אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נמל אילת מייקר את אחסנת הרכבים, הצרכנים ישלמו

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
שיגבילו מכסות יבוא! הכי שפוט והכי יעיל
הפתרון הטוב והיעיל הוא להגביל את היבואנים במכסות יבוא. אין סיבה שיביאו רכב שלא מוכרים אותו בתוך חודשיים. הרכבים המאוחסנים לתקופה ארוכה מתיישנים, לפעמים מתחלפת שנה, אבל מוכרים אותו כחדש. החום בקית לא מיטיב עם כלי הרכב שמתבשלים בחוץ, מבחוץ ומבפנים. את הבעיות שנגרמות רואים אחרי שנתיים שלוש, לדוגמה סדקים ונשירה של פריטים פנימיים. הרכבים והאיבזור לא מתוכננים לעמידה ב--50-40 מעלות באופן קבוע, ובפנים הרכב הטמפרטורה גבוהה יותר. אז לא להפוך את אזור אילת למגרש אחסנה. רק להגביל את היבואנים.
אישינמוטו | 10.03.17
7.
כששערי המטבעות יורדים בחדות זה לא מתגלגל לצרכן
מעניין שבעוד שעל אחסנה של כמה שקלים ליום שאם תתיקר היבואנים מצהירים שהם יגלגלו אותה אל הצרכן ,היבואנים הם לא ממהרים לגלגל לצרכן את ירידות שערי המטבע היורו למשל ירד בחדות בכעשרים אחוז אבל רוב מחירי הרכבים האירופאים לא ירדו כלל והיו אף יבואנים כמו סקודה שאף העלו את מחירי חלק מהדגמים.מה שאנחנו רואים זו תוצאה של מונופול וחוסר תחרות בשוק הרכב על הנב של האזרחים במדינה
דודי | 09.03.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת