אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הסכם ההבנות באל על: הטייסים הוותיקים שיפרשו יקבלו חצי מיליון שקל

22 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

22.
גבי - תגיד להם את האמת על מה שמתנהל בתוך חברתכם
בגלל שהטייסים האלה סוחטים את החברה הזאת ומחזיקים אותה בביצים במשך שנים ובגלל שיש להם ועד יציב ומאורגן - יצא שמשך השנים השכר שלהם עלה ועלה יחד עם כל מיני קומבינות כמו קריאות מיוחדות מאורגנות ומשיכת טיסות ל-12 שעות שהביאו אותו לרמות הזויות של 100-200 אלף שקלים במקום ה-30-70 אלף שהיו, בעוד שהשכר שלך ועוד 4499 עובדים רק הלך, נדפק ונשחק והיום מפרישים לך פנסיה לפי 7000 שקלים
לגבי | 19.02.17
21.
אל על הסכם הבנות
לכל הקהל המלא אנטי אל על. למה אתם לא יוצאים נגד בתי החולים שדם נפטרים בגלל חוסר ברופאים. גם בטבע יש כאוס תבדקו כמה העלו לכם את מחיר התרופות. טייס בחר במקצוע ומגיע לו להרוויח בהתאם ליכולות שלו כמו רופא ועורך דין. ברגע שהוא לא בריא הוא מקורקע ולפעמים לתמיד. זה מקור פרנסתו. תפסיקו עם העליהום מדובר פה ב 6000 בתי אב. זה השכנים שלכם, זה הקרובים שלכם זה הורים של חברי הילדים שלכם. תחשבו קצת מספיק עם האנטי נגד כל העולם ותשובו לטוס איתנו. באמת הכי בבית בעולם. אף ישראלי לא מתנהג ככה בחברות זרות.
גבי | 17.02.17
14.
אל על לסינים.
הכי נכון למכור אותה לחברה סינית טובה אשר תפעיל שרות ראוי ומחירים הוגנים. כמו כן מטוסים חדשים שעובדים כראוי . דיילות סיניות אחלה גם . סושי ועוד..... יצירת קווים חדשים אסיה ישראל ישיר .. וכמעט שחכתי. לזרוק את כל המטוסים העלובים העתיקים ואת הטייסים הסחטנים לים. תשמעו טוב אוב טייסים. ... יש לכם מחליף !!! כמו לכל אחד הוצאתם להו את המיץ. ... פעם אחת לא שמעתי טייס מוחה על דגם או שנת המטוס לרווחת הנוסעים . כל מה ששומעים ממכם זה תנאים. ... גם הסינים יודעים להטיס אותנו. .. ובזול .....
אבי | 16.02.17
13.
מה נשתנה הלילה הזה?
המנכ"ל הכושל שלא יודע להחליט -חושב שהוא נפוליאון עושה רעש וציצולים פוגע אנושות בנוסעים בעובדים ובסוף משלם הכל לטייסים -מה הואילו חכמים בתקנתם? הוא חשב שיוכל להצליח בכוחנות היכן שכל המנכ"לים לפניו נכשלו , והתנהל ברגישות של פיל בחנות חרסינה ,ובסוף משלם הכל. דוד מימון מנכ"ל כושל ,שלא זוכה לאמון עובדיו, [דרך אגב גם הטייסים הם עובדיו]וגם לא מציבור הנוסעים ,חייב ללכת , חוסר האמון הבסיסי לא קיים-כך לא ניתן לקיים חברת תעופה.
הנוסע לא מתמיד | 16.02.17
11.
אז מעכשו הכל טוב?
ההנהלה תתחיל לספור את הנוסעים. להבנתי מטוסים חדשים ומרווחים במקום במקום הגרוטאות הצפופות בהם לא עובד המולטימדיה אפילו בעסקים. צוותי קרקע מאירי פנים ושירות לקוחות בר השגה. חברה שיוצאת בזמן ומגיעה בזמן כולל לטיסות ההמשך. אז הכל יופי טופי מהיום - איזה כיף1
עובדים עלינו | 16.02.17
6.
נזקים ארוכי טווח
הנזקים שיצרו הטיסיים ותיקים בדרך בריונית ואלימה מול לקוחותיהם הטובים ביותר לא תסלח ולא תשכח במהרה. כל נסיון לרצות את הציבור במילים ריקות מתוכן על צער לכאורה רק מגבירים את הציניות ואת הארסיות שבמעשי השביתה הפרועה הזאת שנמשכה בפועל שנתיים! לא ברור כלל למה טייסים בשכר עילי מקבלים גיבוי של ההסתדרות. תטיב ההסתדרות להתמקד בעזרה לחלשים ולא בעזרה לשיאני השכר במשק - עוד ציניות לשמה.
אלי  | 16.02.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת