12. משרד התחבולה נראה לי שמשרד התחבורה והעומד בראשו מונעים משיקולי ועדים ,אינטרסים אישים ,קולות של בחירות וכו. הכיוון מאוס ברור ,נסיעה שיתופית היא העתיד היא חוסכת פקקים ,תאונות ,זיהום ,חניה ,צורך בהשקעה של מיליארדים בתשתיות וכו. מאפשרת לוותר על רכב נוסף בבית וכו. כפי שעסק פעם בנושא הדבר קרוב ללבי . היום שהטכנולוגיה קיימת ניתן ליצר נסיעות שיתופיות דינמיות בצורה פשוטה יחסית ויעילה השר כ"ץ תפסיק לחשוב על אינטרסים של בעלי מונית תחשוב על טובת המדינה והאורחים תן אישור לפתיחת נסיעה שיתופית לכול מי שמעוניין. רונן | 03.06.17 (ל"ת)
10. המדינה מעודדת נסיעות משותפות עשרות שנים המדינה חשבה שהמשתתפים לא משלמים אחד לשני ? בגלל שיש היום אמצעי תקשורת מתקדמים בין שותפים זה כבר לא טוב ? נו , באמת .... אין שום אפשרות לעצור זאת ! Avi | 15.03.17 (ל"ת)
9. מונית מסוף רוטשילד לתחילת רוטשילד בתל אביב! מונית מסוף רוטשילד לתחילת רוטשילד בתל אביב 35 ש"ח! עודד | 14.03.17 (ל"ת)
8. ל 7 אף אחד לא אוסר עליך לחלוק עלויות, פשוט אל תעשה את זה דרך אפליקציה. יש קבוצות גם בפייסבוק. מה שכן אוסרים עליך זה להרוס לנהגי המוניות את הפרנסה, בצורה עבריינית ודורסנית (כלפיך). א | 12.03.17 (ל"ת)
6. אובר נייט עוקפים את משרד התחבורה על הגב של נהגי המוניות שמשלמים ביטוח גבוה למונית והוצאות נוספות. איך יפצו את הנוסעים במקרה של תאונה כשאין להם רישיון להסיע נוסעים בתשלום. משה כהן | 12.03.17 (ל"ת)
2. כץ חייב את נהגי המוניות שמצביעים לליכוד כי אחרת לא יוכל לסיים את מהפיכת הרכבות הנמלים ושמיים פתוחים. אני מקווה מאוד שאחרי הפריימריס הקרובים כשיקבל את קולם,יזרוק אותם לקיבינימט ויכניס לפה את אובר מהר!!!! אסף | 12.03.17 (ל"ת)
אחרי אובר: משרד התחבורה יבדוק את הקארפול של ווייז ומוביט
12 תגובות לכתיבת תגובה