אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בעלי ארקפה מסביר למה סגר את הסניף בנתב"ג: "חייבים למכור שם ביוקר"

115 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

106.
ארקפה מידע מדויוק עובדות
1,במכרז הראשון ירון ירקוני לא היה הבעלים של ארקפה אלא משפחת שמר כך שאין מה לבוא אליו בטענות בנושא זה. וכרגע הוא פועל נכון כאשר אינו ניגש למכרז עם עליות הזויות 2.אם שאר הרשתות יבחרו לנהוג כארקפה רשות שדות התעופה תאלץ להוריד את התמלוגים בדיוק כמו שקרה ב JFK בניו יורק שם אין כבר רשתות כמעט בגלל התמלוגים
משה גניש | 27.02.17
105.
סתם שטויות
יש המון דרכים לחסוך אם לא רוצים לשבת בפוזה לקפה בנתבג ואחרי זה להתלונן על המחירים לכולם. תביאו סנדוויצים מהבית, מהארומה בדרך, מחנויות נוחות בדרך. יש כרטיסי אשראי ולי יש 2 סוגים (לא אפרסם אותם בחינם_ שממנין את השהיה בטרקלין אם אוכל חינם או שנותנים אפשרות לבחור ארוחה קטנה בנתבג על חשבונם. חלק מהם עבור שימוש מינימום חודשי, שזה ברגיל וחלק מהם ללא התניה בכלל. תבדקו.
חיים | 27.02.17
102.
לא לקנות, פשוט כך
אני קונה רק מה שזול. דיאודורנטים, קתף גילוח וסכניני גילוח. עושה סקר מראש. בא עם סנדביצ'ים / טוסטים מהבית, מים, חטיפים ופירות. קפה? שותים בבית ובמטוס. לא להיות פרייארים. מילא אם הכסף של המונופול הזה היה חוזר לאזרחים. אבל לא - לפי התחקיר, הכל נשאר ברשות שדות התעופה כדי לחלק באופן פסול, וכדי לגייס לעבודה עוד קרובים ומקורבים. שחיתות כמו בנמל אשדוד ובכל יתר המקומות בו צברו העובדים כוח פסול. יש לשבור המונופול.
ירום | 26.02.17
100.
רשות שדות התעופה גנבים בחליפות
גובים סכומי גזל מהזכיינים ומגלגלים עיניים לשמיים. המחירים היקרים נובעים מהשכר הגבוה של התמלוגים שהם דורשים. הנוסע משלם מס נמל. המוניות משלמות זכיון לרשות הנוסע במונית נאלץ לשלם עוד 5 ש"ח על נסיעה מנתבג. חברות התעופה משלמות הון דמי נחיתה ושרותים שהן מקבלות מהשדה ובסוף אנחנו מגיעים לטרמינל מטונף עם שרותים מסריחים ושטיחים מלאי כתמים.
יוני | 26.02.17
94.
חברת חשמל של רון טל נתב"ג של החברה מלוד
הרשות חייבת לשלם שכר מדהים לעובדיה כבאיה מנקיה והכי חשוב לחברי הועד והמנהלים זה לא שכשקונים כרטיס טיסה לא משלמים "מס נמל" אבל יש כאן הזדמנות שקבוצת עובדים משפחתית ומקורבת עובדת קשה בעיקר בכדי להשיג תנאים מפליגים ....בחסות הממשל
אברם חבר הסתדרות  | 26.02.17
87.
קבלו מספרים
9 מליון לשנה = 25000 ליום!!! דמי שכירות. זה אומר 7000 מוצרים(אחרי ניכוי מעמ +עלות המוצר) ב 10 ש"ח רק לכסות על דמי שכירות!!!. תשובה לשואלים- הוא נשאר 10 שנים כי אם אתה מפר חוזה איתם (גם אם אה מפסיד!!!) הם קורעים לך תצורה בבתי משפט וקנסות. כל מכרז מגיעים פראיירים חדשים,אין חדש תחת השמש.. השאלה אם הקונים ימשיכו להיות פראיירים? כנראה שכן....
ירון | 26.02.17
85.
אני כמעט כל חודש טס לחו"ל , עבודה ...
אוכל לפני הגעה לנתב"ג, מביא איתי כריכים לטיסה שאני מכין מושקעים פי 100 מאלו שמוכרים שם. פשוט לא קונה בנתב"ג כלום. תחרימו אותם , בסוף יהיו שם מחירים סבירים. לא ברור איך חנויות פטורות מכס יותר יקרות מאשר חניות שאינן פטורות מכס? פטרונים לממשלות ישראל לדורותיה
קובי  | 26.02.17
81.
כשהבדואים בנגב עושים את זה קוראים לזה "דמי חסות"
רש"ת גובה פרוטקשן בחסות החוק. נתב"ג הוא מבנה ציבורי שהוקם בכספי משלם המסים. למה הרשות גובה כסף בכלל? זהו מונופול דורסני, אין לציבור חלופות ליציאה מהארץ. צריך להקים עוד שדה ולהפריט את הכל. ואז גם נוכל לשתות קופיקס לפני הטיסה.
קפה | 26.02.17
80.
אין דבר כזה שדה תעופה זול
משדות תעופה באירופה, עבור באסיה ועד דרום אמריקה, בשדה תעופה משלמים יותר על הכל. באיסטנבול מעין ארוחה קצת ספגטי וסלט למעלה מ30 אירו, פחית קולה 4אירו וצפונה. בהונג קונג פיצה אישית למעלה מ100ש"ח. בתור ישראלים שמטיילים הרבה אתם וודאי יודעים זאת אבל ממשיכים לקטר על כמה שקלים שהוצאתם כאן בבית.
נוסע מתמיד | 26.02.17
75.
מכרז שבו הזוכה הוא מי שמתחייב למחזור הגדול ביותר!
הפתרון פשוט: מכרז שבו הזוכה הוא מי שמתחייב למחזור הגדול ביותר - את ההצעה יגישו המתמודדים ביחס למספר הנוסעים שיעבור בנתבג באותה השנה, כדי להקטין את התנודתיות. אם רשות שדות התעופה צריכה כסף, שהממשלה תעביר לה, זה הדרך הנכונה. תייר שנכנס לארץ צריך לקבל הרגשה טובה. כיום רק מי שיש לו כסף קונה בנתב"ג, בעיקר ביציאה. ההרגשה מאוד לא טובה.
אייל, | 26.02.17
70.
ירקוני יקירי הגיע הזמן להתעורר
הגיע הזמן לחשוב על הזכיינים ובקצה כמובן על הלקוחות, לשדרג בהול את התפריט הישן והיקר מאוד...לפני עשור וחצי רשת ארקפה היתה חדשה בתחום הקפה ופניתם לקהל יעד שרוצה שונה מיוחד ויקר ובאמת היה לכם משהו שונה מאז ועד היום נכנסו שחקנים חזקים לתחום רשתות כולל בתי קפה בוטיק שיש לכם לא מעט ללמוד מהם! התפריט לא שונה מאז הקמת ארקפה ( אולי שונה באחוזים בודדים) מאוד יקר ללא סיבה מקרר שהתצוגה שלו מביישת את קפולסקי של שנות ה 80... חברה שם למעלה להתעורר חבל השם ארקפה עוד טוב אבל זאת לא סיבה לישון!
חיים | 26.02.17
68.
IAA, מוניות הדר וגם ארקפה - כולם שודדים
אין ספק שרשות שדות התעופה הם השודדים הכי גדולים ומנצלים את מעמדם המונפוליסטי זה לא נראה במחירי הטיסות כיוון ששר התחבורה כופף אותם ספציפית אבל את כל השאר לא ניתן ונמשיך לשלם והרבה!!!! מחיר חנייה 80 ש"ח ליום 150 ש"ח למונית הדר וקפה ב 40 ש"ח כולם שודדים ואי אפשר לשנות את הסיטואציה - הרשות בשביתה
קפטן הוק | 26.02.17
67.
א. מי צריך קפה בשדה תעופה?
ב. רש"ת זו מדינה בתוך מדינה כמו בנמלים, עד שלא תהיה תחרות הם ימשיכו לעשוק אותנו. רש"ת קובעת את התעריפים, את השכר וכל השאר, ללא פיקוח של המדינה. שנוצר לה עודף של מליארד + ש"ח (שזה כסף שלנו) מוציאים אותו מהם רק בניתוח (100+ מליון ש"ח מענק לעובדים). בזיון!
טס הרבה שותה מעט | 26.02.17
62.
אני טס המון
ואוכל תמיד בשדות. למה בלונדון-ליוטון, או בגטוויק או בבלפאסט או בדובלין או באוסלו או בקופנהגן הקפה עולה כמו בבתי קפה בעיר? הם לא באו ממעדים, כנראה שהם מצאו מודל שהיה מתאים גם לנו. כמה אפשר להכניס ידיים לכיסים של נוסעים? תמיד חשבתי שקפה בדיוטי הוא גם פטור. ממסים. מתברר שלא רק לא פטור, אלא גם המציאו מס מיוחד עבור הדיוטיפרי, שנרגיש את החו"ל עד הסוף
ולדי | 26.02.17
48.
אף אחד לא מכריח אותך להתמודד במכרז
לא רוצה? לא צריך! אם אף אחד לא יתמודד למכרז בתנאים הנוכחיים, רש"ת יהיו חייבים לשנות את התנאים. אבל אם אתה מתמודד במכרז וזוכה במכרז ונשאר עשר שנים, לפחות תעשה לנו טובה אבל תתבכיין על מר גורלך. עכשיו כשיש תנאים חדשים למכרז, שיתמודד רק מי שיכול להתמודד עם התנאים שלו שכוללים מספר פריטים זולים ושיפסיקו ל***ן לנו בשכל שיקר שם ולא משתלם. אם יקר, אל תתמודדו במכרז.
op | 26.02.17
46.
קפה בנתב"ג
ביום 26.12.2016 הייתי בנתב"ג באולם הנוסעים לרגל נסיעה לחול וראיתי קבוצה של בחורות אשר הביאו סנדויצ'ים מהבית אבל הפעם בתוספת טרמוס קטן עם קפה או משקה חם בתוכו . הן אכלו ונהנו ולא נכנעו לסחטנות של מי שלא יהיה בשדה התעופה לכן יש עוד תקווה . יש רק פחד אחד ,עם ריבוי היוזמה כמו של הבחורות ואחרים רשות השדות תעופה עוד תבקש כסף עבור השימוש בשירותים ועבור החמצן המועט שנושמים .....באולם הנוסעים .
אבי | 26.02.17
44.
מישהו משלם עבור כרטיסי הטיסה המוזלים של היום
הפטנט פשוט, ואפילו מוצדק: הורדת מס הנמל מהנוסעים ומחברות התעופה. המטרה: הוזלת כרטיסי הטיסה. המחיר: הפיכת הטרמינל לקניון אשר בו המחירים גבוהים. לכולם. זה נכון שרעש ציבורי גורם לקביעת "מוצרי בסיס" שהם במחיר פחות מטורף, אבל זה באמת כלום. לא רציני. התוצאה: אוהבי הקניות הפראיירים יממנו את עלות השדה באמצעות החנויות היקרות שיש שם. החסכנים שיביאו סנדוויץ מהבית יחסכו הרבה כסף. ראינו את התופעה הזו גם בשדות תעופה אחרים.
דני, ירושלים | 26.02.17
40.
סיפור על ארקפה
בשנת 2003 עבדתי בבניין בבורסה ברמת גן, ובקומת הכניסה היה סניף ארקפה. כמה נחמד וכמה נוח. אבל מה, כריך רגיל עלה 24 שח, אמנם טעים אך מאוד יקר. 50 מטר משם, היה קיוסק שמכר כריכים, בגטים אפויים במקום. כריך משליש בגט (גדול יותר מארקפה) עם שניצל או שקשוקה, עלה 14 שח (ארבעה עשר, כולל מעמ..). כמובן גדול יותר היה משביע. אז מה הוא מבלבל את המוח?
אחד | 26.02.17
38.
אנחנו אשמים
אנחנו אשמים שנותנים להם לפרסם מכרזים כאלו ואנו ניגשים. אנחנו אשמים שהמדינה מוכרת קרקעות במחירים מופגזים ואנחנו קונים כיזמים. אנחנו אשמים שהנציגים דלנו במדינה מרשים לעצמם לסחוט את הציבור. אנחנו אשמים שכל הנחנה שהמדינה נותנת לאזרחיה הינה על חשבון המעסיקים. המדינה סוחטת ותמשיך לסחוט. רבותיי אפשר לשתות קפה בח"ול מצידי שהדיוטי פרי יהיה ריק. אפשר לעשות קניות באינטרנט . שהדיוטי פרי יהיה ריק.
Yerubar | 26.02.17
34.
וישמן ישורון ויבעט (בעצמו)
בימים שטרמינל 1 היה היחיד היה אמנם צפוף וקטן, אך היה דיוטי פרי שכדאי לקנות בו. היו חנויות במחירים אטרקטיביים, אני זוכר לטובה ארוחות בוקר מצויינות במחיר הוגן לפני הטיסה. אני מוצא את חנות האלקטרוניקה של אל"מ מוכרת את המוצרים שאפשר לקנות בכל חנות בארץ, חנות האוזן השלישית מוכרת דיסקים במחיר קריעה גבוה בהרבה מסניפיה האחרים, כדי לקנות בקבוק מים קטן תפטר מ9 שקלים ותראה גם את הדרכון וכרטיס הטיסה. הסוחרים סומכים יותר מדי על "ציבור שבוי".
יונתן פלד | 26.02.17
27.
ירקוני צודק, אני איתו
לדעתי עוד מעט חנויות נוספות בטרמינל 3 יחליטו לסגור עם עליית במחירי ארנונה, ש"ד, חשמל שהתייקר ב 15 אחוז, כי הם לא ירצו למכור ביוקר אחרת לא יקנו. אבל ירקוני, נסה את טרמינל 1 אולי יותר זול? עוד מעט תהיה שם חגיגת טיסות מוזלות מהקיץ הקרוב, והרבה נוסעים יעברו בטרמינל 1.
אזרח | 26.02.17
24.
רשות שדות התעופה בנתה קניון על חשבוננו
רש"ת לקחה מיליארדי שקלים מאזרחי המדינה בשביל לבנות קניון, ואחר כך עוד גובה שכירות במיליוני שקלים מכל עסק, ומי משלם על זה שוב פעם? אזרחי המדינה. יש הבדל ענק בין עסק ששוכר שטח בשדה, לא לשם שמיים אלא לשם פרנסה, לבין רש"ת שהיא חברה לתועלת הציבור, במימון הציבור, ולא למטרות רווח. חסר לרש"ת כסף לתפעול שדה התעופה? שתטיל אגרת טיסה שתאזן אותם. אבל מי נתן להם אישור להשתמש בשדה התעופה בתור מסחטת כספים מהציבור?
זינגנון | 26.02.17
21.
אפשר ועוד אך למכור בזול
אפשר ועוד אך למכור בזול. פשוט לא לקנות במחיר מופקע ולהביא אוכל מהבית. שמי שמוכר במחיר מופקע יפשוט את הרגל. כשהרשתות יבינו את זה, הם לא יהיו מוכנים לשלם שכר דירה מופקע והמחירים ירדו. אין סיבה הגיונית שהשכר דירה יהיה יקר פי 20 מת"א. אם יקר, פשוט לא קונים. זה כל הסיפור.
אורן | 26.02.17
9.
הגיע הזמן שרשות שדות התעופה תעשה בדק בית
חבל מאוד שבגלל תאוות הממון של רשות שדות התעופה אין קפה טעים ואיכותי בנתב"ג. זה לא חדש שמה שמעניין את הרשות זה רק לגבות יותר כסף, בין אם מדובר באזרחים ובין אם מדובר בבעלי העסקים. זה נכון לגבי כל העסקים שם שנאלצים לשלם להם סכומים הזויים, בעוד שחלק גדול מהנטל נופל על האזרחים.
שגית | 26.02.17
8.
ארקפה - רשת קמצנית ומגעילה
לפני כמה שבועות ישבתי בסניף של הרשת ברמת החיל. הזמנתי ארוחת בוקר. לא מי יודע מה. אבל. עם הארוחה קיבלתי 2 פרוסות לחם. ביקשתי מהמלצרית עוד לחם. "זה בתוספת של 10 שקלים." מגיע לי קפה: תוספת כדי להגדיל - מה זה להגדיל? מוסיפים עוד קצת מים. שילכו ללמוד מבנדיקט, רביבה ובראסרי איך מגישים ארוחת בוקר. לארקפה לא אכנס בחיים.
דני | 26.02.17
4.
הוא כנראה יודע היטב על מה שהוא מדבר.
הרשות את שלה לוקחת מראש במנת פרימיום והפראיירים שחושבים שלהיות הנתב״ג יהפוך אותם לרשת רצינית מוכנים לשלם והעיקר להיות שם, כך יוצא שהציבור נתקע עם רשתות ליגה ג׳ עם קפה גרוע כי הטובים לא צריכים את הטובות של נתב״ג לקיימות שלהם, פשוט.
רם | 26.02.17
3.
ככה המדינה מתנהלת בכל מקום
ובעיקר בקניונים. לוקחים רשת שלוקחת כמה חמורים שיעבדו בזכיינות וישתעבדו לשכר הדירה. ואז אתה עובד ועובד ועובד ולא מגיע לכלום בזמן שהזכיין גוזר עליך קופון לא משנה כמה הרווחת. המדינה הביאה אותנו למצב האבסורדי הזה של קניונים עם רשתות ושכר דירה עצום חסר פרופורציה לכמות האוכלוסיה והזנחת המרכזים הפתוחים. אבל שוב עולה האדישות של הצרכן הישראלי ומאפשרת לפשע הזה להמשיך להתקיים יום אחר יום אחר יום.
אחד | 26.02.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת