61. מסקנות הכותב מנותקות ממה שכתב? בישראל חוקי הפניה אחרים ולכן לא יושג החיסכון המצוטט. בארה"ב, הפניה שמאלה ארוכה, גם אם יש לך רמזור ירוק, והפניה ימינה מותרת גם באדום. במחשבה שניה, כנראה כל הכתבה מתורגמת, כנראה גם המסקנות, ואף אחד לא טרך לוותר על הסיומת הלא רלוונטית בעברית. גל | 08.03.19 (ל"ת)
59. מדוע יש לי בעיה עם הכתבה כי לא ברור הקשר בין עניין הפניות שמאלה, שבוטלו, לחסכונות העצומים ולירידה במספר המכוניות. נשמע מופרך למדי. ההסבר הסביר: "....בשילוב עם אסטרטגיות נוספות......" רק פרוט שלהן ותרומתן לשינוי המדהים בעלויות התפעול יוכל לשכנעני..... אמנון כספי | 14.02.17 (ל"ת)
58. אני ממש אוהב לקרוא על UPS שמעתי פעם שמשך תקופה של 20 שנה הם הכפילו את כמות החבילות שכל נהג מוסר ביום. הם גאונים תותי | 13.02.17 (ל"ת)
57. בברזיל גם כן אוסרים לרוב על הפניה שמאלה. היא כמעט ואינה קיימת בכבישים מהירים או במרכזי העיר. במקום זאת קיים שילוט מסודר על מנת לעבור לנתיב השני ששמו הוא Retorno (״חזרה״), שמופיע לו מדי כמה צמתים. בברזיל יש רעיון עוד יותר גאוני. לפני הצומת ישנו מין שיפוע לצד הכביש שמהווה מעין תעלת ניקוז מים, תעלה זו מונעת מאנשים להיכנס ללא שליטה לצומת, אחרת רכבם פשוט ינזק לגמרי. שיפוע זה פשוט מחייב אותך לבלום. בלתי אפשרי לחצות הצומת במהירות העולה על 10 קמש. עוד דרך גאונית ביותר לשלוט בתנועה ולהבטיח שאנשים יבצעו את מה שביקשת. שלומי | 13.02.17 (ל"ת)
56. הפעם ישראל הרבה יותר אינטליגנטית מארה"ב רמזורים יעלים בגלל שהם מאפשרים זרימה מהירה "בלי מחשבה". ברגע שפניה שמאלה היא "רק אם" ודקה של רמזור ירוק הופעת לטפטוף של 3 מכוניות המערכת פשוט לא יעילה. עדיף לוותר על פניה ימינה באדום בשביל שאפשר יהיה לפנות שמאלה בירוק בלי לחשוב פעמיים. א | 13.02.17 (ל"ת)
55. זה פיתרון טוב רק לשליחויות. הנה הסיבה: בחברת שליחויות הרכב לא נוסע מנקודה א לנקודה ב: יש לו רשימה של עשרות נקודות עצירה. סדר הנקודות לא חשוב להם - וזה הבסיס לפיתרון היצירתי של פניות ימינה. זה ממש לא יעזור לנהג ״רגיל״ שיש לו נקודה אחת להגיע אליה. (וכמובן, כל מה שנאמר על ״ימינה באדום״ בארה״ב גם נכון, אבל לא מספיק עוזר כדי לוותר על פניות שמאלה) דרור | 13.02.17 (ל"ת)
53. כל עכברושי הימין הרצחני (אברושמי/עמיר/בן-דוד/בן-אוליאל ) צצו ממחילותיהם עם פסאודו חוכמות, על פניה שמאלה, חזרו למחילותיכם חבורת ניאנדארטלים משה | 12.02.17 (ל"ת)
51. במוסקבה אין פניות שמאלה בעיר הפקוקה חוששים שפניות שמאלה יעכבו את התנועה התוצאה - הרכבים שוהים יותר זמן בכבישים בעיקופים ארוכים - והעיר פקוקה פוטין | 12.02.17 (ל"ת)
49. פניה שמאלה מסוכנת, זה ברור!! הנה עוד הוכחה שפניה שמאלה מסוכנת. גם המוח פונה ימינה. עובדה! אחד מהעם | 12.02.17 (ל"ת)
47. UPS In the air they did something better....teire planes glide with a rate of decsend which is not suitable to passengers....while doing so they save a lot of fuel....and of cours money. Max Stern | 12.02.17 (ל"ת)
45. זה לא נכון.בכל מקום זה רק איפה שיש את חוקי התנועה האלה וזה נכון רק אם המסלול שלך מכוון מראש ברמת הדיוקים הכי קטנים וההוכחה לזה שups ישראל לא מתנהלת כך שמעון | 12.02.17 (ל"ת)
43. אשקלון בכיוון הנכון לא יודע אם זה בעקבות המחקר או בעקבות התוצאות, אבל באשקלון עשו הרבה שינויים בכבישים ש״מכריחים״ את הנהגים לפנות ימינה ומונעים פניות שמאלה. כנראה שזה מוכיח את עצמו. אהוד | 11.02.17 (ל"ת)
39. רק ציפי לבני עדיין ממשיכה לפנות שמאלה רק ציפי לבני עדיין ממשיכה לפנות שמאלה דונאלד | 11.02.17 (ל"ת)
38. יכלו לחסוך עוד יותר החברה יכלה להזמין משאיות שאין להן נוריות איתות בצד השמאלי ולחסוך עוד כסף.... (-: עמית | 11.02.17 (ל"ת)
37. יותר דלק= יותר מסים למדינה למדינה אין אינטרס בחיסכון בדלק, להפך, ככל שמבזבזים יותר דלק, היא גובעת יותר מסים. למה היא לא תומכת באנרגיות אלטרנטיבות? אלי | 11.02.17 (ל"ת)
35. הכלל נכון בארה"ב ולאו דווקא בישראל, הכלל העולה מהכתבה "לא פונים שמאלה" נכון בארה"ב ולא בישראל, בשל חוקי תנועה שונים שם ישראלי | 11.02.17 (ל"ת)
34. מכחסי המיתוסים כבר הוכיחו את זה מזמן הם אפילו פרסמו שוב פוסט על הפרק הזה בתוכנית בעקבות מה ש-UPS עשו CE | 11.02.17 (ל"ת)
33. חכמים- הם כבר ב 2004 ידעו שפניה שמאלה- זה לא טוב לתשומת לב הבוחרים ירחמיאל המשתולל | 11.02.17 (ל"ת)
30. לא תקף בשבילי הנסיעה היומיומית שלי לעבודה תהפך עם אימוץ האסטרטגיה הזו מנסיעה קצרצרה של כ4 ק"מ בכביש מהיר (ו4 רמזורים בסה"כ) ,לנסיעה של כ12 ק"מ הכוללת עלייה עד לרום הכרמל וסיכוי רב לפקקים (וכ10 רמזורים - לא כולל הרמזורים בהם פניתי ימינה). אז... מצטער ,אבל לא ,תודה! אחד שיודע | 11.02.17 (ל"ת)
29. עוד כתבת קשקוש שהופכת את "ארה"ב" ל"כולם" ייתכן שזה נכון בארה"ב, שם (כפי שמצויין) יש פניה ימינה ברמזור אדום, בפניה שמאלה האור לנוסעים בכיוון הנגדי יכול להיות ירוק (לא בכל מקום) ושסידור הרחובות פחות כאוטי. בישראל, למשל, זו לא אפשרי שכן פניה ימינה ללא עמידה ברמזור רק אם יש נתיב מיוחד (ולא תמיד יש), פניה שמאלה עם רמזו זה ללא תנועה ממול, והרחובות מבולגנים (לא ישרים, אין הגיון בכיווני הנסיעה). אגב, שליש מתושבי כדור הארץ נוהגים בצד שמאל ועבורם הכלל צריך להיות רק פניות שמאלה. אמיר | 11.02.17 (ל"ת)
28. זה רק כסת"ח ברור שזו גזירה שהנהגים שלהם לא יעמדו בה - אין אדם שלאורך זמן יסע ימינה כאשר היעד משמאל - רק כי זו המדיניות. זה מזכיר לי את הפקודות המטופשות בצבא שכל כסת"ח. סטטיסטית חצי מהתאונות בצמתים יהיו בפניה שמאלה - ואז אפשר להאשים את הנהג. דקל | 11.02.17 (ל"ת)
25. 10% מהפניות הן ימינה? אז לאן כל השאר? ישר זו לא פניה כמובן, כך שיוצא ש90% מהפניות הן שמאלה כולל פרסה (בחלק מהמדינות כי UPS פעילה גם במדינות בהן נוהגים בצד שמאל). שלמה | 11.02.17 (ל"ת)
23. קצת יותר קל ליישם את זה כשהמשימה שלך היא לחלק למעלה מ-100 חבילות בעיר אמריקאית שבנויה בצורת גריד עם רחובות שתי וערב. אפשר לתכנן למוביל את המסלול באופן מאוד מסודר וכמעט ללא הארכה של המסלול. אחד | 11.02.17 (ל"ת)
22. גם אני סוג של עושה את זה עדיף להמנע ממקומות שבהם אתה צריך טובה מנהגים אחרים כדי שיתנו לך להשתלב בתנועה. הם הרי לא "יוותרו" לך. לעומת זאת, מי שמאחוריך מתחיל לצפצף בעצבים אם רק העזת לעצור בתמרור עצור. לפעמים הוא גם יוציא את הראש המחלון ויתחיל לקלל/לאיים. זה שממולך דוהרות עכשיו משאיות לא מעניין אותו. האמת העגומה | 11.02.17 (ל"ת)
21. כתבה מטופשת "אם כולם יעשו זאת, החיסכון בפליטת גזי החממה יהיה עצום, וככל הנראה יהיו הרבה פחות עומסים בכבישים" - מה?? אם כולם יסעו באותם דרכים, ויוותרו על דרכים חלופיות, אז דווקא שם יגדלו העומסים ותגבר פליטת גזי החממה מי תירגם | 11.02.17 (ל"ת)
20. החלק על הסטטיסטיקה מראה שזה קישקוש הרי כתוב מפורשות שפניות ימינה מאריכות את הדרך. אח"כ כתוב שבשנה שנבדקה, המרחק הכולל שכלי הרכב עברו התקצר ב-46 מיליון קילומטר. ברור שהקיצור במרחק לא נגרם בגלל (אם כבר אז למרות) המדיניות החדשה לגבי פניות ימינה. מכאן שכל שאר הנגזרות (או הגורמים של הקיצור במרחק) כגון הקטנת צי הרכבים, ירידה בצריכת הדלק הוכללת) - הן ככל הנראה פועל יוצא של קיצור מרחקי הנסיעה של הרכבים... דני | 11.02.17 (ל"ת)
18. פניה ימינה בישראל גם בישראל יש פניה ימינה ללא רמזור בהרבה מאד צמתים. פשוט לא מגיעים לרמזור אלא יש מסלול פניה עם אי תנועה קטן. שפוי | 11.02.17 (ל"ת)
15. ומעבר לפניה ימינה באדום כשפונים שמאלה, בדר"כ לאלה שממשיכים ישר מהכיוון השני יש גם ירוק, מה שגורם לפניה להיות יותר ארוכה ויותר מסוכנת עוד אחד | 11.02.17 (ל"ת)
13. מוזר מוזר מאוד שכל כך הרבה מגיבים פספסו את העובדה שבדוף הכתבה מצויין בפירוש שבארה״ב מותרת פנייה ימינה ברמזור אדום. בעיה בהבנת הנקרא... יוסי | 11.02.17 (ל"ת)
12. כלל חשוב בחיים - להיזהר מכל דבר שמסריח משמאל רוב הציבור השפוי במדינה הבין זאת ופנה ימינה תרבות השקר השמאלנית קרסה amir | 11.02.17 (ל"ת)
11. נסה להפעיל את אסטרטגית הפניה ימינה בירושלים סידור התנועה במרכז ירושלים, מסובך שלא לומר מוזר. הפעלת אסטרטגית הפניה ימינה בעיר ירושלים, תכניס ללופ שלא תצא ממנו שעות. אבי | 11.02.17 (ל"ת)
9. וייז אכן היה מענין לקרוא. כדי לתכנן זאת וייז תחת כותרת מסלולים יכלה להציע מסלול ללא פניות שמאלה לצרכי חיסכון בגזי חממה יוחנן | 11.02.17 (ל"ת)
8. ובפניה רגילה שמאלה? הרי אם היעד נמצא משמאל? אז יעשה הקפה מלאה? הכוונה רק בפניות ששמאלה זו אופציה ברמזור שיש בו ירוק לישר בלבד.. יאיר 5656 | 11.02.17 (ל"ת)
7. פנייה ימינה הכותב שכח לכתוב שבארה"ב ניתן לפנות ימינה באור אדום. זה מה שגורם לקיצור המשמעותי בשיטה הנ"ל. UP | 11.02.17 (ל"ת)
4. הסיבה הרבה יותר פשוטה והגיונית בכל צומת מרומזר בארה"ב מותר לפנות ימינה גם כאשר הרמזור אדום! מכאן שבפועל אין עצירה ברמזורים, וזמן הנסיעה קצר יותר. זה שיודע | 11.02.17 (ל"ת)
3. קליפורניה עוד נתון שלא התייחסתם אליו הוא שבארה"ב ברוב הצמתים מותר לפנות ימינה גם ברמזור אדום... עדי | 11.02.17 (ל"ת)
2. ישראל דבר חשוב גם שתקף לארה"ב בלבד ולא נאמר בכתבה: האפשרות לפנות ימינה כאשר הרמזור אדום. דבר שלא קיים בישראל לדוגמא. דבר זה מביא בחסכון בזמן ובדלק. ישראלי | 11.02.17 (ל"ת)
למה הנהגים של UPS לא פונים שמאלה?
61 תגובות לכתיבת תגובה