73. הקמת הגשר היא נצח מהרגע שהחלו להקים אותו חלפו כבר כמה חודשים. הקמת גשר כזה בסין היתה נמשכת יום אחד. גבריאל | 03.05.19 (ל"ת)
71. להמתין לקירוי איילון זה להמתין למשיח ! קירוי איילון נמצא בשלב רעיוני ורחוק מאוד מאישור ברשויות ובוודאי רחוק עוד יותר מביצוע . אם נמתין לקירוי לא יהיה גשר ובדור הבא אולי קירוי ובנתיים פרויקט כל כך חשוב לחיבור שני חלקי תל אביב לא יבוצע . לתועלת המיידית משקל מכריע . הגיע הזמן לבנות הגשר. מריאנה | 20.04.17 (ל"ת)
70. הגיע הזמן לבנות הגשר פרויקט כלכך חשוב שיחבר את מזרח העיר למערבה , הגיע הזמן לבנותו !!! גדי | 17.04.17 (ל"ת)
69. היה צריך לבנות מיזמן !!! מה אתם מדברים שטויות ? בימקום להוסיף " קירוי מטומטמם " מעל כביש איילון שיכניס את כל הזיהום אל מיתחת לאדמה !!! וחס וחלילה אם תהיה רעידת אדמה אז הכל יקרוס פנימה !! עדיף להקים גשרים שזה הכי טוב והכי יפה גשר נהדר | 29.01.17 (ל"ת)
68. רק להוסיף אוטובוס למה לא מוסיפים אוטובוס כדי לא להמשיך ולהמתין שעה לאוטובוס שכבר מלא? השיטה להוסיף עוד פרויקט ועוד פרויקט מקומם ותיק פה | 27.01.17 (ל"ת)
66. מה אתם מקשקשים, איזו מחלקת הנדסה בחברה פרטית תבוא ותגיד לבוסים שיקח כמה שנים לתכנן חתיכת גשר מסכן? אפילו אם יעבדו עם סרגלי חישוב יקח מקסימום חודש. קשקשנים | 24.01.17 (ל"ת)
63. בחו"ל גשר כזה מוקם תוך 3 עד 6 חודשים... ובעלות של מליונים בודדים. דירה עולה כאן 2 מליון ודירה הרבה יותר מסובך לבנות. קובי | 23.01.17 (ל"ת)
62. ממש לא ברור למה אין שני עמודי תמיכה יש מקום לעמודי תמיכה ורק אידיוט לא ישים אותם וידאג שהגשר יציב וחזק ולא מתנדנד ברוח... יוזילו לחצי את העלות | 23.01.17 (ל"ת)
60. לא אמרו שמקרים את נתיבי איילון? אם התוכנית של קירוי נתיבי איילון רצינית, אז לא חבל על גשר מיותר? יוסי | 23.01.17 (ל"ת)
58. האם נלקח בחשבון פרויקט קירוי איילון? או שבבוא העת יצטרכו להרוס את הגשר, או למצוא פתרון עקיף ויקר יותר לקירוי איילון? ארד | 23.01.17 (ל"ת)
55. מדינת ביזיון יופי חכמי חלם - שיבנו את הגשר, ואז יהרסו אותו כי רוצים לבנות קומה נוספת מעל איילון.... לא ככה..? יובל המטביל | 23.01.17 (ל"ת)
52. בכל מקרה אתם בעיתונות תדאגו ש"תהיה פארסה", מזה אתם הרי חיים, הלא כן ?! ומתבקש להוסיף שלצד חשיפת שחיתויות ופארסות, שהיא אמנם חשובה, אתם גם די מעייפים וטרחנים, שלא לדבר על המו"ל שלכם שגרם לרבים מהכתבים אצלכם להתקרנף "למופת ולתפארת המדינה"... חפטליהו | 23.01.17 (ל"ת)
51. תגמול לפי שעה כשמתכננים ,אדריכלים ומהנדסים מתוגמלים לפי שעת עבודה ,התכנון לוקח זמן והרבה.......... המוהנדס | 23.01.17 (ל"ת)
48. יש שיא של 20 שנה, כביש באר שבע - בית קמה לא מזמן הסתימו העבודות, 20 שנה זה נמשך, כל מי שנסע מבאר שבע צפונה, היה תקוע בפקקים, פנסים, שלטים, כלים כבדים, וכל מיני עזרים על הכביש, שהפריעו לתנועה, הכי סיוט זה היה לנסוע שם בלילה, תמיד אמרתי אם זה היה במרכז היה מסתיים ב 6 חודשים. באר שבעי | 23.01.17 (ל"ת)
47. זהירות מתבקשת אחרי גשר המכביה טבעי שיזהרו בבניית גשרים להולכי רגל - אחרי ככלות הכול הנדסה מעולם לא היתה הצד החזק של העם היהודי ( יותר מסחר ועסקים ) - מה אתם רוצים ששוב יפלו גשרים (או מרפסות ) עם אנשים עליהם אבי | 23.01.17 (ל"ת)
46. כותרת מטעה לפי הכותרת הבנתי שהגשר מיותר כי הוא לשום מקום.... תפסיקו לבלבל אותנו בכותרות עוד שיטת מצליח | 24.01.17 (ל"ת)
45. גם על גשר מסכן מעל הירקון עובדים מעל שנה הגשר מאזור התעשיה לבני ברק רמת החייל, עובדים כבר מעל שנה, ועדיין לא גמור. אני עובר במקום יום יום ופשוט הפסיקו לעבוד עליו. חלם. אחד | 23.01.17 (ל"ת)
44. ערית תל אביב קמצנית לערית תל אביב יש מלא כסף אז אי לא מבין מה הם מחפשים נדבות בונזו | 23.01.17 (ל"ת)
41. מה אתם רוצי? זאת "עבודת יד" כל מטר יבוצע על ידי "אמן אחר" ויהיה "לתפארת מדינת ישראל" אילן | 23.01.17 (ל"ת)
40. הגשר ישראל, גשר להולכי רגל - תכנון + ביצוע 10 שנים (לא סגור) , רכבת מביג'ינג גובה 25 מטר מעל פני הים ללאשה טיבט גובה 4,000מ' מעל פני הים אורך 5500 ק"מ - 3 שנים. ארויג | 23.01.17 (ל"ת)
35. אינטרסנטים עשירים תלונה בכיינית של אלקטרה ויתר האינטרסנטים שבנו עוד כמה בנייני ענק ורוצים להשביח את הבניין לשכירויות. לא ממש בעיה של האזרח הקטן והמרושש איציק | 23.01.17 (ל"ת)
34. למה לסיים?? לא רק הגשר הכי ארוך, גם נתיבי איילון הם הכבישים שארך הכי הרבה זמן בעולם לסיים אותם. זה הגיוני. אדם מתמנה למנכ"ל של פרוייקט כזה, והנה יש לו פרנסה נאה מאוד מאוד מאוד עד לגיל הפנסיה - אם רק ישכיל לא לסיים אותו. הוא צריך להיות חמור בשביל למנוע מעצמו פרנסה כזאת. זאת היא פרנסה בטוחה - מעולם לא פיטרו בישראל מנהל פרוייקט מסוג זה. הוא יכול למנות את כל קרוביו ומקורביו לתפקידים שבצידם משכורות שמנות ולדירקטוריון. הוא יכול לקבל - ובדרך כלל מקבל - שוחד ביד רחבה. יש לו כיבודים וכבוד לרוב. אז מה, הוא אידיוט? ישראל | 23.01.17 (ל"ת)
33. הגשר מיותר בגלל קירוי האיילון הצפוי לא מזמן התבשרנו שהעיריה מתכוונת לקרות את נתיבי איילון- בשלב הראשון ממחלף השלום צפונה, ולאחר מכן דרומה, עד פארק בגין בדרום. אם זה אכן התכנון, הרי שהגשר הנ"ל מיותר. לא צריך גשר כשהאיילון כולו יקורה, ויהיה ניתן לעבור מגדה אחת לשניה לאורך כל התוואי. איך זה שאף כתב לא התייחס לנקודה הזו, להתנגשות בין התוכניות? גל | 23.01.17 (ל"ת)
30. קירוי נתיבי איילון אם מתכוונים לפעול לכיוון של קירוי נתיבי איילון אז למה לבזבז כסף על גשר? שמואל | 23.01.17 (ל"ת)
29. בעוד כמה שנים יבנו שם תקרה לנתיבי איילון אז מי צריך את הגשר? פשוט זורקים כסף לפח. ספיר | 23.01.17 (ל"ת)
25. מיותר בהחלט! למה לבזבז כספי ציבור אם יש תוכניות עתידיות לקירוי של נתיבי איילון?! מדינת חלם.. רמי | 23.01.17 (ל"ת)
24. כמה גשרים בנה העילוי שכתב את איוולת הזאת? לעבוד בבניין וכבישים מחייב אישורים של הרשויות וטוב שכך. טוב שלא כל מתכנן וכל קבלן יכול לעשות שטויות חפוזות רק כדי לרצות כותרת בעיתון. חשוב שיעבדו ביעילות ובתיאום המתכננים והמאושרים אולם גם הם כפופים לחוקים ותקנות המגבילים את האפשרויות. אם הכותב לא היה מתלונן על משך התכנון הרי היה מתלונן על האיכות או המיקום או הכיעור או המחיר. כל אחד והפרנסה שלו. עיתונאי זה מוציא לחמו מחיפוש השלילה. לבריאות. יוסי כהן | 23.01.17 (ל"ת)
18. התוכנית לקירוי איילון מייתרת את הגשר מבלי לבדוק לעומק יש תוכניות לקרות את איילון, אם אני לא טועה גם בקטע המדובר. מה קורה פה?! גליל | 23.01.17 (ל"ת)
17. לא אישרו לקדם את קירוי איילון בדיוק באותו איזור? עירייה בדיחה. יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה איוולת!! | 23.01.17 (ל"ת)
14. מה יש לחפש לאחד שנמצא בצד אחד לעבור צד? אחרי שטיילת פעם אחד בשביל להיכנס להסטוריה יהיה פופולרי למתאבדים | 23.01.17 (ל"ת)
13. אחהל גשר אני גר בשכונת ביצרון והגשר הזה יהיה מעולה...נוכל להגיע לרחוב הארבעה או שרונה בתוך 5 דקות במקום לעשות עיקוף. משה | 23.01.17 (ל"ת)
10. הגשר הזה ממש נחוץ בשביל לפתור את הבעיית העומס וסכנת הנפשות שבלחצות את הכבישים בדרך השלום טוב מאוחר מאשר בכלל לא אלעד | 23.01.17 (ל"ת)
9. הצעירים החכמים קראו "מידע קריטי לרוכשי הדירות", ו יודעים איך לא לעשות שטויות. ומילא שטויות באלפי שקלים. אני מדבר על טעויות של מאות אלפי שקלים שאתם הולכים לעשות בעידוד ההורים שלכם, החברים שלכם, הקבלנים והעיתונאים (ואולי הפוליטיקאים גם). לא מדובר בקונספירציה, סתם בטעות נפוצה שגם אתם מאמינים בה בלי לדעת. כנסו לאתר "מידע קריטי לרוכשי הדירות" ותצאו משם חכמים בהרבה- גם אם אתם קוראים מדורי נדלן בצורה קבועה! בעל נסיון רע | 23.01.17 (ל"ת)
8. מסלול לאופניים יהיה על גשר הולכי הרגל? אני מנחש שלא. וזה כמובן לא ימנע מרוכבי האופניים לנסוע עליו. זז | 23.01.17 (ל"ת)
7. הגשר אם כך, מזל שיש לנו את עיריית תל אביב ששומרת עלנו מפני החובבניות של משרדי הממשלה, ועל הדרך גם עוזרת במימון... תל אביבי | 23.01.17 (ל"ת)
6. מחלף חולון מזרח ראוי לבדוק ולחקור גם כן מדוע במשך שנים המחלף האמור לאפשר יציאה מחולון לכביש 4 צפון לא מבוצע בגלל בירוקרטיה שאינה לוקחת בחשבון את האזרחים....... אחד מהסובלים הרבים | 23.01.17 (ל"ת)
4. הייתי שמח לגשרים להולכי רגל שהם נגישים, ושיהיו גם בצורה של זיגזג כדי להקשות על רוכבי אופניים חשמליים לנוע בהם. עמית | 23.01.17 (ל"ת)
3. אבל אם היו עושים דברים שלא לפי הספר הייתם יוצאים בכותרות ״שחיתווות״! תלחמו ברגולציה המפגרת, לא בעשייה אלי | 23.01.17 (ל"ת)
פארסה תכנונית: גשר יהודית הוא גשר לשום מקום
73 תגובות לכתיבת תגובה