12. ל- 8 החכם אם אנשים לא יקנו רכב חדש, אז איך תוכל לקנות רכב בן 3 שנים??? לא יודע דבר | 13.03.17 (ל"ת)
11. מי שקונה רכבים חדשים אמור לשלם מלא מס! הגיע הזמן לעשוק כמו שצריך את האנשים שבוחרים לזהם לנו את האויר במקום לנסוע בתחבורה ציבורית! שירן | 12.03.17 (ל"ת)
9. שיגבילו מכסות יבוא! הכי שפוט והכי יעיל הפתרון הטוב והיעיל הוא להגביל את היבואנים במכסות יבוא. אין סיבה שיביאו רכב שלא מוכרים אותו בתוך חודשיים. הרכבים המאוחסנים לתקופה ארוכה מתיישנים, לפעמים מתחלפת שנה, אבל מוכרים אותו כחדש. החום בקית לא מיטיב עם כלי הרכב שמתבשלים בחוץ, מבחוץ ומבפנים. את הבעיות שנגרמות רואים אחרי שנתיים שלוש, לדוגמה סדקים ונשירה של פריטים פנימיים. הרכבים והאיבזור לא מתוכננים לעמידה ב--50-40 מעלות באופן קבוע, ובפנים הרכב הטמפרטורה גבוהה יותר. אז לא להפוך את אזור אילת למגרש אחסנה. רק להגביל את היבואנים. אישינמוטו | 10.03.17 (ל"ת)
7. כששערי המטבעות יורדים בחדות זה לא מתגלגל לצרכן מעניין שבעוד שעל אחסנה של כמה שקלים ליום שאם תתיקר היבואנים מצהירים שהם יגלגלו אותה אל הצרכן ,היבואנים הם לא ממהרים לגלגל לצרכן את ירידות שערי המטבע היורו למשל ירד בחדות בכעשרים אחוז אבל רוב מחירי הרכבים האירופאים לא ירדו כלל והיו אף יבואנים כמו סקודה שאף העלו את מחירי חלק מהדגמים.מה שאנחנו רואים זו תוצאה של מונופול וחוסר תחרות בשוק הרכב על הנב של האזרחים במדינה דודי | 09.03.17 (ל"ת)
6. הבהרה רק לידיעתם.... נמל אילת כרגע נמצא בבעלות פרטית הנמל נרכש ע"י האחים נקש... כל התעריפים שהם גובים לא קשור לנימלי ישראל. אנונימי | 09.03.17 (ל"ת)
5. "ענף הרכב הישראלי"... מה זה "ענף הרכב הישראלי"? אימפריית תעשיית הרכב 'רום-כרמל', 'אפריים איליין', 'תע"ר ?... א.ט. | 09.03.17 (ל"ת)
2. ברור שהמחיר יעלה...מי יממן את המאפיונרים בנמל??!! רשות הנמלים הוא גוף מאפיונר שממלא כיסי העובדים בכסף גדול ע"ח הציבור. בושה שהמדינה לא עושה סוף לגניבה אחד | 08.03.17 (ל"ת)
1. כמה כסף הם מרוויחים יבואני הרכב בישראל הם בעלי מתח הרווחים למכונית נטו הגבוה בעולם. החבורה הקרטלית הזו אין לה שובע. המדינה מעודדת את המצב. התירו יבוא אישי ואז נראה.... Er | 08.03.17 (ל"ת)
נמל אילת מייקר את אחסנת הרכבים, הצרכנים ישלמו
13 תגובות לכתיבת תגובה