אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"ל אל על: "מתנצל בפני הנוסעים באופן אישי"; הטייסים: "ההנהלה יצרה משבר מכוון"

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
הזוי שהאדם הכושל הזה עדיין בתפקיד, איפה הבעלים?
האיש הזה גורם לכם נזק אדיר, תעיפו אותו לכל הרוחות ותמנו במקומו מישהו עם קבלות, לתפקיד כזה צריך להגיע עם משהו גדול ומוצלח ברקורד, ולא מהאגודה למען החייל. אגב, אני לא אומר שהטייסים בסדר, אבל צריך לדעת איך לנהל משבר כזה ולאיש הזה אין מושג
אייל | 08.02.17
13.
התנצלות אפשר לקבל פעם אולי פעמים
וגם זה תלוי בנקודת המוצא. כמה פעמים אפשר לבקש סליחה על אותו הדבר ? גם אם המנכל צודק ובטוח ובטוח שהוא מתוסכל מהמצב, הוא צריך להבין שאחרי פעם אחת - התנצלות כללית לא כל כך עוזרת. וצריך לזכור שיש הרבה לקוחות שלא היו מרוצים מאל על עוד הרבה לפני משברי הטייסים ועזבו לחברות אחרות.
צ | 08.02.17
9.
מנכ״ל שהוא כישלון בשילוב עם בריונות טייסים
המנכ"ל הזה , מר דוד מימון - צריך לשים את המפתחות ולהתפטר . נכשל כישלון חרוץ על גבם של נוסעים ! ככה זה כשקצין שלישות מנהל חברת תעופה ... ומצד שני , לטייסים הסחטנים - מכתבי פיטורים ולהביא טייסים מחו״ל . חברת אל על פשטה את הקגל מבחינתי . חברה עם שירות קלוקל , מטוסים מיושנים , ועוד שאר מרעין בישין , שלא לדבר שאינה חברה בשום ברית תעופה . שיגידו תודה אם מישהו בכלל טס איתכם . תתביישו לכם
יוסי | 07.02.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת