אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

גם בינואר: לקוחות גולן טלקום מצביעים אי־אמון

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
לא לעזוב
כמו שכתב משהו קודם, אנחנו כולנו חייבים תודה ענקית לגולן. המחירים ההגיוניים הם רק בגללם. אני לקוח עם מספר קוים גדול. מרוצה מאד מגולן. קורא לכולם להשאר ולעבור לאופציה השפוייה היחידה מבחינת מחיר, שקיפות, חשבונות ברורים ופשוטים, וטלפון עובד כל הזמן. ואני רופא, לא עובד בגולן.
נחום סאמט | 02.02.17
4.
סלקום חייבים לשפר את השירות לפני הכל
אני שייכת ל4500 איש שברחו מסלקום במהלך ינואר ואני ברחתי בגלל שירות גרוע. הייתה לי בעייה במכשיר בהתחברות מחו"ל. במרכז השירות אפילו לא ניסו לעזור ושלחו אותי לסלקום חול, סלקום חול לא ניסו לעזור ושלחו אותי חזרה למרכז שירות. בגלל שזה לא הפעם הראשונה שהם מזלזלים בי החלטתי שזהו ולמחרת כבר הייתי לקוחה של פרטנר. היום בניוד המספרים לא צריכים להתקע בחברה שעושה צחוק מהלקוחות שלה. הסיכוי שאני אחזור לסלקום יותר קטן מהסיכוי שאני אטוס לירח.
המבקרת | 02.02.17
1.
אני לא מבין איך אנשים מצטרפים לסלקום
אני לא מבין איך אנשים מצטרפים לסלקום אחרי כל השנים שסלקום האכילה קש והתעללה בלקוחותיה עד מוות . תחנה אותם עד דק. בחיים שלי לא אשכך אך הזלזול שלהם , עברתי זאת על בשרי. בחינם לא אהיה מנוי שלהם. הם מחוקים אצלי ואצל כל מי שאני משלם עברו את קווי הטלפון . ברגע שאני שומע את המילה סלקום תמיד נפלטת לי קללה. עד כדי כך הם השאירו בי חוויה קשה. על כן כל פעם שאני שומע שיש מי ששואל על סלקום אני מספר לו כי אסור לשכוח את ההתנהלות שלהם בעבר.
אלכס לוין  | 02.02.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת