אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הכנסת עלולה לתקוע את הבנייה בשדה דב

49 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

49.
שדה דב צריך להיות איתנו עוד שנים רבות
כל עוד אין פתרון חלופי אמיתי. נתב"ג לא מהווה תחליף. שדה תעופה באי בים הינו פתרון בעייתי מאד בהיבט הסביבתי (יגרום להרס כלל חופי הארץ מצפון לו). לכן הפיתרון הריאלי ארוך הטווח להרבה שנים קדימה הוא פינוי השדה הצבאי, צמצום השדה האזרחי למימדים הכי מינימליים ולמטוסים קטנים ושקטים. בעלי הקרקע ישארו עם חצי תאוותם בידם - יקבלו בערך מחצית מהשטח ולא את כולו.
שלמה | 01.02.17
47.
גזלנים
שייפצו את בעלי הקרקעות שנגזלו מהמדינה בסכום שהם שילמו...אלו קרקעות שחברי מרכז קיבלו כשוחד מתושבי חוץ,אותם חברי מרכז מכרו את הקרקעות בגרושים...כל כתבה שנתנה איזושהי תקוה שיום אחד יפנו את השדה הקפיצה את המחירים במאות אחוזים...להפקיע ולעשות פארק ירוק על הים..נמאס ממפלצות הבטון.
אחד שיודע | 31.01.17
42.
מצוק הכורכר והחולות הם פיסת הטבע האחרונה בתא
בשטחים הללו גרים עדיין צבי יבשה, תנים, קיפודים, מיני צמחי חוף בסכנת הכחדה, חרקים וציפרים שזהו ביתם. במקום מתקיימת קייטנת טבע של האוניברסיטה. אסור לנו בשום אופן לפגוע פיסת הטבע האחרונה שנותרה בתל אביב. זו תהיה בכייה לדורות.
מיכל | 27.01.17
37.
לסגור את שדה דב עכשיו
שדה דב מיותר בתל אביב וצריך לצאת מחוץ לעיר מיד גם באילת הבינו שאין מקום לשדה תעופה בתוך העיר והוא נסגר בקרוב ועובר למחוץ לעיר. התיירות לאילת בירידה כי זו עיר משעממת ויקרה יש כיום שמיים פתוחים וניתן לטוס לכל מקום בעולם בעלות נמוכה יותר מחופשה באילת. עם רוצים תיירות באילת שיורידו מחירים ויבנו בתי מלון פשוטים במחירים סבירים ויביאו תיירים מחו״ל בטיסות מוזלות ודילים . תיירות פנימית לא תציל את העיר
רון | 27.01.17
32.
לפנות ולבנות!
דקה משדה דב יש שדה תעופה בהרצליה. אין שום סיבה להשאיר את השדה הזה שמשרת אחוז זעום מהאוכלוסיה. יותר חשוב לבנות דירות מגורים ועדיף ציפוף עירוני מאשר השתלטות על שטחים פתוחים מחוץ לערים. תל אביב היא כבר עיר, שדה דוב צריך להתפנות ולא לההפף לשמורת טבע כמו שיש מגיבים שמציעים...
אורית | 27.01.17
31.
אני לא מבין
הרי היתה החלטה ממשלתית וגם בגץ אמר את דברו. מה, לא ידעו לפני 4 שנים ששדה דב ״חיוני״ למדינת ישראל ולעיר אילת? לא ולא! שום דבר לא השתנה, וכשתכננו את הפינוי דנו בכל ההשלכות ולמרות זאת הוחלט מה שהוחלט. הם היו מעונינים למצא מקור כספי להעברת מחנות צהל לנגב. ואם זקנים או צעירים יגורו שם זה לא משנה. הזקנים שיגורו בדירות יפנו דירות אחרות שיכנסו לשוק הדיור.
Mikky | 27.01.17
30.
רוצים לפנות את שדה התעופה?
השדה הוא בכלל לא בעיה, הבעיה היא תחנת הכח, מי ירצה לגור מטרים ממפלצת הבטון שתקועה שם? ומשום מה על הפינוי של המפגע האקולוגי הזה שתקוע באמצע העיר אף אחד לא מדבר? איפא עוד בעולם המודרני יושבת ארובה בגובה של מאתיים מטר בליבה של עיר מרכזית, את שדה התעופה אפשר לארגן מחדש, כולל הזזת הטרמינל וחניית המטוסים לצד המערבי של המסלול או אפילו בניית שובר גלים שעליו יסלל מסלול נחיתה חדש ועוד אי אילו שינויים ופתרונות, אבל הבעיה האמיתית שאף אחד לא מדבר עליה היא תחנת הכח.
Mik | 27.01.17
27.
פתרון
יש לסגור את שדה דב.הרצליה. ולהקים אי בים מול תל אביב שאליו יועתק שדה דב.והרצליה.וכן האי יתן מענה לנתבג. את נתבג יש להעביר לאי בים מול המרכז. יש מודל של אי צף ללא צורך בחיבור ישיר לקרקע הים.והוא חסכוני.את תחנות הכח.והנמלים.ובסיסי חיל הים ומתקני ההתפלה.ובית הזיקוק.והאמוניה והמפעלים הכימיים להעביר לאי בים.
מיכה | 27.01.17
21.
כחלון משרת את חגג שמשתלט על הגוש הגדול
מגדלים צפופים ומכוערים שנמכרים במיליונים חולדאי חייב להתערב ומהר. לחבורת הקבלנים יש לובי חזק המאגד ערימות של עו"ד ושופטים שכולם בעלי עניין בקרקע. אין שום סיבה אמיתית לפינוי שדה דב. בכל עיר גדולה בעולם יש לפחות שדה תעופה קטן אחד.
אחד העם | 27.01.17
16.
אחד שיודע למה חולדאי מתנגד
שמתם לב שחולדאי בין המתנגדים לפינוי ! מוזר לא ? שהרי מעבר ל4 המילירד שהמדינה תקבל עירית תל אביב תכניס לכיסה מיליונים רבים בדמות היטל השבחה וארננות. הכיצד אם כן , אתם שואלים ? התשובה : חולדאי נמצא בקדנציה האחרונה שלו , וכטייס לשעבר בח"א טייסי ארקיע , ברובם טייסי ח"א לשעבר,חבריו הטובים. לכן אומר " לא בקדנציה שלי."
קרישוב | 27.01.17
15.
פינוי שדה דב = הרס התעופה בארץ!
פינוי שדה דב יגרום לנזקים מצטברים של מיליארדים למדינה בגלל פגיעה בתיירות. יגרום לפגיעה אנושה בתשתית הכשרת הטייסים בארץ, המשמעות היא ״טייסים תאיילנדים ורומנים״ בקוקפיט שיטיס אותכם באלעל וארקיע. זו לא הגזמה - זה בדיוק מה שיקרה! יגרום לפגיעה אנושה בתושבי העיר אילת שגם ככה סובלים מניתוק מהמדינה, חולי דיאליזה וסרטן שמגיעים על בסיס כמעט יומי לאיכילוב, יצתרכו לעזוב את אילת או פשוט ״למות בשקט״ כי חיסלו להם את ״התחנה המרכזיתשל העיר אילת״(שדה דב). והכל כדי לרצות מספר קטן של יורשי קרקע.
ארז | 27.01.17
9.
שואה כלכלית במדינת ישראל
מאות אלפי משפחות אבדו את כל הונם, כולל כסף שייעדו לפנסיה וכולל חסכונות לילדים כדי להשיג קורת גג עלובה.. והתוצאה היא מליוני עניים. ומה עושים נתניהו וכחלון במקום לההביא חברות בניה סיניות? נכון - עושים הגרלות. אפסים שכמותם - איך הם לא מתבישים כשהם מסתכלים במראה.
כלכלת הגרלות | 26.01.17
7.
בפועל זו הפקעה
ללא תמורה. המנהלים חייבים לתבוע את המדינה על הפרת ההסכמים ובנוסף לדרוש דמי שימוש רטרואקטיביים. הבעיה היא שלפי ההסכם הקיים, המנהלים יקבלו את חלקם אך ורק עם מימוש מלא של הקרקע ולפיכך אין להם ענין לפעול בכוון זה. כתוצאה מכך, הם נמצאים בניגוד אינטרסים עם לפחות חלק מבעלי הקרקע שמעדיפים הפקעה ודמי שימוש על מימוש שכפי הנראה לא יקרה לעולם.
בעל קרקע | 26.01.17
6.
שדה התעופה ורידינגלא צריכים להיות שם
צריך לפנות את שדה התעופה ורידינג משם ולפתוח שטח זה לציבור וגישה לחופים. במרחק של 15 קילומטר יש שדה נוסף ממש אין צורך בעוד שדה באזור צפוף, ומאוכלס שיכול גם לשמש לפנאי ובילוי עבור הציבור הרחב. חבל שהחכים לא רואים את הציבור הרחב אלה את האחים נקש ושות.
יעל | 26.01.17
4.
להפוך את שדה דב ממטרד רעש וזיהום לשמורת טבע חופית
גושי בטון ומגדלים מכוערים יש בתל אביב מספיק לעומת זאת אין די שטחים ירוקים המשמרים טבע ובעלי חיים. השדה מהווה מטרד רעש ואוויר מזוהם באדי דלק מטוסים אותו נושמים פעוטות וילדים הגרים ולומדים בסמוך. לאילת כדאי שתהיה רכבת מהירה עם איסוף מכל רחבי הארץ. ואת שדה דב אנו מוכרחים לפנות, לנקות ולהחזיר אליו את הטבע והחיבור לחוף הים לטובת הדורות הבאים שגדלים כאן.
מיכל | 26.01.17
1.
שדה דב חיוני ביותר לתעופה בישראל
חיסולו יגרום נזק אדיר לתושבי המדינה . יש מספיק מגדלים נוסח מיאמי לזקנים עשירים בתל אביב. העדפת בעלי הקרקעות על העדפת כלל הציבור נגועה בחמדנות יתר. יש עוד הרבה שטחים שהופקעו לצורכי ציבור כגון בתי ספר,גני ילדים ,שטחים ירוקים וכו' אז לחסל שדה תעופה שקיים עשרות שנים זה טירוף !
אביב | 26.01.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת