5. אינטל עוד בחוב למפוטרים בגלל שאינטל עשתה תרגיל מיסוי, מפוטרי אינטל לא יכולים לייעד את הפיצויים לקצבה כמו כל מפוטר במדינה. מה שאומר שאינטל חשופה עדיין לתביעת ענק, ושעובדים לא יכולים לסמוך עליה פ | 25.03.17 (ל"ת)
4. Car-Maggedon Israel might be a center for research, but its transportation infrastructure will continue to be grid-locked. and people will be spending their precious time sitting in massive traffic jams on their way to work. The shoemaker always walks barefooted s The Emigrant | 15.03.17 (ל"ת)
3. אם זה יועיל לא רק למובילאיי אני בעד אומר למרות שתיק שלי לפי שיטת שילד1 מחזיק מובילאיי (מחזיקי עוד מלפני הרכישה). ערן מ שילד1 השקעות ערך | 15.03.17 (ל"ת)
2. מעולה,שיכריזו עלינו כעל בטא טסטרים ואנחנו מסודרים כל היצרניות כבר ירו לעצמן את הכדור ברגל בלית ברירה והכריזו על השקת רכת אוטונומי סדרתי ב2020, נותר רק לעצור את פרוייקט הרכבת הקלה עוד בשלב ההתחלה, אנשים מתחילים סופסוף להבין את הקונספט של הרכב האוטונומי אז להעביר אותו לשליטת רשת מלאה זה כבר השלב הקל והמתבקש במיוחד עם ההתחממות הגלובלית ,השלב הזה יהפוך 80% מכלל כלי הרכב בעולם למיותרים ויאפשר לכל אחד הסעה מהירה נטולת פקקים ותאונות לאן שירצה בעלות של 20% מהיום,השלב שיהפוך את המתפרנסים מנהיגה למיותרים ויסגור 80% מייצור הרכבים, יהיה מעניין הקרב הזה דדי | 14.03.17 (ל"ת)
1. פרוטוקול למשתמשי דרך אני לא מבין כל כך בטכנולוגיות אבל אני מציע לחייב בחוק שכל מכונית תישא שבב המחובר למערכת מיקום. כך שכל המכוניות יזהו אחת את השנייה וידעו לסנכרן את עצמם זו עם זו. כמובן שאפשר שגם משתמשי דרך אחרים יישאו שבב כזה. בצורה זאת עד שיהיה רכב אוטונומי ניתן יהיה להפחית את תאונות הדרכים וכן לצמצם את הפקקים. על מנת שמערכת כזאת תעבוד יש ליצור פרוטוקול המזהה את כלל משתמשי הדרך. ר.צ.א. | 14.03.17 (ל"ת)
"ישראל תהיה מרכז הרכב האוטונומי של אינטל"
5 תגובות לכתיבת תגובה