29. הכתבה הזאת היא שופר של השלטון לא מוזר לכם שאנחנו מקבלים כזאת שקיפות, עם מחירים ותאריכים והכל? יש למדינה אינטרס לספר לנו סיפור כזה כדי להצדיק חריגה תקציבית בפרויקט אני | 22.03.17 (ל"ת)
28. מה הבורים של האוצר מבינים ברכבת? שאנשי האוצר יתעסקו בכסף והמהנדסים בביצוע. אז הכל יסתדר. א.ש | 21.03.17 (ל"ת)
27. האוצר דורש התנהלות תקינה והכותב מציג את זה כאילו הוא סתם מפריע. מנטליות ישראלית. כל הכבוד לאוצר שלא מאפשר לחברה לקפוץ מפתרון זמני לפתרון זמני. עבודות גדולות צריך לעשות בצורה מסודרת ולחשוב עד הסוף לא רק עד סוף השנה. מה שכן לא ברור מדוע 60 עובדים צריכים 17 מיליון. גם אחרי עלויות שכר הפרשות למינהן וחלוקה לדרגות מדובר בממוצע של יותר מ15 אלף בחודש. מי העובדים האלה פקידים או מהנדסים? יובל | 21.03.17 (ל"ת)
26. נתע עם כל הציניות של החברה הישראלית צריך לזכור שנתע הוכיחה את עצמה והוציאה את הפרויקט לדרך אחרי שנים של דיבורים ותכנונים ואינסוף דיבורים. מי שגר בתל אביב ורמת גן רואה שבשטח עובדים כבר שנה וחצי. אפשר להתווכח על הרבה דברים אבל תנו לאנשי המקצוע לקבל את ההחלטות המקצועיות אזרח | 21.03.17 (ל"ת)
25. נת"ע צוות נת"ע אינו מקצועי וחברת "פארסון אנד ברינקנהוף" היא חברת יעוץ שאינה מתאימה לחלוטין לייעץ לפרוייקט עצוב שמבזבזים כספי ציבור לשווא , עצוב שהסינים זכו במכרז הקרונות ( מי הטמבל שהחליט לרכוש ציוד מחברה ממשלתית סינית ששקיפות ממנה והלאה - והגרוע מכל ללא פקוח ראוי ) ארץ ביבי ושרה ישראל והחברה ואנחנו נאכל את הדרק שהדיבילים האלה מבשלים עצוב עצוב עצוב מנחם | 21.03.17 (ל"ת)
24. בכל מה שכחלון נוגע יש נזק. מספיק, הגיע הזמן שנתניהו יעמיד אותו במקומו. כולו מייצג 10 מנדטים ולאחר הבחירות אם יתקיימו היום יהיו לו אולי 3 או שלא יעבור את אחוז החסימה ואז נאמר ברוך שפטרנו מעונשו של זה. זאב | 21.03.17 (ל"ת)
23. מתי סוגרים את המדינה וזהו? לא נשאר בה כלום. תחבורה ציבורית של מדינה גרועה יותר מעולם שלישי. הממשלה שונאת את האזרחים. חוץ מבתור מצבור ליהודים, למדינת ישראל אין שום מטרה, שום שאיפה, שום עתיד (כל הימין בשלטון). כיכגיגי | 21.03.17 (ל"ת)
22. למה שנת"ע לא תשכור עוד 2,000 פקידים? יש תקציב, הבן-דוד של ההוא ממרכז הליכוד צריך ג'וב, ואם 200 פקידים לא עושים כלום צריך להביא להם עוד כמה אלפי פקידים שיעזרו להם לגרבץ ויעבירו את היום בסבאבה. איציק | 21.03.17 (ל"ת)
20. יש לכם טעות עם התארכים אתם כול הזמן מדברים על 2021 אבל משהוא אצלכם התבלל התאריך האמיתי הוא 2031 ומעלה. בבקשה נא לתקן את הטעות. תותחן | 21.03.17 (ל"ת)
19. לעצור את כל הפרוייקט ההזוי של הרכבת הקלה הגיע הזמן לעצור את כל הפרוייקט ההזוי של הרכבת הקלה ולתכנן מחדש רכבת תחתית כמקובל בערים בסדר גודל של גוש דן. חבל על כל שקל שממשיך להישפך על הרכבת הקלה. www.facebook.com/tlvmetro שמעון | 21.03.17 (ל"ת)
17. מי הפקידון באוצר? מספרים שהפקידון באוצר שעוד פעם תוקע הוא נחמה שעכשיו מסדרים לו להיות מנכל חברת הביטוח ענבל "ועדת איתור" ??? שי | 21.03.17 (ל"ת)
16. זה מכשול שצריך להתגבר עליו. יהיו עוד מכשולים. לפי הערכת המדינה, חסרה השקעה בתחבורה הציבורית בסך 240 מיליארד שקל. כנראה שיש כאן טעות בהערכה של עלות מקטע החשמל. מן הסתם יהיו עוד דברים כאלה. צודק האוצר בדרישה שלו: אם האחריות התיפעולית תפוצל - כל צד יעדיף לטפל בבעיות התיפעוליות שיתעוררו בהמשך תוך כדי הפסקת השירות לאזרח. הדוגמה הכי טובה לזה התרחשה בלונדון לפני כ- 15 שנה כאשר הרכבת התחתית שם הופרטה תוך כדי פיצול אחריות בין חברות שונות והתוצאה היתה קטסטרופה. דני, ירושלים | 21.03.17 (ל"ת)
15. מזל שהאוצר מעורב מה שקונים בזול עולה ביוקר - את זה יודע כל אחד, אבל תמיד חוזרת על עצמה מנטליות הפרטץ' הישראלית. מזל שעדיין יש מי שחושב כמה צעדים קדימה ולא רק על קדנציה קצרה. אבל כעת יש צורך להגדיל את תקציב הפרויקט - אחרת לא יהיה פרויקט, כי גם תת-תקצוב זה דבר שכיח במחוזותינו. אני | 21.03.17 (ל"ת)
14. חובות האזרח למדינה ע"פ ממשלת ישראל חובות האזרח למדינה ע"פ ממשלת ישראל: להתכופף ל-ר' ולהכין ואזלין כואבלי | 21.03.17 (ל"ת)
13. טירוף שבכלל חושבים לעשות בגוש גן רכבת עילית, רק רק תחתית או על תעשו כלום עד שתגדלו מוח מנהיגות וגם ביצים לא יזיקו לכם. אלון | 21.03.17 (ל"ת)
12. מפנים, לא מפנים, בונים, לא בונים, פותחים לא פותחים, אני אראה לך מי אני! ככה מתנהל הכל במדינתנו. ראה: שדה דב, שדה התעופה והתחנה המרכזית בהרצליה, תאגיד השידור יוסי ד. | 21.03.17 (ל"ת)
9. להפוך את הקו הסגול באלוף שדה לתת קרקעי! לעשרות אלפי תושבים שגרים בסמוך, 2 הנתיבים האומללים לכל כיוון עם הפקקים האינסופיים שאמורים לשרת את כל המדינה לכניסה לתוך ערים מרכזיות במטרופוליטן, הם 2 הנתיבים היחידים שמקשרים בין השכונות עצמן לעולם החיצון של עבודה לימודים תרבות ותעסוקה. איך בדרך כזאת ראשית לא עושים קו תת קרקעי יהיה המחיר אשר יהיה? למה לגרום לתושבים להיות נצורים בתוך השכונות? זה לא אינטרס של המדינה שעשרות אלפי תושבים יוכלו לתפקד כמו שצריך במהלך היום ולא להתקע בפקקים אינסופיים? זה נזק של עשרות מיליוני שקלים בשנה למשק אם לא מאות גיא | 21.03.17 (ל"ת)
8. המדינה רוצה שתסעו ברכב פרטי, הרכבת הקלה היא הצגה. הרכבת הקלה היא הצגה בשם "תעלת בלאומילך". הציבור יצטרך לספוג את הפיגוע כמו שהוא סופג את מרתון תל אביב, מרוץ הלילה, מרוץ האופניים, ומצעד הגאווה מדי שנה, ולהמשיך בחיים שלו. יובל, תל אביב | 21.03.17 (ל"ת)
7. פשוט תנו את הכל לספרדים הם יחליטו על הכל מא עד ת אל תבלבל הם לא ידפקו את העסק ויהרסו את שמם. תנו ליהודים בציון לשמוח | 21.03.17 (ל"ת)
5. באוצר תמיד תוקעים דברים - פקידוני האוצר באמצע שנות השבעים הצרפתים הציעו למדינה רכת תחתית תוך 5 שנים תמורת 30 שנות זיכיון שאח:כ הנכס עובר למדינה. האוצר אמר שאנחנו יכולים לעשות מהר יותר, זול יותר וטוב יותר - נו מה אתם אומרים ???? אזרח שמבין | 21.03.17 (ל"ת)
4. חשבון שעושים בבית לא יוצא בשוק יהיו מן הסתם עיכובים נוספים תשאלו את הג'ינג'י א.זרח | 21.03.17 (ל"ת)
3. אל תנהלו את המנהלים בנתע יוטשבים הטובים ביותר או הגרועים ביותר - אבל הם חייבים להחליט . ברגע שהאוצר מפעיל שיקול דעת "על" - אם אני מנכ"ל נת"ע, אני מתפטר. תנו לאנשים לעבוד או שתפטרו אותם, אבל אל תנהלו את המנהלים אזרח | 21.03.17 (ל"ת)
2. מה האוצר נדחף? מה פקיד באוצר מבין באינטגרציה של מערכות חישמול ועבודות תשתית? למה הם חייבים להידחף לכל החלטה שגוף ציבורי בישראל מקבל - גם כשאין לה השלכות תקציביות ישירות? שאלה | 21.03.17 (ל"ת)
1. בלתי נסבל שאגף התקציבים מנהל את המדינה. "הסיבה להקפאה: באוצר לא רוצים לפצל את האחריות על תחום החשמול מהיבטים אחרים של הפעלת הרכבת הקלה, מתוך חשש שהדבר יוביל לתקלות ובעיות התממשקות." אגף התקציבים כבר עזר למדינה מספיק בנושאי נדל"ן ומיסוי נדל"ן החל מיאיר לפיד. כשדרך שרי האוצר הוא מנהל את בעיית הדיור. בקיצור, דוגמא לאסון. מספיק שאגף התקציבים הרס את הבורסה עם מס 25%. ממש, אבל ממש, עם הכרזת המס הבורסה השתתקה. והקרנות של כולנו, כולל הפנסיה, נפגעות בעשרות אחוזים. ובכלל המדינה מג'עג'עת בלי בורסה אמיתית. גידי | 21.03.17 (ל"ת)
אגף תקציבים בולם את התקדמות הרכבת הקלה
30 תגובות לכתיבת תגובה