אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מחיר למשתכן: שיווק מוקדם מדי של הדירות פוגע באטרקטיביות שלהן

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
סוף מעשה במחשבה תחילה
לא ברור מדוע מתעתעים בדור שלם ,הגרלות,דור א דור ב דור ז אנשים אמורים לעצור את החיים לא לתכנן כלום ,מה עם גנים לילדים בתי ספר עבודה ,מגורי ההורים ,ממתינים להגרלות הזוית ללא קשר למיקום .ריביות הבנקים יקרות יותר במחיר למשתכן ,ממתנים שנתיים שלוש משלמים הון על שכירות .צריך לעצור לזוגות הצעירים אך במקום לעזור פוגעים בהם .רוב קבלני הביצוע של מחיר למשתכן הם חברות קטנות וחסרות ניסיון או קבלני ביצוע שחסרים את הידע של עבודה מול המשתכנים
שי | 30.01.17
1.
אם כל חטאת - הפוליטיקה
"מטרת ההחלטה היתה להקדים ככל הניתן את ההגרלות כדי לייצר תחושה כי מיזמי מחיר למשתכן מתקדמים בקצב מהיר". כלומר - שוב פרויקט חיובי ונכון לכשעצמו מרוקן מתוכנו ולמעשה כל התקציבים שלו נזרקים לפח - רק כי למקבלי ההחלטות היה חשוב "לייצר תחושה"... אין מנוס מלצמצם ככל הניתן את המגזר הציבורי. עובדי המגזר הציבורי לא אשמים. ככלל, מדובר באנשים טובים מאוד. ההנהגה הציבורית פשוט מושחתת ורקובה - כך שכל כוחו ומימונו של המגזר הציבורי מנותב להאדרת שמם של פוליטקאים לקראת סבב הג'ובים הבא.
"זוכה" בפרויקט דומה | 30.01.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת