18. אובר = עבדות מודרנית הנהגים הם רק כלי בדרך לעריצות מכוניות ללא נהג זה העתיד וברגע שנשלוט בשוק אז גם נדאג לדפוק את כל הקלינטים. עם סרג * 2 * 3 * 5 מהמחיר הרגיל אז המטרה מקדשת ימים יגידו מומו | 22.03.17 (ל"ת)
17. איזה עצות? כאילו היועצים מהכתבה חיים בלללנד את מנכ"ל אובר לא מעניינים הנהגים. לא מעניין את הנהלת אובר, שהתעריפים שהיא מתירה והנתח שהנהג מקבל בחלק מהנסיעות למעשה מביא לסבסוד מכיסו של הנהג. נהג של אובר הוא לא ממש עובד שלה, הוא נהג עצמאי לכאורה ובכלל מנכ"ל אובר חושב שנהגים אנושים הם מכשול למודל העסקי של אובר. הבעיה שיותר מידי אנשים מתפתים לעבוד במסגרת אובר ומשלמים על כך בחוב מצטבר שאינם יכולים לעמוד בו. אבי | 08.03.17 (ל"ת)
15. ל11 גודמן נאה דורש נאה מקיים, גודמן - תחזור גם אתה ל"ארצך". מה אתה נובח בכלל? מהגר הדיוק כמו כאמל. מה ההבדל, בדיוק? יותר מזה, תחזור לפולניה, או איפה שזה לא יהיה שהסבים שלך הגיעו ממנו. כיף? יובל | 07.03.17 (ל"ת)
14. להלן הטקסט במקרה האחר. אם הבוס שלך נפטר,הנה הניחום: "ינעמו לך רגבי העפר,טעם קצת צואה להבין מה האכלת את עובדיך" דר' שלופנישט | 07.03.17 (ל"ת)
13. אני חושב שתגובה 3 ממצה את העניין בצורה הכי טובה נפחני- אין ספק שזה הכי חשוב. לא משנה מה תגידו ואיך הדברים יזרמו במעלית- אם תפליצו, במיוחד יוסוף, כל השיחה תלך למקומות שונים לגמרי. גלעד | 07.03.17 (ל"ת)
10. ל-5 : יש כלל אחד והוא מאוד פשוט לשון ארוכה,ארוכה,ארוכה.וגם רצוי שתיהיה רטובה וחמה. כל המנהלים אוהבים. המבין | 07.03.17 (ל"ת)
9. שאלה היפותטית: מה עושים אם למנכ"ל יש מפתח למעלית? האם יש המלצה לגבי סיטואציה בה יש למנכ"ל מפתח למעלית וכל פעם שהוא נכנס אליה בקומה 7 הוא מסובב את המפתח ומבטל את כל שאר הקומות שהועבדים האחרים הנמצאים במעלית לחצו עליהן? ניר צוק | 07.03.17 (ל"ת)
6. דווקא המנכ"ל היה קשוב וניסה לענות בדקות הראשונות אולי הוא היה צריך להיות יותר אמפטי בסוף השיחה, אבל הוא ניסה להסביר לו למה הורדו המחירים, הציע לו אופציה (ה- LUX) מה ציפיתם? שהפולטיקלי קורקט יעבוד גם כאן? אז הוא היה אומר - אני מאוד רוצה לשמוע יותר, דבר עם המזכירה שלי שתקבע לנו פגישה - ומסנן אותו מאותו רגע. זה באמת מה שנכון לעשות? אני מעדיף שקיפות, האמת כואבת אבל בלתי נמנעת אובר חוכם | 07.03.17 (ל"ת)
5. דיי כבר עם נאומיי מעלית וכדומה... דבר את האמת שלך ודבר בכבוד. התרכז בנושא ולא באדם. דיי פשוט מיכאל בנ | 07.03.17 (ל"ת)
4. יש כלל אחד והוא מאוד פשוט לא מענין אותי כמנכ"ל מה עשינו לא בסדר (האמת היא שלרוב אני כבר יודע) -מאוד מענין אותי מה אנחנו יכולים לעשות טוב יותר ! זה כל הענין במקום לריב ולהאשים למסות להיות יעיל וחיובי זה מאפשר הקשבה לתוכן מבלי ליצצר התנגדות מיותרת ואגו שמדבר מנכ"ל בסטארטאפ | 07.03.17 (ל"ת)
2. יש שגיאה תפיסתית בכל הכתבה הזו הראשונה היא - שלתפיסתו של מנכ"ל אובר - הנהג אינו עובד החברה. הנהג הוא פרילנסר, שאובר רק מתווכת בינו ובין הנוסעים. תפיסתו של מנכל אובר היא - שאין לו שום אחריות או קשר לנהגים. השנייה היא - לשמנכלים איכפת מדעתם של העובדים. אז זהו - שברוב המוחלט של המקרים - תפיסתו של המנכל היא "כי אני החלטתי". המגיב | 07.03.17 (ל"ת)
בעקבות תקרית אובר - מה לעשות כשנתקלים במקרה בבוס
18 תגובות לכתיבת תגובה