אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המומחה לשורטים שהימר נגד מובילאיי: "לא ראיתי את זה מגיע, מוריד את הכובע"

39 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

25.
טעות של אינטל - מובילאיי חברה ללא חזון
אני חושב שזו טעות מצד אינטל להשקיע כל כך הרבה כסף במוצר שאפשר לעשות אותו בהרבה פחות מחצי מיליון דולר. GEORGE HOTZ בנה (חומרה ותוכנה) תוך זמן קצר יחסית עם צוות מינימלי. נוסף על כך זה נושא חם גם בקהילת ה-OPEN SOURCE. אינטל קנתה כרטיס כניסה לחברות רכב כמו BMW. אבל זה לא שווה 15 מיליארד!!! טעות.... כבר אמרתי?!
אחד העם | 14.03.17
23.
ל 18, רכב אוטונומי הוא תחבורה ציבורית...
דמיין מונית ללא נהג. אתה מבקש הסעה דרך אפליקציה, מגיעה מכונית כזו ולוקחת אותך. על הדרך אוספת מי שצריך לאותו כיוון, ועוד שכלולים. מה עולה כסף היום במונית? בעיקר הנהג... אם אין נהג זה זול. אולי לא כמו אוטובוס, אבל יותר זול מלקנות ולתחזק רכב לבד - ובהרבה. כשיהיה רכב אוטונומי, לא יהיו רכבים פרטיים. אף אחד לא ירצה... זה יקר. מצד שני, זה מונית, זה כמעט כמו רכב פרטי, אולי אפילו יותר טוב כי לא צריך לחנות...
יובי | 14.03.17
22.
לא רק שורטיסט אחד הפסיד..
הסיכוי היחיד להרוויח בשורט זה יתקיים כאשר משקיע מזהה בוודאות חברה מפסידה המתומחרת בצורה מנופחת. גם אם יהיו ירידות מחיר מי מבטיח לסוחרי השורט שהחברה לא תירכש?. מכל זוית: שורט בד"כ זה הימור ותו לא. משקיעי הערך פועלים לרוב באסטרטגיית לונג בלבד. כך היה לי עם מובילאיי. מי שקרא פוסטים שלי פה יכל גם לקנות ולהרוויח.
ערן מ שילד1 השקעות ערך | 14.03.17
10.
שאפו
שאפו לאנשי מובילאיי, עקב בצד אגודל הם בונים את הנהג הממוחשב של העתיד, אם אדם יכול לנהוג ככ יפה רק בחישת עיניו למה לא רובוט ? שאפו על היסודיות והסבלנות והנחישות גם כשהמשימה ככ קשה. כל העולם ואינטל בתוכו מעריכים מתפעלים ורוצים כמה שיותר מהחברה המבריקה הזאת. מברוק ! היום שמפנייה,מחר חוזרים לעבוד,המירוץ נמשך ����������������
אורי | 13.03.17
8.
תגובה ל - 6. הנה הנקודה למחשבה
סיטרון כבר הפסידה אמנם בהימור, אבל ייתכן, בלי קשר לסיטרון, כי הרכישה תוכח ככושלת. אינטל מקבלת המוני החלטות שגויות לאחרונה. את שוק המובייל כבר הפסידה. אנחנו לא יודעים מה יקרה בתחום הרכב האוטונומי. זו לא הוכחה להצלחתה של מובילאיי אלא אולי לייאושה ולחצה של אינטל
יוסי בכינור | 13.03.17
7.
ועדיין הוא צודק. הפלופ בדרך. פריצת הדרך במקום
כמו שהוא כתב: החברה היא חברה של "טריק אחד". טסלה לא סתם זרקה והתקדמה הלאה. ויש עוד חברות במירוץ. מי שתגיעה ראשונה למצב אופטימלי היא זו שתכתיב את המשך הטכנולוגיה ואת הסטנדרט. מובילאיי לא תהייה כזו וגם לא בשיתוף הפעולה עם אינטל. התוצאה? מבוי סתום לאינטל ולטכנולוגיה שהיא מהמרת עליו. אני מניח שהטכנולוגיה שתשלוט תחייב שילוב של מיחשוב של הכבישים עצמם ותקשורת בלתי נפסקת בין הרכבים למצלמות בשילוב עם הכיוון של טסלה. זו לא פעם ראשונה שאינטל מהמרת על כביש ללא מוצא...
אמת לוקלית. | 13.03.17
6.
האמנם העניין פשוט? תגובה למס' 3
צר לי, אבל יש לך חוסר הבנה אלמנטרי בשוק ההון: השאלה "האם הם שווים את זה" היא שאלה מטופשת כשמדובר בפוזיציית שורט, או במסחר בורסאי בכלל. מה שחשוב הוא מה מחיר המנייה מחר, לעומת מחירה אתמול, ובעניין הזה אין שום שאלה: סיטרון חזתה נפילה של מחיר המניה ב 25%, בעוד שמחיר המנייה בפועל קפץ ב30% בגלל עיסקת אינטל, מה שאומר שמי קנה פוזיציית שורט על המניה בהתאם להמלצתה של סיטרון הפסיד את תחתוניו. אז מה בדיוק הנקודה למחשבה שאתה טוען לקיומה?
גיל | 13.03.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת