ד. | 16.01.17
3.
כמה הערות
1) אף אחד לא משתמש במוקדי המודיעין 2) אין צורך ביותר מ-10 שעות (ומי שחושב אחרת יכול לעבור לחברה עם שעות פעילות מורחבות ולשלם יותר) 3) חשבוניות במייל כברירת מחדל זה רעיון טוב (לא רק בסלולר)- רק שצריך לחייב את חברות הסלולר לתת אופציה בהרשמה שתאפשר לקבל אותם בדואר רגיל.
אנונימי | 16.01.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת