אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אגף תקציבים בולם את התקדמות הרכבת הקלה

30 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

27.
האוצר דורש התנהלות תקינה
והכותב מציג את זה כאילו הוא סתם מפריע. מנטליות ישראלית. כל הכבוד לאוצר שלא מאפשר לחברה לקפוץ מפתרון זמני לפתרון זמני. עבודות גדולות צריך לעשות בצורה מסודרת ולחשוב עד הסוף לא רק עד סוף השנה. מה שכן לא ברור מדוע 60 עובדים צריכים 17 מיליון. גם אחרי עלויות שכר הפרשות למינהן וחלוקה לדרגות מדובר בממוצע של יותר מ15 אלף בחודש. מי העובדים האלה פקידים או מהנדסים?
יובל | 21.03.17
26.
נתע
עם כל הציניות של החברה הישראלית צריך לזכור שנתע הוכיחה את עצמה והוציאה את הפרויקט לדרך אחרי שנים של דיבורים ותכנונים ואינסוף דיבורים. מי שגר בתל אביב ורמת גן רואה שבשטח עובדים כבר שנה וחצי. אפשר להתווכח על הרבה דברים אבל תנו לאנשי המקצוע לקבל את ההחלטות המקצועיות
אזרח | 21.03.17
25.
נת"ע
צוות נת"ע אינו מקצועי וחברת "פארסון אנד ברינקנהוף" היא חברת יעוץ שאינה מתאימה לחלוטין לייעץ לפרוייקט עצוב שמבזבזים כספי ציבור לשווא , עצוב שהסינים זכו במכרז הקרונות ( מי הטמבל שהחליט לרכוש ציוד מחברה ממשלתית סינית ששקיפות ממנה והלאה - והגרוע מכל ללא פקוח ראוי ) ארץ ביבי ושרה ישראל והחברה ואנחנו נאכל את הדרק שהדיבילים האלה מבשלים עצוב עצוב עצוב
מנחם | 21.03.17
16.
זה מכשול שצריך להתגבר עליו. יהיו עוד מכשולים.
לפי הערכת המדינה, חסרה השקעה בתחבורה הציבורית בסך 240 מיליארד שקל. כנראה שיש כאן טעות בהערכה של עלות מקטע החשמל. מן הסתם יהיו עוד דברים כאלה. צודק האוצר בדרישה שלו: אם האחריות התיפעולית תפוצל - כל צד יעדיף לטפל בבעיות התיפעוליות שיתעוררו בהמשך תוך כדי הפסקת השירות לאזרח. הדוגמה הכי טובה לזה התרחשה בלונדון לפני כ- 15 שנה כאשר הרכבת התחתית שם הופרטה תוך כדי פיצול אחריות בין חברות שונות והתוצאה היתה קטסטרופה.
דני, ירושלים | 21.03.17
15.
מזל שהאוצר מעורב
מה שקונים בזול עולה ביוקר - את זה יודע כל אחד, אבל תמיד חוזרת על עצמה מנטליות הפרטץ' הישראלית. מזל שעדיין יש מי שחושב כמה צעדים קדימה ולא רק על קדנציה קצרה. אבל כעת יש צורך להגדיל את תקציב הפרויקט - אחרת לא יהיה פרויקט, כי גם תת-תקצוב זה דבר שכיח במחוזותינו.
אני | 21.03.17
9.
להפוך את הקו הסגול באלוף שדה לתת קרקעי!
לעשרות אלפי תושבים שגרים בסמוך, 2 הנתיבים האומללים לכל כיוון עם הפקקים האינסופיים שאמורים לשרת את כל המדינה לכניסה לתוך ערים מרכזיות במטרופוליטן, הם 2 הנתיבים היחידים שמקשרים בין השכונות עצמן לעולם החיצון של עבודה לימודים תרבות ותעסוקה. איך בדרך כזאת ראשית לא עושים קו תת קרקעי יהיה המחיר אשר יהיה? למה לגרום לתושבים להיות נצורים בתוך השכונות? זה לא אינטרס של המדינה שעשרות אלפי תושבים יוכלו לתפקד כמו שצריך במהלך היום ולא להתקע בפקקים אינסופיים? זה נזק של עשרות מיליוני שקלים בשנה למשק אם לא מאות
גיא | 21.03.17
1.
בלתי נסבל שאגף התקציבים מנהל את המדינה.
"הסיבה להקפאה: באוצר לא רוצים לפצל את האחריות על תחום החשמול מהיבטים אחרים של הפעלת הרכבת הקלה, מתוך חשש שהדבר יוביל לתקלות ובעיות התממשקות." אגף התקציבים כבר עזר למדינה מספיק בנושאי נדל"ן ומיסוי נדל"ן החל מיאיר לפיד. כשדרך שרי האוצר הוא מנהל את בעיית הדיור. בקיצור, דוגמא לאסון. מספיק שאגף התקציבים הרס את הבורסה עם מס 25%. ממש, אבל ממש, עם הכרזת המס הבורסה השתתקה. והקרנות של כולנו, כולל הפנסיה, נפגעות בעשרות אחוזים. ובכלל המדינה מג'עג'עת בלי בורסה אמיתית.
גידי | 21.03.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת