אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

TATA ההודית תגייס כמאה עובדים בישראל

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
פלופ רציני המערכת החדשה
אינטרס ברור של הבנק ו TCS להציג את הפרויקט כהצלחה בעוד בפועל ברור לכולם שהמערכת החדשה מוגבלת מאוד ומאפשרת חלקיק מהפונקציונליות של מערכת בנק הפועלים הקודמת. מסכנים עובדי הסניפים שמתמודדים עם טונה עבודת Back office ומסכנים הלקוחות (במיוחד פעילות ני"ע) שמאבדים את הידיים והרגליים).
מיקי | 15.02.17
4.
חברת TATA TCS חברה שמחפשת לשלם גרושים בארה"ב
פנו אליי מספר פעמים בארה"ב מחברת TCS של TATA. מציגים את המשרה כ FULL TIME רק שבפועל מדובר על משרת השמה על ידי TCS אצל לקוח. אתה בחיים לא תהיה עובד ישיר של הלקוח הסופי. בנוסף מבחינת שכר , TCS מחפשים תמיד לשלם גרושים. פחות מהשכר שניתן למצוא בהעסקה ישירה. חברת TCS רוכבת בארה"ב על העובדה שהיא מביאה הודים לארה"ב על ויזה HB1 ומשלמת להם גרושים.
שלומי דוידי NJ | 14.02.17
2.
ממליץ על סיקור לרגל "שדרוג" השירות של בנק יהב
בין שלל החידושים- כניסה מסורבלת לאזור האישי (סטייל שנות ה-90, חלילה אם שכחת את הסיסמא תידרש לסור לסניף הבנק לחדשה), ממשק משתמש בהשראת ווינדוס XP ועוד ועוד. אתר ושירות שהם בדיחה רעה! מחכה בקוצר רוח לחידושים באפליקציה... לקוח בנק יהב שמנסה להבין איפה הושקעו מיליארד שקל!
משה | 14.02.17
1.
האומנם?
זבל של מערכת הביאו ליהב.אני עובד עם המערכת יום יום במיוחד בני"ע.המון באגים.מידע שגוי.תצוגה לא נוחה למשתמש.קיבוץ מידע שמקשה על התמצאות.אכזבה גדולה מאוד מבחינתי.המון פטנציאל אבל יכולות חסומות.לשקול היטיב אם לשכפל זאת לעוד בנקים מקומיים.
לקוח יהב מאוכזב מאוד | 13.02.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת