אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המאבק מחריף: רשת אושר עד עושה הכל כדי לא לקנות מוצרי אסם

61 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

58.
אין פה מלחמה למען הצרכן
חבל שאנשים לא מבינים.אין פה מלחמה על מנת להוזיל עלויות לצרכן .אל תתבלבלו.שיפור תנאי שכר...יכול להיות שאושר עד מבקשת תשלום לדוגמא של שוטף פלוס 160 לעומת שוטף פלוס 90 במצב היום.במצב כזה אסם מממנת לה בערך 50 מיליון שח ללא בטחונות מתאימים.או לחילופין אושר עד רוצה לעבוד על רווחיות של 35 אחוז במקום 25 ודורשים מאסם הנחות גבוהות יותר.המחיר לא ירד באגורה לצרכן.נטו חזירות של אושר עד.תפסיקו לחשוב שכל החרמה של ספק גדול נובעת מהדאגה לצרכנים הקטנים כמונו.
אני | 07.02.17
55.
אסם הסוף!
מחאת ההמונים של עם ישראל מגיעה לאסם. לא קונים אסם, כי קבוצת אסם היא האחראית הגדולה לעוני במדינת ישראל. אסם מובילה מזה שנים רבות קרטלים נגד יצרני מזון קטנים, מוחקת מתחרים מהשוק מקטינה את המשקל ומגדילה במקביל את מחירי המוצרים שלה, כדי שאתה האזרח תוכל להעשיר את קופת אסם ולהתרושש בעצמך. בכל פעם שאתה קונה במבה לילד או מוצר אחר אתה יורה לעצמך ברגל.
רואה רחוק | 07.02.17
51.
כל אלו שמחזקים את ידם של אסם - טוקבקיסטים בתשלום
אסם היא חלק בלתי מהמונופול ברשתות המזון, שנים שאתם שותים את הצרכנים, כל שקל שאתם מפסידים, וכל תחרות שתגרום לכם להוריד מחירים היא מבורכת. מה פתאום יש פה טוקבקיסטים שיוצאים להגנת אסם ה"מסכנה", שהשנה תעשוק אותנו קצת פחות...! לאלו מכם שלא מבינים איך זה עובד, אסם מעדיפה לשלם לחברות פרסום כאלה ואחרות שיגיבו בשבחה, וזאת בכדי להמשיך ולגזור עלינו קופון - אל תקנו כל בלוף שנותנים לכם..! ההגיון פה פשוט מאוד...
אחד שיודע איך זה עובד | 07.02.17
50.
הכל טוב ויפה אבל הסניפים מפוצצים
אין קופאיות והסניפים מפוצצים, כבר לא פעם ולא פעמיים נכנסתי לסניף בחדרה ראיתי את התורים וברחתי, זה כמו תורים של לפני פסח כל יום. בכל מקרה ברור שגם אסם וגם אושר עד לא נלחמים למען הצרכן, כל אחד נלחם למען האינטרס שלו ולהרוויח יותר. כלומר המלחמה של אושר עד היא לקנות ביסלי ב2.30 ולמכור לכם ב5 במקום לקנות ב2.80 ולמכור לכם ב5, זה הכל.
בזע'ת | 06.02.17
35.
הם מייבאים את מותג הבית של רשת costco
המותג נקרא kirkland signature שווה להתאמץ להגיע לסניפים שלהם אפילו רק עבור זה. נייר טואלט אמריקאי רחב מאוד מגבוני נייר אמריקאים שקיות אשפה, montmorency tart cherry באותו מחיר כמו המוצר הזהה באמזון (אלו מכילים מלטונין שעוזר לשינה) ועוד ועוד צריך לחפש את המוצרים שמפוזרים בסופר
ארז | 06.02.17
7.
בניגוד למגמתיות הכותב, אושר עד דווקא מעודדת תחרות
הגיע תורם של יצרני המזון הגדולים לשלם את מחיר יוקר המחיה. שנים נכנענו למחירים גבוהים בחסות רשתות השיווק שהחלו לפשוט רגל. שופרסל, שהיתה על סף פשיטת רגל משכנה את מותגי החלב עבור הפחתת מחיר. מגה כשלה ניהולית במלחמת המחירים ועוד.. רשתות השיווק הבינו כי ניתן להשיג מוצרים תחליפיים מספקים קטנים יותר בזול על מנת לשמר לקוחות קיימים והצרכנים, לפחות הנבונים שבהם, כבר מזמן התחילו להשוות מחירים ולהתפשר על מוצרים שאינם ממותגים. בהצלחה לתחרות!!
ישראלי | 06.02.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת