אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יד ראשונה, אפס קילומטר, זינוק של 44% בשנתיים

38 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

35.
הפחתה בגין רכב ליסינג 0 קילומטר מיד ראשונה
לפי לוי יצחק שהוא המחירון המקובל בשוק ומקובל גם על חברות ביטוח וגם על חברות הליסינג וגם על רוכשי רכבים (מוכרי רכבים פרטיים מעדיפים למכור לפי מחירון יד 2 בגלל הסיבה הפשוטה שהמחיר של רכבם במחירון זה גבוה יותר ומי יוותר על הזדמנות לרווח מהיר במינימום השקעה?) לעינינינו, על רכבי ליסינג מיד ראשונה 0 קילומטר ההפחתה במחירון המקובל הוא 14% ומי שאומר אחרת הוא או: לא מבין בנושא,או שקרן או איש מכירות בחברת ליסינג, או לקוח שעבדו עליו. שמחתי לעזור����
שמאי | 08.02.17
31.
אולי הלקוח לא כזה פראייר כמו שאתם חושבים
במצב שיש בשוק כרגע יותר שווה לצרכן הפרטי לקנות רכב דרך עסקת 0 ק"מ כמו באלבר ואחיותיה למשל. למרות שהלקוח יהיה יד 2, עדיין הוא יוכל להתמקח ולהוריד את המחיר עוד יותר. בכל מקרה כאשר קונים רכב חדש מהחברה הערך שלו יורד דרסטית, אז בטווח הארוך יצא יותר משתלם לקנות בעסקת 0 ק"מ.
שון | 07.02.17
28.
עבודה בעיניים
במעמד הקנייה משכנעים קונים ש-״0 ק״מ״ זה חסר משמעות כאשר יחליט הקונה למכור את הרכב ומספרים לו סיפורים איך לא יפסיד יותר ממספר אלפי שקלים שיתקזז מול ההנחה. בפועל כשהוא בא למכור את הרכב, מורידים עשרות אחוזים ממחיר השוק של רכב דומה בבעלות פרטית של יד ראשונה (בידקו עכשיו במגרש מכוניות יד-2). מאחר ואנחנו לא יכולים לשלוט לחלוטין במחיר האמיתי של המכירה העתידית, הדבר היחידי שעובד הוא לקנות רק כשיש הנחה משמעותית במעמד הקנייה ולהחזיק את הרכב תקופה מקסימלית כך שהפער יחסית ליד ראשונה הוא פחות משמעותי.
ישראל ישראלי | 07.02.17
25.
לא כזה משתלם
נכון, קונים מכונית חדשה בפחות כסף אבל מנסיון אישי, קשה עד בלתי אפשרי למכור אותה אח"כ - גם שאתה מוכיח שקנית ב 0 ק"מ אתה עדיין נחשב יד שניה שיד ראשונה היא ליסינג ובכל מכירה מורידים לך בהתאם כך שההפסד במכירה הוא גדול מאוד עסקאות הבלון שמציעים יבואני הרכב בסופו של דבר עדיפות בהרבה
צפונית | 07.02.17
21.
סוחרי הרכב בילבלו את הכתב
קראתי את כל הכתבה ועדיין לא הבנתי למה אנחנו הצרכנים נפגעים: 1. יבואני הרכב נהנים מרכישה בטוחה במסה מחברות הליסינג. 2. חברות הליסינג מרוויחות הכנסה נוספת. 3. הצרכן מקבל רכב חדש במחיר שבחיים לא היה משיג בעצמו באולם תצוגה. * זה נחשב רכב יד 2 אבל זה רכב חדש. עד שתמכרו אותו ההבדל בין יד1 ליד2 יסתכם בכמה אלפים בודדים בזמן שאתם חסכתם 10-20 אלף ברכישה עצמה. 4. אולמות התצוגה - המפסידים היחידים.
יובל | 07.02.17
20.
ציבור הנכים הוא הנפגע האמיתי כאן
אנא שימו לב שכיום ציבור הנכים מחוייב לקנות מהיבואן בכדי לנצל את הטבת המס שלו, כך יוצא שציבור קשה יום זה הינו לקוח שבוי בידי היבואנים אשר אינם מציעים הנחות לציבור זה. ציבור הנכים נפגע פעמיים: (1) מחוייב לקנות מהיבואן בגבוה.(2) מוכר לפי מחיר שוק ממוצע שמוטה מטה ע"י רכבי הליסינג בכלל ורכבים חדשים מיד ראשונה בפרט. פניתי למוסד לביטוח לאומי משם נמסר לי כי "מדי פעם הסכם הניידות מעודכן" פניתי גם לח"כ קארין אלהרר אשר בדקה את הנושא ברצון רב אך לצערי ללא יכולת לשנות את המצב האבסורד.
צדק  | 07.02.17
14.
לעיתים עדיף לרכוש מהיבואן יד ראשונה עם הנחות
רכשתי מאזדה 3 מהיבואן לפני כשנה וחצי. קיבלתי הנחה כספית ותוספות איבזור. ביררתי גם לגבי קילומטרז אפס מחברת ליסינג. בסיכום אם הייתי רוכש מחברת ליסינג קילומטרז אפס ללא הנחות ואיבזור נוסף הייתי משלם אותו סכום וגם אין לי הפסד של ירידת ערך נוספת. לכן כדאי לכל הרוכשים מליסנג לברר אילו הנחות אביזרים נוספים מקבלים מהיבואן לעומת רכישה מחברת ליסינג.
יעקב | 07.02.17
11.
ניצול המצב
אני חושב שאני ניצלתי את המצב לטובתי. רציתי לרכוש רכב חדש תוך כדי מסירת הרכב הישן שלי למוכר. קיבלתי הצעות מחיר הן מהרץ והן מהיבואן ואז היבואן העלה את את מחיר הטרייד ב 4000 ש"ח שהקטינו את המרווח מ "0" קמ גם הבנק אמר לי שאם אני רוכש ישירות מהיבואן אני מקבל מימון מלא על ההפרש בפריים + 0.5% שזה גם מוסיף כמה ש"ח על ההשקעות שלי. בנוסף היבואן הוסיף לי מספר פריטים קטנים בחינם ששוב חסכו לי כ 1500 ש"ח. כל זה ובשקלול המחיר הנמוך יותר על יד שנייה גרם לי להחליט שרכב חדש מהיבואן עדיף.
שאול | 07.02.17
9.
ערך הרכב המשומש נקבע על ידי הקונים, לא המחירון
המחירון אמור לשקף את המחירים שאנשים הצליחו לקבל כשמכרו את הרכב שלהם, עם היתרונות והחסרונות שלו (קילומטרז', יד, רישום של ליסינג וכו'). אם הציבור מוכן לתת אותו מחיר לרכב במצב מעולה מליסינג ורכב במצב מעולה פרטי, המחירון אמור לשקף את זה שאין הבדל במחיר.
אזרח | 07.02.17
2.
כתבה שיקרית
הרווח של היבואן הוא הרבה יותר גבוה מ 15/25% יותר לכיוון 70/80%.דצה דוסטר עולה באירופה 40K ש"ח וזה כולל מיסוי ,מעמ ,שילוח ורווחים .אם אני רק מוריד את המעמ שהוא 24 % באותן מדינות מגיעים למחיר של 30K ש"ח שזה מחיר שכולל מיסוי שילוח רווחים וכו.אם על ה-30K ש"ח הנ"ל אני מוסיף מיסוי של 100% על כל הסכום אז אני מגיע ל60K ש"ח שכוללים מיסוי , מעמ בארץ ,שילוח כפול מאירופה ,רווח כפול מהיבואן שבאותה מדינה.הדצה דסטר נמכרת בארץ בK90 שזה 50 % יותר מאירופה שזה נטו רווח יבואן בנוסף לרווח הכפול שכבר היה לו
אש | 07.02.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת