5. תגובה לגיא יש אנשים כמוני שרכב ומכוניות ישנות בפרט זה מהות חיינו, בכל מדינות העולם זה תחביב לגיטימי ורק בארץ לא נותנים שאנשים להתעסק במה שהם אוהבים וגורמים להם להיות עבריינים. מיכה | 15.02.17 (ל"ת)
4. מי קונה ג'אנק ישן ומזיק לסביבה? מצד אחד מבקשים להקטין זיהון ורעש ומצד שני מייבאים לישראל מכוניות ישנות עם מנועי ענק (קורבט - קאדילאק)...למה זה טוה? רכב של 6 מטר ומנוע 5 - 7 ליטר? מיקרובוסים? למה? שטות מוחלטת! גיא | 14.02.17 (ל"ת)
2. יבוא מסחרי ??? חוק טיפשות וקומבינות לרכב לא מסדיר יבוא מסחרי של רכבי אספנות אלא רק כלי רכב חדשים ובתיווך ניתן עד שנתיים אחורנית. מעניין מה חושב על זה המשרד להגנת הסביבה ומה חושבת על זה רשות המסים שפתאום יש פרצה שמאפשרת יבוא מסחרי מתחת לרדאר. חוץ מזה, תקנות התעבורה אוסרות כבר שנים רבות שימוש מסחרי ברכב אספנות ובכל זאת נעשה בהם שימוש בפרסומות ובהסעות לאירועים כאלה ואחרים בניגוד לחוק, ללא רישיון נהיגה להסעת נוסעים בשכר וללא ביטוח מתאים. הבעיה שאין אכיפה במדינה הזאת, חוקים יש למכביר, אבל אין מי שיאכוף אותם. Uשקרכלשהו | 13.02.17 (ל"ת)
1. מכוניות של מקורבים מענין מי "שימן" ובכמה את שר התחבורה, או שיש לכבוד השר מקורב שמיבא מכוניות כאלו. זה לא קרה סתם כך אהוד | 13.02.17 (ל"ת)
משרד התחבורה הלך לקראת סוחרי מכוניות קלאסיות
6 תגובות לכתיבת תגובה