אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יעקב שחר חובר למפעילת הרכבת בירושלים בהתמודדות על הפעלת הרכבת בתל אביב

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
לשמעון (תגובה 4) - הרעיון לא ישים ואין בו הגיון.
התחרות היחידה האפשרית בתחום הזה זה בצורת מכרזים לתקופה מוגבלת, כפי שעושים. זה לא אחיזת עינים כי התחבורה ציבורית, בה יש לדאוג לשירות זמין תמיד ובמחיר אחיד, אי אפשר לתת לחברות שונות לגבות מחירים שונים (איך ייגבה הכסף? מה יהיה עם מעברים בין מפעילים שונים?). ברכבת זה עוד יותר בעייתי רק רכבת אחת יכולה לעבור בכל רגע וכמות הרכבות בקו מוגבלת. התחרות כיום מאפשרת הוזלה ושיפור שירות שכן מי שרוצה לזכות צרי להציע מחיר תפעול זול ושירות טוב (וזכיו שלא עומד בהתחיבות יכול לאבד את הזיכיון).
אמיר | 13.02.17
4.
לכאורה חבורת נוכלים, רקבת ולא רכבת.
כל הרכבת הקלה, ספור עצוב הוא. בכיה לדורות, נוסעת במהירות של צב, כמעט ולא לוקחת אנשים, בדיחה עלובה במקרה הטוב. עכשיו דוחפים לנו את יעקב שחר ע"י הלכאורה נוכל ראשי, כץ. צריך לתת לחברה הגרמנית לנהל את החברה ולא למונופול התחבורה של שחר קז וליבוביץ.
משה | 13.02.17
3.
חייבים תחרות ושחקנים חדשים ...
חייבים דם חדש ... רוצים תחרות ולא מנופולים. אם משרד התחבורה היה נותן לכמה חברות ל"התארח" על קו מסוים אזי השרות היה עולה והמחיר יורד ! ! ! לכן יש לפתוח את התחבורה הציבורית כולה לתחרות מספר חברות לכל קו אז הציבור ירוויח שרות מצוין ומחיר הוגן . כל משהו אחר הוא בגדר אחיזת עיניים ולא תחרות.
שמעון | 13.02.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת