אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

התוכנית להצלת תנובה נחשפת: בונה על ארה"ב וסין לשיפור המכירות

44 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

29.
ל"הציל" את תנובה?
איזו דרמה!!! צריכים להציל את החברה עם הכי הרבה לקוחות בישראל? החברה שברוב השווקים בה היא פועלת היא השחקן המרכזי? החברה שכל חברות המזון בישראל רוצים להיות כמוה? נכון, תקופה לא קלה בתנובה - התברר כי היא שווה פחות... עדיים זו חברה מצליחה ומוצלחת עם רווחים יפים וכרגע גם עם שיפור בגרף המכירות.
שרון | 02.02.17
13.
לא מאמין לכתבה
כניסה לשוק האמריקאי? המספרים מראים שזו פעילות הפסדית. אין שם שום יתרון יחסי. יצוא לסין? מוצרי חלב מסובסדים מישראל לא ייוצאו לסין. ביום שיתגלה כי מלקי נמכר יותר זול בסין, החברה תאבד את השוק הישראלי. צריך לחזק את הסגמנט הישראלי וזה קשה ברמת המחירים הנוכחית. גבינות צהובות - של המתחרים טובות יותר. חלב - של המתחרים טוב יותר ויש עוד הרבה דוגמאות.
fgd | 02.02.17
2.
זה פשוט מאוד
תודיד מחירים ובכך תעודד רכישת מוצרים נוספים. מאחר והמחירים שלך יהיו אטרקטיביים, הלקחות ירכשו את המוצרים שלך. ובכך יצרת צמיחה לחברתך. לדוגמה, תמכור רבעיית יולו ב 5 שקלים. אני ארכוש 2 רביעיות, וזה כבר יותר טוב, כי ממצב שאני לא רוכש יולו בגלל המחיר, אני ארכוש 8 גביעים. הרווח שלך אמנם קטן יותר, אבל יצרת צמיחה, ותזרים מזומנים, ובסך בכל, ההכנסה שלך עלתה. אבל אני בספק אם המנכ"ל המכובד יקרא את התגובה הזו.
אחד | 02.02.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת