10. אל תדאגו, גם הדור החדש יהפוך כאן ללהיט מכירות היסטרי. הישראלים מאוד אוהבים רכבי מיני שמציעים תמורה טובה לכסף ומגיעים עם תקופת אחריות ארוכה. עידן | 22.03.17 (ל"ת)
9. לא מת על הפיקנטו אבל מבין את החיבה לרכב הזה. אישית מעדיף את המתחרות האירופאיות, אבל זה באמת עניין של טעם. כולן פחות או יותר מציעות אותו הדבר. הרכבים הללו מאד הגיוניים. הם זולים, צריכת הדלק, לפחות בשלי, 22 ק"מ לליטר, מאד קל לחנות עם הרכב הזה וגם הנהיגה בהן לא רעה בכלל. רק חבל שמחיר שלהן יקר ביחס למה שישלמו עליהם בחו"ל. העם הנבער | 22.03.17 (ל"ת)
8. כמה שנים כבר שהפיקנטו בראש טבלת המכירות 3? 4? אחרי כל כך הרבה זמן יש סיבה שממשיכים לקנות אותה (וזה לא העיניים היפות שלה). זאת מכונית שמתאימה לישראלים - קטנה, נוחה, זולה ועושה את העבודה. אבי ב | 21.03.17 (ל"ת)
5. למה מתעלמים מהמתחרה הכי גדולה: יונדאי i10 שתיהן שייכות לאותו קונצרן. האם יש מכלולים משותפים? הן דומות או לא? היונדאי זולה משמעותית, מדוע? מושון | 21.03.17 (ל"ת)
4. שימשיכו בדיוק ככה בקיה בצדק הקיה פיקנטו היא אחד הרכבים הנמכרים ביותר בארץ, מקווה שהם ימשיכו במגמה הזאת וינגסו חזק בחברות הגדולות, בדיוק ככה נוצרת תחרות אמיתית על הצרכנים. אורי | 21.03.17 (ל"ת)
3. פיאט פנדה. רק פיאט פנדה לנו במשפחה יש שתי פנדות. שתיהן ביחד אוכלות את אותה כמות דלק של פיקנטו אחת. ננ | 21.03.17 (ל"ת)
2. פלצנות נטו "היא משרה ביטחון רב יותר, והרבה יותר סלחנית מקודמתה" אוסף פלצני של מילים אקראיות מר ציפן | 21.03.17 (ל"ת)
הישראלים מתים על טעם פיקנטו
12 תגובות לכתיבת תגובה