אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בנים ממריצים: כשהדור הבא הופך עסק משפחתי קורס ללהיט טרנדי

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
משק חביבאן
הייתי לקוחה של משק חביבאן כמעט שלוש שנים. הבעיה - שירות רע! אבל אין על מה להתפלא כשאני רואה ציטוט כזה - ״יש לקוחות שקופים ויש מתלוננים, כאלה שלא מוצא חן בעיניהם איך שנראים הקולרבי או החסה״. אם זה מה שאם בוחרים להגיד מכל הדברים שאתם יכולים לומר - כאן נעוצה הבעיה. הסחורה נהדרת, השירות - הרבה פחות.
שירה | 15.06.17
8.
לכל העסקים המשפחתיים
תתייחסו לעבוד שלא נמצא בחברה בכבוד ועל תירדו בו, הוא יהפוך את העסק אחר וגם יהיה לו כיף להגיע לעבודה איתכם ולא יעשה לכם בעיות. תראו לו שאתם מעריכים אותו הוא ייתן יותר מבן משפחה שבורח לחו"ל. העובדים שלא מהמשפחה רק הם יקימו את העסק כל בן משפחה חושב שהוא יודע ומבלבל את העובד. נקודה למחשבה.
עובד | 28.01.17
6.
קנו יותר ממעסקים קטנים, הטייקונים יפסיקו לשלוט
במקום לשרת את התאגידים הגדולים, הבנקים, הרשתות הגדולות, שם כל מנכל מרוויח 500 אלף בחודש תקנו מעסקים קטנים לבעל עסק קטן הרבה יותר חשוב שתהיו מרוצים ממנו, תקבלו שירות אישי וכו' כשאתם קונים שירות מרשת, השירות הוא מעובד זמני בשכר מינימום שמתכנן עוד חודש לנסוע להודו, ואתם ממש ממש לא מעניינים אותו וגם אתם תורמים לצימצום הפערים הכלכליים
כל האמת | 28.01.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת