אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

למה הנהגים של UPS לא פונים שמאלה?

61 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

61.
מסקנות הכותב מנותקות ממה שכתב? בישראל חוקי הפניה אחרים
ולכן לא יושג החיסכון המצוטט. בארה"ב, הפניה שמאלה ארוכה, גם אם יש לך רמזור ירוק, והפניה ימינה מותרת גם באדום. במחשבה שניה, כנראה כל הכתבה מתורגמת, כנראה גם המסקנות, ואף אחד לא טרך לוותר על הסיומת הלא רלוונטית בעברית.
גל | 08.03.19
57.
בברזיל גם כן אוסרים לרוב על הפניה שמאלה.
היא כמעט ואינה קיימת בכבישים מהירים או במרכזי העיר. במקום זאת קיים שילוט מסודר על מנת לעבור לנתיב השני ששמו הוא Retorno (״חזרה״), שמופיע לו מדי כמה צמתים. בברזיל יש רעיון עוד יותר גאוני. לפני הצומת ישנו מין שיפוע לצד הכביש שמהווה מעין תעלת ניקוז מים, תעלה זו מונעת מאנשים להיכנס ללא שליטה לצומת, אחרת רכבם פשוט ינזק לגמרי. שיפוע זה פשוט מחייב אותך לבלום. בלתי אפשרי לחצות הצומת במהירות העולה על 10 קמש. עוד דרך גאונית ביותר לשלוט בתנועה ולהבטיח שאנשים יבצעו את מה שביקשת.
שלומי | 13.02.17
56.
הפעם ישראל הרבה יותר אינטליגנטית מארה"ב
רמזורים יעלים בגלל שהם מאפשרים זרימה מהירה "בלי מחשבה". ברגע שפניה שמאלה היא "רק אם" ודקה של רמזור ירוק הופעת לטפטוף של 3 מכוניות המערכת פשוט לא יעילה. עדיף לוותר על פניה ימינה באדום בשביל שאפשר יהיה לפנות שמאלה בירוק בלי לחשוב פעמיים.
א | 13.02.17
55.
זה פיתרון טוב רק לשליחויות. הנה הסיבה:
בחברת שליחויות הרכב לא נוסע מנקודה א לנקודה ב: יש לו רשימה של עשרות נקודות עצירה. סדר הנקודות לא חשוב להם - וזה הבסיס לפיתרון היצירתי של פניות ימינה. זה ממש לא יעזור לנהג ״רגיל״ שיש לו נקודה אחת להגיע אליה. (וכמובן, כל מה שנאמר על ״ימינה באדום״ בארה״ב גם נכון, אבל לא מספיק עוזר כדי לוותר על פניות שמאלה)
דרור | 13.02.17
30.
לא תקף בשבילי
הנסיעה היומיומית שלי לעבודה תהפך עם אימוץ האסטרטגיה הזו מנסיעה קצרצרה של כ4 ק"מ בכביש מהיר (ו4 רמזורים בסה"כ) ,לנסיעה של כ12 ק"מ הכוללת עלייה עד לרום הכרמל וסיכוי רב לפקקים (וכ10 רמזורים - לא כולל הרמזורים בהם פניתי ימינה). אז... מצטער ,אבל לא ,תודה!
אחד שיודע | 11.02.17
29.
עוד כתבת קשקוש שהופכת את "ארה"ב" ל"כולם"
ייתכן שזה נכון בארה"ב, שם (כפי שמצויין) יש פניה ימינה ברמזור אדום, בפניה שמאלה האור לנוסעים בכיוון הנגדי יכול להיות ירוק (לא בכל מקום) ושסידור הרחובות פחות כאוטי. בישראל, למשל, זו לא אפשרי שכן פניה ימינה ללא עמידה ברמזור רק אם יש נתיב מיוחד (ולא תמיד יש), פניה שמאלה עם רמזו זה ללא תנועה ממול, והרחובות מבולגנים (לא ישרים, אין הגיון בכיווני הנסיעה). אגב, שליש מתושבי כדור הארץ נוהגים בצד שמאל ועבורם הכלל צריך להיות רק פניות שמאלה.
אמיר | 11.02.17
22.
גם אני סוג של עושה את זה
עדיף להמנע ממקומות שבהם אתה צריך טובה מנהגים אחרים כדי שיתנו לך להשתלב בתנועה. הם הרי לא "יוותרו" לך. לעומת זאת, מי שמאחוריך מתחיל לצפצף בעצבים אם רק העזת לעצור בתמרור עצור. לפעמים הוא גם יוציא את הראש המחלון ויתחיל לקלל/לאיים. זה שממולך דוהרות עכשיו משאיות לא מעניין אותו.
האמת העגומה | 11.02.17
20.
החלק על הסטטיסטיקה מראה שזה קישקוש
הרי כתוב מפורשות שפניות ימינה מאריכות את הדרך. אח"כ כתוב שבשנה שנבדקה, המרחק הכולל שכלי הרכב עברו התקצר ב-46 מיליון קילומטר. ברור שהקיצור במרחק לא נגרם בגלל (אם כבר אז למרות) המדיניות החדשה לגבי פניות ימינה. מכאן שכל שאר הנגזרות (או הגורמים של הקיצור במרחק) כגון הקטנת צי הרכבים, ירידה בצריכת הדלק הוכללת) - הן ככל הנראה פועל יוצא של קיצור מרחקי הנסיעה של הרכבים...
דני | 11.02.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת