אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ווייז חושפת: 80 מיליון משתמשים; היעד הבא: לפתור את בעיות הפקקים של העולם

22 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

19.
כל כך ברור למה לא מצליחים בגרמניה
מי שלא מבין, זה פשוט עניין של תרבות! הרוב בגרמניה ודומותיה (סקנדינביה ועוד) יעדיף לסבול בפקקים אינסופיים, אבל לשמור על הפרטיות שלו. הם לא יהיו מוכנים לשלם את מחיר אובדן הפרטיות - כשהאח הגדול יכול לדעת בקלות איפה הם נמצאים כל דקה ודקה. הפתרון יכול להיות הקמה של תת שרות של וויז בו ההסכם מחייב פרטיות שמתאימה לצרכים של הציבור בגרמניה. לא יודע לגבי סקר, אבל מעניין מה עושים הגרמנים עם GMAIL - והאם הרבה משתמשים במיילים של החברות החינמיות או ממשיכים במייל של ספקי ה-ISP (שלא עשו דבר עם האוצר שהיה להם)
אלי | 06.03.17
17.
וייז גם גורמת נזק וחייבת לקחת אחריות!
האפליקציה חייבת לתת עדיפות לכבישים בין-עירוניים ולא לנתב תנועה בין-עירונית דרך ישובים. זה קורה אצלנו בקרית השרון (נתניה) כל בוקר, בהרצליה, בישובי עמק חפר, ובעוד מקומות רבים בארץ. התנועה הבין-עירונית לא רק תוקעת את התנועה הפנימית לדוגמה הבאת ילדים לביה״ס אלא גם מסכנת עוברי אורח כי רבים מה״מקצרים״ לא ממש מתייחסים לזה שהם כרגע בתוך ישוב אלא רק רוצים לחסוך זמן ולוחצים על הגז. הפתרון: מתן ״משקל״ גבוה לתנועה באיזורים עירוניים מה שיגרום לאלגוריתמים להעדיף דרכים עוקפות
תושב קרית השרון | 05.03.17
16.
גוגל בסוף תשלב אותם במפות שלה
כרגע אין הצדקה להפרדה המלאכותית בין המפות לווייז - זה אותו הדבר, רק תצוגה שונה. בנוסף, כאשר יהיו אוטונומיות, לא יהיו פקקים כי הן ינוהלו מלמעלה (המודל המשולב), ואז אף אחד לא יצטרך וייז... כרגע הפיתרון אינו וייז, אלא הפיכת כל רכב פרטי לציבורי.
עד | 05.03.17
15.
לאחרונה הם ירדו ברמת העדכונים
לוקח לפקקים שעה עד שהם נבנים (כשאתה כבר בפקק עמוק) ורבע שעה עד שהם נמחקים (כשאתה כבר הרבה אחרי הפקק). המערכת יותר איטית ומסורבלת ונראית כאילו שהיא רצה על שרתים של גוגל באוסטרליה או שרצה על שרתים בישראל אבל השרתים כבר לא סוחבים את האינפורמציה כמו שצריך.
נמצאים בירידה | 05.03.17
8.
ל- 6, אולי תעשו שיעורי-בית ותודו בגניבה?
הקוד הפתוח, "פיקציה" לטענתך נושמת בכל מקום. ה"סיבוב" שעשו הוא סגירת הקוד הפתוח בניגוד לתנאי הרשיון. יפה שאתה לא מכחיש את העובדה הזו. ויקימדיה ו-וורדפרס הן דוגמאות מצויינות לכך. אף אחד לא סגר את הטכנולוגיה וטוען שהיא בבעלותו, ועדיין אלו ארגונים שמרוויחים ברשיונות CC3.0 ו- GFDL. ווייז לא היתה נעלמת אלא ה"עסק" לא היה גודל לכדי מיליארד דולר של קבוצה פרטית שששחררה גרסאות ללא הקוד(!), בניגוד לרשיון. בשורה התחתונה, מדובר על גניבה לכל דבר ועניין. עדיין לא מאוחר להתנצל ולהחזיר את הכסף ל- FSF. בהצלחה.
רונן, תל-אביב | 02.03.17
7.
שימוש בוויז בניוזילנד
לפני חודש טיילנו בניוזילנד לא היה גי פי אס בחברת ההשכרה ולכן השתמשנו בתוכנה , לא ידענו שאפשר להשתמש בוויז בניוזילנד והתוכנה עבדה מצוין, קודם ברצוני להודות לחברה על המוצר הנפלא,. לצערי בניוזילנד לא מכירים את התוכנה , לא החברות להשכרת רכב וחבל ולא המקומיים ,לכן התיירים השוכרים רכב נאלצים לקנות או לשכור גי פי אס. חייבים לפרסם את התוכנה לתירים בכל ארץ
שלמה לוי | 02.03.17
6.
ל-5, אולי תשחררו כבר?
לפני 400 שנה עשו עליכם סיבוב ומאז אתם רק מתבכיינים. לגרום למוצר להצליח זה לא רק לתכנת אותו, זה גם לגרום לו לגדול, לעשות עסקאות נכונות, לגייס אנשים נכונים. וכנראה גם לצאת מהפיקציה שנקראת "קוד פתוח", מושג שברמה הצרכנית לא הוכיח את עצמו (וורדפרס ו-וויקיפדיה הן בבעלות של חברות שלמות. הקהילה עצמה לבדה לא מצליחה לגשר על הפערים מול הצרכנים כי פשוט אין להם את הידע והכישורים לכך). אם ווייז היתה ממשיכה באותו קו מבלי להיסגר, היא היתה נעלמת לטובת IGO או גוגל מאפס.
ASD | 02.03.17
5.
ל- 1, אתה מתכוון שמגיע פרס ישראל לאנשי הקוד הפתוח
שהגו ופיתחו את הרעיון, חינם אין כסף, בתצורת פרויקט freemap, דרכה הגיעו מתנדבים ומשתמשים רבים. ההזדמנות העסקית הביאה איתה הזדמנות לשבש את תהליך העדכונים, עד שלבסוף היה קשה לתחזק אותו כקוד פתוח מגרסה 2 כי לא הוכנסו אליו פונקציות החיוניות לתחזוקת המערכת. בסוף יצאה גרסה 3 אשר היוותה גרסה "סגורה" של הגרסה המקורית כשהתרוץ העיקרי היה שינוי מסיבי ב- GUI ושהתוכן במערכת סגור. כך נפתחה חברת ווייז שלבסוף נקנתה ע"י גוגל. הפרויקט המקורי הפך לפאזל שהוסרו ממנו חלקים. אם אתה רוצה לחלק פרסים, לפחות תהיה מדוייק.
רונן, תל-אביב | 02.03.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת