11. 2400 בדיקות לחלק ל 200 ימי עבודה לחלק לחמישה פקחים יוצא 2-3 בדיקות ביום. כנראה שזו עבודה קשה מידי למגזר הציבורי ז'וז'ו | 20.03.17 (ל"ת)
9. וואי כל תאונה תשימו כתבה כזו עם אותה עובדה זה ברור שעוד יום-יומיים לאף אחד לא יהיה אכפת והמצב ישאר אותו דבר כרגיל. הד | 19.03.17 (ל"ת)
8. ומנגד, יש במדינה כ-26,000 משגיחי כשרות !!! מסתבר כי השמירה על כשרות כהלכתה, לא ממש מועילה - מכל מקום, לא כשמדובר בתאונות עבודה ו/או הגנה על חוסים וקשישים בבתי אבות. אלכס | 19.03.17 (ל"ת)
6. אחלה מדינה 10 מפקחי בנייה - ו20000 מפקחי כשרות. תמשיכו להצביע ביבי...בכיף פוגייזי | 19.03.17 (ל"ת)
5. תנו לליצמן ודרעי, יש הרבה משגיחי כשרות - כישרוניים מאד וזמינים מאד שיעשו סדר בברדק פלורליסט | 19.03.17 (ל"ת)
3. וגם לפי כמות התגובות נראה שזה לא מעניין אף אחד בוא נודה ! אנחנו עם של סוציומאטים. אם המנוף לא מעל גן ילדים של הילדים שלנו , לאף אחד לא אכפת גדי | 19.03.17 (ל"ת)
2. בדיקה אחד בחצי יום עבודה לכל בודק. מה לא בסדר? בדיקה אחד בחצי יום עבודה לכל בודק. מה לא בסדר? | 19.03.17 (ל"ת)
1. פתרון פשוט במקום שחמישה בודקי בטיחות יהיו האחראים, להעביר את האחריות למנכ"לי חברות הבניה כל תקלה הפוגעת בחיי אדם - על פציעה שהיא - להכניס למאסר מהר מאוד הבטיחות תעלה כי אף מנכ"ל לא ירצה לבלות בכלא. דוד | 19.03.17 (ל"ת)
קריסת המנופים: 5 בודקי בטיחות אחראים על 2,400 בדיקות בשנה
12 תגובות לכתיבת תגובה