אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כך הציתה המכונית החשמלית מלחמה עולמית עם קרנות גידור על מתכת נדירה

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
ל4 האידיוט: בתעשיה יודעים לעשות ולמכור ברווח,
משהו שבאקדמיה לא יודעת לעשות היום... כי היא מסובסדת על ידי משלם המיסים. מה שחשוב הוא שלמוצר יהיה מודל עיסקי, ושהפעילות תגדיל את הצמיחה ,הרווחה, ואיכות החיים של הלקוחות והעובדים. לגבי כל מיני דברים שחוקרים באקדמיה - לא רק הצפיפות האנרגטית באה בחשבון, חשוב האמינות, מחזור החיים, מחיר, עמידות לתאי מזג אוויר , עליויות תפעליות וייצור ועוד... בסדר? וכרגע מה שיש לטסלה הוא הכי טוב שיש בשקלול כל הפרמטרים, להם אין כסף לטעויות בניגוד לכל מיני אוכלי חינם באקדמיה.
מהנדס | 27.02.17
4.
אידיוטים, במקום לפתח סוללות מדור חדש
ממשיכים להשתמש בסוללות ליתיום שכבר הוכיחו שצפיפות האנרגיה שלהם רחוקה מלהספיק היום והנטייה שלהם להתפוצץ מונעת שימוש בהם בהרבה מצבים. יש באקדמיה פיתוחים של סוללות הרבה יותר טובות שהתעשייה לא מנסה ליישם. כל כך עצלנים שקונים רק מה שמייצרים בסין ויפן לא מנסים לייצר משהו טוב יותר.
ני האו | 26.02.17
2.
משקיעי ערך ירוויחו מענף הרכב .. לא כך
השקעה בסחורות נעדרת בדכ מתיק לפי מודל השקעות ערך כיוון שאין תמיד מידע מלא ומהימן על המלאים והביקוש. פה ייתכן ומשקיעי הסחורות מצאו נישה אך אני מזכיר שהיו גם כאלה שהימרו על מחירי הנפט.. ונמחקו לאחר הירידות הגדולות ב 2016. בבחינה של נתונים "בטוחים" יותר כמו דוחות כספיים בהצלבה בין חברות ושווקים משקיעי הערך שומרים על הכסף לאורך שנים רבות.
ערן מ שילד1 השקעות ערך | 25.02.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת