אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בעקבות תקרית אובר - מה לעשות כשנתקלים במקרה בבוס

18 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
איזה עצות? כאילו היועצים מהכתבה חיים בלללנד
את מנכ"ל אובר לא מעניינים הנהגים. לא מעניין את הנהלת אובר, שהתעריפים שהיא מתירה והנתח שהנהג מקבל בחלק מהנסיעות למעשה מביא לסבסוד מכיסו של הנהג. נהג של אובר הוא לא ממש עובד שלה, הוא נהג עצמאי לכאורה ובכלל מנכ"ל אובר חושב שנהגים אנושים הם מכשול למודל העסקי של אובר. הבעיה שיותר מידי אנשים מתפתים לעבוד במסגרת אובר ומשלמים על כך בחוב מצטבר שאינם יכולים לעמוד בו.
אבי | 08.03.17
6.
דווקא המנכ"ל היה קשוב וניסה לענות בדקות הראשונות
אולי הוא היה צריך להיות יותר אמפטי בסוף השיחה, אבל הוא ניסה להסביר לו למה הורדו המחירים, הציע לו אופציה (ה- LUX) מה ציפיתם? שהפולטיקלי קורקט יעבוד גם כאן? אז הוא היה אומר - אני מאוד רוצה לשמוע יותר, דבר עם המזכירה שלי שתקבע לנו פגישה - ומסנן אותו מאותו רגע. זה באמת מה שנכון לעשות? אני מעדיף שקיפות, האמת כואבת אבל בלתי נמנעת
אובר חוכם | 07.03.17
4.
יש כלל אחד והוא מאוד פשוט
לא מענין אותי כמנכ"ל מה עשינו לא בסדר (האמת היא שלרוב אני כבר יודע) -מאוד מענין אותי מה אנחנו יכולים לעשות טוב יותר ! זה כל הענין במקום לריב ולהאשים למסות להיות יעיל וחיובי זה מאפשר הקשבה לתוכן מבלי ליצצר התנגדות מיותרת ואגו שמדבר
מנכ"ל בסטארטאפ | 07.03.17
2.
יש שגיאה תפיסתית בכל הכתבה הזו
הראשונה היא - שלתפיסתו של מנכ"ל אובר - הנהג אינו עובד החברה. הנהג הוא פרילנסר, שאובר רק מתווכת בינו ובין הנוסעים. תפיסתו של מנכל אובר היא - שאין לו שום אחריות או קשר לנהגים. השנייה היא - לשמנכלים איכפת מדעתם של העובדים. אז זהו - שברוב המוחלט של המקרים - תפיסתו של המנכל היא "כי אני החלטתי".
המגיב | 07.03.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת