7. במקום להביא את הדגם עם הטווח המשופר בקרסו חשבו לעשות "כסף" באמצעות תמחור הזוי לדגם עם טווח קצר משמעותית. סביר להניח שעל הדגם הזה הם גם קבלו הנחה משמעותית מהיצרן כי כל הלקוחות רוכשים את הדגם עם הטווח הנורמלי יותר, זה שבדיוק מטפל בנושא חרדת הטווח. אוי קרסו קרסו, הלוואי ותתקעו עם כל המלאי.. יוני | 04.06.17 (ל"ת)
5. אוסף של שקרים הכתבה היא מלאת אי אמיתות שלא לומר שקרים גסים!!! מחיר יקררררר מאוד ולא שווה את התמורה וכמובן הטווח, הרכב הזה לא יעבור את 100 ק״מ בעוד שנה , גג שנתיים. מהירות עד 80 קמ"ש, וזה סיוט!!! אבל כל זה מתגמד לעומת היבואן, אווו היבואן... רנו קרסו זאת חברה שידועה כלא מכבדת הסכמים ולא מכבדת אחריות שהיא מבטיחה כך שברגע שתהיה לכם תקלה עם הרכב ובעיית סוללה, כאן יתחילו להריץ אתכם הלוך ושוב ובסופו של דבר יחליפו לכם לסוללה שגם היא פגומה ועוד יחתימו אתכם על מסמך שאומר שלא תוכלו לתבוע. בקיצור לא להתקרב!!!! בעל פלואנס | 06.02.17 (ל"ת)
4. שרות רנו לרכב החשמלי מתחת לכל ביקורת מהניסיון שלי בתחנת השרות יש " מומחה" יחיד. קובעים תור ואז הוא לא נמצא. וגם אם הוא נמצא פתרון התקלה לא תמיד בנמצא. כוונה יש יכולת לא ממש. ממליץ להיזהר ברכישת חשמלי מרנו המאוכזב | 06.02.17 (ל"ת)
3. עיקר הבעיה ביבואן העשן הפירוט בפנים קראסו מתעללים בלקוחות החשמלים. המחיר מופקע לכל הדעות ביחוד לאור המיסוי הנמוך. קראסו לא מעוניינים במכירת רכבים חשמלים ורכב זה הובא למראית עין. לא סתם לקוחות שלהם תובעים אותם על עיניין אי כיבוד האחריות. חכמים ירכשו מחברות אחרות. אלעד | 06.02.17 (ל"ת)
2. אמורה להגיע לארץ השברולט בולט שעדיפה בכל פרמטר השברולט בולט היותר מודרנית ועם טווח כפול אמורה להגיע השנה לארץ במחיר של כ 140K, אין שום סיבה לקנות את הרנו זואי שנחותה בכל פרמטר ועולה בערך אותו הדבר נדב | 06.02.17 (ל"ת)
1. בעיה לא קטנה יותר היא היבואן חבר שהתפתה לקנות את הניסן לייף לפני כ 2 שנים והתלונן על הטווח הקצר של הרכב במקום מה שהובטח קיבל יחס מאד מזלזל ולאחר שמצא שניסן התחילה לספק סוללות משופרות (נדמה לי במסגרת ריקול עולמי) הם אפילו לא היו מוכנים לשמוע על הנושא. ליאור | 06.02.17 (ל"ת)
זואי הכלה: חכמה אבל יקרה
7 תגובות לכתיבת תגובה