9. ל-5 ב"שליטת קיה בכבישי ישראל" יש (כרגיל) צד שני - בלתי אפשרי למכור רכב קיה (אפילו מבעלות פרטית וקילומטראג' נמוך) במחיר הגיוני. כמויות רכבי קיה מורידים מחיר של רכב בשוק יד שניה. כמובן, אם יש רכב ממקום עבודה, זאת לא בעיה ל' | 02.03.17 (ל"ת)
7. אפס קילומטר אהוב על הישראלי יש תחרות בין היבואנית של קיה לבין חברות השכרת הרכב אין ספק בכלל. אבל לדעתי, כרגע הדרך ההגיונית ביותר לקנות רכב חדש דנדש מהניילון, היא דרך עסקת ה-0 ק"מ שחברות כמו אלבר למשל מציעות לצרכן... ירון | 15.02.17 (ל"ת)
6. איבוד אחריות מי שקונה פיקנטו 0 קילומטר י1 צריך לקחת בחשבון שיקבל אחריות של 3 שנים במקום 7 שנים אין ארוחות חינם שרון | 15.02.17 (ל"ת)
5. קיה שולטת בכבישי ישראל לא יודע לאחרונה כשאני נוסע בכביש אני נתקל ביותר ויותר רכבים של קיה בכבישי ישראל. נראה לי, שהם עשו קפיצת מדרגה משמעותית בשנים האחרונות, כי הרבה אומרים שיש להם רכבים אמינים מאוד. גם בכללי אני חושב שהם נותנים 7 שנות אחריות יצרן על הרכב... שון | 14.02.17 (ל"ת)
4. בקנית מליסינג ההנחה היא הרבה יותר מ 10%. לפי כושר המיקוח וכמות המזומנים שיש בידי הלקוח. תנאי האחריות זהים. אלי גל | 14.02.17 (ל"ת)
3. מחיר מחירון זה גימיק! ככל שהקונים ימהרו להפנים זאת יהיה טוב יותר לכולם. למרות שאני דוגל בכלל בתחבורה ציבורית מתקדמת (השאלה מתי?) כי נמאס לי לפרנס את אוכלי החינם ונפטרתי מהרכב האישי שלי לא קונה | 14.02.17 (ל"ת)
2. כתבה לטובת ה-0 ק"מ כל הנתונים של המחיר הרישמי לא נכונים. בסוכנות זה מחיר אחר לגמרי. סובארו מכרה עכשיו דגם קיוטו שמאובזר הרבה יותר מהאנרג' ב 135,000 ש"ח. בנוסף רק בסוכנות יש 5 שנות אחריות ותנאי התשלום הרבה הרבה יותר טובים. הפער האמיתי הרבה יותר קטן מהכתבה. לא לוותר על התעקשות בסוכנות יש להם הרבה שפנים בשרוול! XV | 14.02.17 (ל"ת)
1. קאיה זוללת דלק. ראו הוזהרתם הקשר בין המידע על צריכת דלק שמוסר היצרן - למה שקורה במציאות - מקרי בלבד יניב | 14.02.17 (ל"ת)
יבואנית קיה מובילה בקטגוריית "יד ראשונה אפס קילומטר"
9 תגובות לכתיבת תגובה