12. ל 8, נדמה לי שלא ממש הבנת את הרעיון של ייצוגית הרעיון הוא שעורך הדין המגיש יעשה כמה ג'ובות על הקייס במידה ויש קייס מוצק. המטרה היא להצליח לאשר את התביעה כיצוגית ואז להגיע לפשרה כמה שיותר מהירה. בפשרה, המטרה היא לרצות את בית המשפט כי ניתן מענה הגיוני וסביר לקבוצת התובעים. מפה ואילך, שוקדים עורכי הדין על מתווה מינימלי שירצה את השופט יכניס מכה שיותר לעו"ד התובע (ע"מ שייתרצה) ולפיכך, ייתן כמה שפחות לנפגעים אבל במסגרת הסביר. שלא כמו בתביעה רגילה שבה בית המשפט אינו מתערב ואם אתה מוכן להסתפק במועט הוא ישתוק, בתביעה ייצוגית הוא שאמון על אינטרס הציבור ויש לרצותו. המטרה היא לרצותו בכמה שפחות, להגיע לפשרה מהירה ללא שלב הוכחות ולמקסם את הרווח ארנון | 23.06.17 (ל"ת)
8. פיצוי נמוך לעומת הנזק וירידת ערך של הרכב 1400 שח מחיר מצחיק כל יום אני מתעצבן על הנסיעה ברכב. הם היו צריכים לתת 14000 אלף כולל אחריות לכל החיים על המצמד בושה . לקוח של פורד | 24.01.17 (ל"ת)
5. תגובה למספר שלוש המהנדס בוא מהנדס תלמד משהו תיבה רובוטית היא בדיוק מה שתיארת - תיבת גלגלי שיניים שההחלפה מבוצעת על ידי בוכנות חשמליות שדואגות להחליף את ההילוך ולהפריד את המצמד, תיבה כפולת נצמדים עובדת על אותם עקרונות בדיוק רק עם שני מצמדים , מצמד להילוכים זוגיים ואחד להילוכים לא זוגיים, לכן תיבה כפולת מצמדים עדיין נחשבת לתיבה רובוטית.. הנדסאי | 23.01.17 (ל"ת)
3. זה לא רובוטי זאת תיה"ל כפולת מצמדים בתיה"ל רובוטית יש מצמד בודד ותיה"ל עם גלגלי שיניים כמו בתיבה ידנית עם החלפות איטיות. רוב מכוניות הספורט עברו לתיה"ל כפולת מצמדים שהיתרון בתיבה זאת הם החלפות הילוכים מהירות יותר מתיבה ידנית ובוודאי מאוטמטית מסורתית לדוגמא פרארי ובמ.ו.ו בגרסאות הספורט. ישנם מכוניות "רגילות" כמו אלפא ג'וליטה שלהם אין בעיות כלל בתיבות ההילוכים כפולות המצמדים והחלפות בהם חלקות ומדויקות. גם פולקסווגן השתפרה בתיבות הרובוטיות והן טובות הרבה יותר מאשר דורות קודמים. אכן בפורד התיבה הרובוטית לא הייתה "להיט" מהנדס | 22.01.17 (ל"ת)
1. רובוטי זה זבל, לא יאומן כמה אידיוטים. אני לא מתקרב, עדיף ידני או אוטומטי אמיתי. רז | 22.01.17 (ל"ת)
פורד תפצה בעלי פוקוס ופיאסטה 2015 ב-1,400 שקל כל אחד
12 תגובות לכתיבת תגובה