39. הוא התיחס בטכונולוגיה נטו ולא התחשב בבירוקרטיה ובכסף השחור ובשוחד...וזו הטעות שלו... אבל בגדול צודק, מוביליי יכשלו בענק, פשוט תחת הידיים של אינטל... אריה | 17.03.17 (ל"ת)
38. מוביל אי טכנלוגית בוסר לא בשלה=לא שווה אינטל קונה את הסוס מובילאי כי זה הסוס היחידי שנמצא לה בהישג יד,ממש לא ברור מה חושבים שם בדירקטריון יכול להיות שיצליח אבל אם יפול הרבה ראשים יפלו ולצערי משקיעי אינטל תחילה פתי מאמין לכל | 14.03.17 (ל"ת)
37. 32 - זה מה שמשקיעי אינטל חושבים בתגובה לידיעה מניית INTC ירדה 2%, כלומר משקיעי אינטל אינם מאושרים מקניית חברה במכפיל 150. כולנו זוכרים מה קרה למניית טבע בעקבות רכישה יקרה מדי של אקטביס (בשנה החולפת הנייר נחתך בחצי). למשקיעי MBLY העיסקה מצויינת. למשקיעי INTC ? פחות. dw | 14.03.17 (ל"ת)
33. לא הבנתי למה טסלה זרקה אותם לא מזמן אם עכשיו הם נותנים בראש. יכול להיות שיש משהו נסתר.... משהו מסריח שם | 14.03.17 (ל"ת)
31. לא היה כלום כי אין כלום סליחה להרוס לנו את החגיגה ולהחזירכם למציאות – לא היה אקזיט! זו הסחת דעת מבית היוצר של שלטון פשע, לא הצליחו ההצתות, זליגות, פיגועים, חיסולים – מוכרים אותנו לאינטל שחייבת בלי קשר "לקשירת קשר" מליארדים מס… ביריה | 14.03.17 (ל"ת)
29. עסקה הזויייייייה וכושלת - שילמו הרבה על מעט לא ברור מה המניע של אינטל לרכישה ההזוייייייה הזו, אבל המובילאיי דפוק ועושה מעט מידי בכביש, לא מתריע בזמן, לא מתריע בכלל, מתריע שווא. לא ברור מה הם קנו ולמה. כמו בכל עסקת רכישה כושלת הם יגלו מהר (חצי שנה) שאכלו אותה אחד העם | 14.03.17 (ל"ת)
28. עסקאות M&A ענקיות הן בד"כ... ...סימן לשיא בשוק. החברות שכבר לא מסוגלות יותר להציג צמיחה באופן עצמאי מקוות להשיג אותה באמצעות רכישות. לבעלי מובילאיי זה נהדר, אבל לשוק המניות הכללי זאת אולי שירת הברבור... אורן | 14.03.17 (ל"ת)
26. העסקה כלכלית לאינטל - כנסו אינטל תשווק את המערכת העכשווית לחברות הרכב - תקבל החזר מלא. יובל | 14.03.17 (ל"ת)
25. טעות של אינטל - מובילאיי חברה ללא חזון אני חושב שזו טעות מצד אינטל להשקיע כל כך הרבה כסף במוצר שאפשר לעשות אותו בהרבה פחות מחצי מיליון דולר. GEORGE HOTZ בנה (חומרה ותוכנה) תוך זמן קצר יחסית עם צוות מינימלי. נוסף על כך זה נושא חם גם בקהילת ה-OPEN SOURCE. אינטל קנתה כרטיס כניסה לחברות רכב כמו BMW. אבל זה לא שווה 15 מיליארד!!! טעות.... כבר אמרתי?! אחד העם | 14.03.17 (ל"ת)
24. הלפת הזה לא ידע שפורים מגיע ובירושלים חוגגים בשושן פורים ולכן קרה הנס בתאריך הזה. לפת רק במרק - לא בשורט ולא בלונג. מרדכי היהודי | 14.03.17 (ל"ת)
23. ל 18, רכב אוטונומי הוא תחבורה ציבורית... דמיין מונית ללא נהג. אתה מבקש הסעה דרך אפליקציה, מגיעה מכונית כזו ולוקחת אותך. על הדרך אוספת מי שצריך לאותו כיוון, ועוד שכלולים. מה עולה כסף היום במונית? בעיקר הנהג... אם אין נהג זה זול. אולי לא כמו אוטובוס, אבל יותר זול מלקנות ולתחזק רכב לבד - ובהרבה. כשיהיה רכב אוטונומי, לא יהיו רכבים פרטיים. אף אחד לא ירצה... זה יקר. מצד שני, זה מונית, זה כמעט כמו רכב פרטי, אולי אפילו יותר טוב כי לא צריך לחנות... יובי | 14.03.17 (ל"ת)
22. לא רק שורטיסט אחד הפסיד.. הסיכוי היחיד להרוויח בשורט זה יתקיים כאשר משקיע מזהה בוודאות חברה מפסידה המתומחרת בצורה מנופחת. גם אם יהיו ירידות מחיר מי מבטיח לסוחרי השורט שהחברה לא תירכש?. מכל זוית: שורט בד"כ זה הימור ותו לא. משקיעי הערך פועלים לרוב באסטרטגיית לונג בלבד. כך היה לי עם מובילאיי. מי שקרא פוסטים שלי פה יכל גם לקנות ולהרוויח. ערן מ שילד1 השקעות ערך | 14.03.17 (ל"ת)
21. הנהלת אינטל מזכירה את טבע. זורקים כסף ומתפללים הנהלת אינטל מזכירה את הנהלת טבע. זורקים כסף על כל מה שזז ומתפללים יניב | 14.03.17 (ל"ת)
20. אינטל שוחה בים דביק ללא משקפיים שילמו יותר מדי על מעט מדי.המכונית האוטונומית עוד חזון למועד.טסלה כבר הבינה כי היא חושבת מהר.אינטל מבזבזת כדי להראות שהיא עושה משהוא ותו לו. אני עם8 | 13.03.17 (ל"ת)
19. למגיב 14 זה בדיוק מה שאני חושב שלאינטל לא היתה ברירה אלא לרכוש מכיוון שהיא עצמה די הלכה לאיבוד ומקווה שרכישה זו תציל אותה. יואב | 13.03.17 (ל"ת)
18. תחבורה ציבורית יעילה וטובה היתה פותרת את כל הבעיות נהג אחד במקום 100 ירידה לאפס של תאונות דרכים וזה כל מה שצריך במקום מליוני מכוניות אוטונומיות מי צריך את זה הכל שטויות | 13.03.17 (ל"ת)
17. כרומטיס בשנת 2000 לוסנט קנו את כרומטיס ב-4.8 מיליון דולר. בשנת 2001 כרומטיס נסגרה. בועה כבר אמרנו? IS | 13.03.17 (ל"ת)
16. יש מוצר, כנראה לא להיט אינטל רוצה להיכנס לתחום בצורה יותר אגרסיבית וקנו אותם. אף אנליסט לא יכול לחזות אבל מהיכרות עם אנליסטים לרב הם כן יודעים ממידע פנימי וממליצים הפוך כחלק מהקומבינה הבסיסית של המקצוע אם הם היו כאלו טובים הם לא היו מוכרים.. | 13.03.17 (ל"ת)
14. ל 7 הפתרון יגיע ממנועים גרפיים..... ומובילאיי בשביל החיישנים. מנוכ גרפי בסיסי מחשב collision במרחבים וקטורים . ברגע שיש לך מידע איפה כל כלי רכב נמצא בדיוק זה כבר קיים אלון | 13.03.17 (ל"ת)
11. עכשיו זה הזמן לשורט! היכולת המוגבלת של אינטל להטמיע את מובילאיי כמו גם התהפוכות בשוק הרכב (והרגולציה הקשוחה ברוב מדינות העולם) ישאירו את מובילאיי כיצרנית מערכת התראה לרכב ותו לא. לא מאמין שהיא תמשיך לצמוח אבל מקווה שאתבדה. נריק | 13.03.17 (ל"ת)
10. שאפו שאפו לאנשי מובילאיי, עקב בצד אגודל הם בונים את הנהג הממוחשב של העתיד, אם אדם יכול לנהוג ככ יפה רק בחישת עיניו למה לא רובוט ? שאפו על היסודיות והסבלנות והנחישות גם כשהמשימה ככ קשה. כל העולם ואינטל בתוכו מעריכים מתפעלים ורוצים כמה שיותר מהחברה המבריקה הזאת. מברוק ! היום שמפנייה,מחר חוזרים לעבוד,המירוץ נמשך ���������������� אורי | 13.03.17 (ל"ת)
8. תגובה ל - 6. הנה הנקודה למחשבה סיטרון כבר הפסידה אמנם בהימור, אבל ייתכן, בלי קשר לסיטרון, כי הרכישה תוכח ככושלת. אינטל מקבלת המוני החלטות שגויות לאחרונה. את שוק המובייל כבר הפסידה. אנחנו לא יודעים מה יקרה בתחום הרכב האוטונומי. זו לא הוכחה להצלחתה של מובילאיי אלא אולי לייאושה ולחצה של אינטל יוסי בכינור | 13.03.17 (ל"ת)
7. ועדיין הוא צודק. הפלופ בדרך. פריצת הדרך במקום כמו שהוא כתב: החברה היא חברה של "טריק אחד". טסלה לא סתם זרקה והתקדמה הלאה. ויש עוד חברות במירוץ. מי שתגיעה ראשונה למצב אופטימלי היא זו שתכתיב את המשך הטכנולוגיה ואת הסטנדרט. מובילאיי לא תהייה כזו וגם לא בשיתוף הפעולה עם אינטל. התוצאה? מבוי סתום לאינטל ולטכנולוגיה שהיא מהמרת עליו. אני מניח שהטכנולוגיה שתשלוט תחייב שילוב של מיחשוב של הכבישים עצמם ותקשורת בלתי נפסקת בין הרכבים למצלמות בשילוב עם הכיוון של טסלה. זו לא פעם ראשונה שאינטל מהמרת על כביש ללא מוצא... אמת לוקלית. | 13.03.17 (ל"ת)
6. האמנם העניין פשוט? תגובה למס' 3 צר לי, אבל יש לך חוסר הבנה אלמנטרי בשוק ההון: השאלה "האם הם שווים את זה" היא שאלה מטופשת כשמדובר בפוזיציית שורט, או במסחר בורסאי בכלל. מה שחשוב הוא מה מחיר המנייה מחר, לעומת מחירה אתמול, ובעניין הזה אין שום שאלה: סיטרון חזתה נפילה של מחיר המניה ב 25%, בעוד שמחיר המנייה בפועל קפץ ב30% בגלל עיסקת אינטל, מה שאומר שמי קנה פוזיציית שורט על המניה בהתאם להמלצתה של סיטרון הפסיד את תחתוניו. אז מה בדיוק הנקודה למחשבה שאתה טוען לקיומה? גיל | 13.03.17 (ל"ת)
4. הוא לא פחות טוב מכל אנליסט אחר מיליון מחקרים הראו שאין שום תוקף לאנליסטים. לא קשר חיובי ולא שלישי. פשוט הטלת מטבע. אבי | 13.03.17 (ל"ת)
3. הענין פשוט סיטרון עושים מניפולציות ומרווים מהן בד"כ אגב , זה שאינטל רכשה אותם ב15 מיליארד זה לא אומר שהם שווים את זה או שסיטרון טועים נק' למחשבה ... עוקב | 13.03.17 (ל"ת)
2. מישהו אשכרה מקשיב לשביל הזה? אין לו חצי מושג על מה הוא מדבר. על החברה הזו סיטרון הם חסרי ידע לגבי מה שבאמת קורה בעולם הטכנולוגיה תומר | 13.03.17 (ל"ת)
1. תל אביב לפני שנתיים הוא נקב במחיר של 25$ עם אופק של 10$.... חוץ מזה שהרבה אנליסטים שמסקרים את מובילאיי העריכו את שווי המניה תוך שנה ב-60$ ל-70$. אביב | 13.03.17 (ל"ת)
המומחה לשורטים שהימר נגד מובילאיי: "לא ראיתי את זה מגיע, מוריד את הכובע"
39 תגובות לכתיבת תגובה