4. ל-1 סתם שתדע , יש הרים כמו בוסטון ששם יש רכבת קלה עם תחנות תת קרקעיות ובתחנות התת קרקעיות יש מפגש עם קווי המטרו התת קרקעיים ולא רק שם עושים את זה. שלום ^_^ | 21.01.17 (ל"ת)
3. 1 צודק, 2 מבלבל במוח הרכבת הקלה זה רעיון שהתחיל להתגלגל לפני 25 שנה וכבר עבר זמנו. סתם בזבוז של מיליארדים רבים. דני | 21.01.17 (ל"ת)
2. מגיב 1, אתה כותב שטויות בכל עיר נורמלית הפתרון מגיע בשילוב של מטרו, רכבות קלות ואוטובוסים. ברלין היא דוגמא מעולה לשילוב מוצלח של רכבות כבדות, קוי מטרו ורכבת קלה. שום דבר שנעשה לא מבוזבז ולא מיותר, וטוב מאוד שנותנים מענה שלם לבעיית התחבורה הציבורית בישראל. ברלינאי לשעבר | 21.01.17 (ל"ת)
1. מדינת חלם זה אומר שמה שנעשה היום הוא מיותר, והקויים שרק עכשיו מתוכננים זה מה שבאמת נצטרך לו. זו הודאה שמה שנתע כרגע מתכננת זה פתרון לא מתאים - בזבוז כסף אדיר שלא ייתן שירות. הכל יהיה איטי להחריד, לא יתן שירות לתושבים וייצור פקקי תנועה מטורפים למעלה. מטרו - זה מתחת לאדמה. נקודה. וכל השאר חארטה. א.א | 21.01.17 (ל"ת)
שמונה חברות יתחרו על הפעלת הקו האדום של הרכבת הקלה בתל אביב
5 תגובות לכתיבת תגובה