21. זה יגיע אבל ייקח עוד הרבה זמן הערוב של רכבים הנשלטים ע"י אדם ורכבים אוטונומים נמצא בלב הקושי. התגובה של רכב אוטונומי תלוייה באלגוריתמים של המחשב. התגובה של אדם תלויה בנהג. לעולם יהיו סתירות בין השניים. עד שסתירות אלו יישבו לא יוכלו השניים ליסוע באותו כביש. בתאונה בין רכב אוטונומי ורכב אנושי או לרכב אוטונומי אחר, מי יישא באחריות. ומה על האקרים, אי אפשר יהיה לסמוך על רכבים נשלטי מחשב מבלי לתת לבעיה זאת פתרון מוחלט. מהנדס | 27.03.17 (ל"ת)
20. איפה אתם חיים? במאה ה-19? רכב אוטונומי יהיה הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים אני מאמין שתוך 5 שנים רוב הרכבים החדשים שימכרו יהיו בעלי יכולות אוטונומית בכבישים מהירים ומשם הדרך לאוטונומיה מלאה קצרה ביותר. כבר היום יש לכם בכבישים משאיות אוטונומיות ורכבים אוטונומיים שאתם לחלוטין מתעלמים מהם. לכל אלו שטוענים שאנשים לא יקרנו רכבים אוטונומיים אתם שוכחים דבר אחד מאוד פשוט לרוב האנשים בניו יורק/פריז/לונדון אין מכונית! התהליך יתחיל בהחלפת המוניות ויחלחל לאזרחים. ggg | 27.03.17 (ל"ת)
19. זה אותם אילו שחשבו שאינטרנט בסלולרי לא יתפוס מאז ומעולם היו חכמים שחשבו שהמכונית לא תחליף את סוס, שהמחשבון לא יחליף לעולם את החשבוניה. ובכלל אין סיכוי שמשהו ישתנה. בעוד כמה עשרות שנים לרוב האנשים לא יהיה רשיון נהיגה אלא רשיון להפעיל רכב אוטונומי. אחד שלא מבין מאיפה כולם יודעים הכל | 26.03.17 (ל"ת)
18. כמו האקזיט של כרומטיקס.. .חברה אמריקאית שמה 4.5 מליארד דולר על טכנולוגיה .ואחרי שנתיים העסק נסגר רוני | 26.03.17 (ל"ת)
16. אינטל תפסיד את המכנסיים מעיסקת מובילאיי אני רוצה לראות את הקורא הראשון שישים שקל על מכונית שהוא לא יכול לנהוג בה??? מי יקח לי את הכייף בנהיגה? מי ישים את הילדים שלו ברכב שמחשב נוהג בו? זה פרוייקט שלא יקום...אולי בעוד 100 שנה. רוני | 26.03.17 (ל"ת)
14. לוגריתם מושלם לנהיגה אטונומית תראו איזו כמות אדירה של נתונים מתכננות BMW ומובילאיי לאסוף בשנים הקרובות, בכדי לאפשר נהיגה אוטונומית בסיסית. משימה שילד בן 4 מבצע כלאחר יד, דורשת מחשבי-על מקושרים בניהם ברציפות, באמצעות ברשת מידע חסרת תקדים בהיקפה ואפילו יצרניות הרכב מודות בכך שלא בטוח שזה יספיק. כמו שזה נראה,נהיגה אוטונומית מוחלטת,תתאפשר בנתיבים נבחרים וכניסה לאזורים לא מרושתים תתדרוש נהיגה ידנית או סמי אוטונומית. אבי | 26.03.17 (ל"ת)
13. לא ידעתי שבארצנו הקטנטונת יש כ"כ הרבה מומחים, אבל הנה כולם מגיבים כאן: "לא יצליח" "גימיק" "לא צריכים את זה" "יהיה מוכן רק עוד 50 שנה" "חייבים כביש מיוחד רק לאוטונומיות" חבורה של קשקשנים, מומחים במינוי עצמי. כל אחד ואחד מכם לבד יותר חכם מכל המהנדסים שעובדים על הפרוייקטים האלה. ממש. ג'וני | 26.03.17 (ל"ת)
12. יש בעיות קשות עם האלגוריתם של הרכב האוטונומי המערכת שומרת על אי סטייה מנתיב על סמך קריאת הסימונים על הכביש בזמן אמת ולא על סמך קריאה מלווין כמו בwaze. מה קורה אם מדובר בכביש שרק ריבדו, או כמו במדינתנו היקרה שהרבה כבישים עם סימונים מטושטשים או שנמחקו במשך השנים? מתכנת | 26.03.17 (ל"ת)
11. מסכים עם כולם בניגוד למה שמפזרים אנשי ההי טק. הרכב האוטונומי יהיה רק בשל עוד 20-30 שנה. בדרך יהיו לנו עטוד מאות מתים אבל בסופו של דבר זה יחסוך המוני הרוגים בכביש. נהג | 26.03.17 (ל"ת)
9. המשקפיים של גוגל, המחשוב הלביש והשעון החכם כולם לא הצליחו להתרומם כי אין בהם צורך. נראה לי שגם הפרויקט הזה לא יצלח. איש | 26.03.17 (ל"ת)
8. ל-1 אולי תקרא כמו שצריך לפני שאתה מגיב בפעם הבאה - אף אחד לא השעה מחקר ופיתוח. הדבר היחיד שהושעה הוא המשך הניסויים, כלומר - השביתו את המכוניות האוטונומיות שנוסעות בכבישים הציבוריים. זו בדיוק התגובה הנדרשת במקרה שכזה, ללא קשר לתביעה של גוגל דניאל | 26.03.17 (ל"ת)
7. מה הקשר? כמה מכוניות אוטונומיות נסעו באותו יום באריזונה (בין 1-2) . כמה מכוניות לא אוטונומיות נסגו באריזונה באותו יום (בין 1 מיליון ל 2 מיליון) תגובה ל-4 | 26.03.17 (ל"ת)
6. 5 צודק תחשבו לרגע. יכול להיות שחברת טבע שווה רק קצת יותר מפי שניים ממובילאי????? הזוי!!!!!!!!!!!!!!!!!!! א. א. מובילים | 26.03.17 (ל"ת)
5. רכב אוטונומי אולי יתאים אם יהיו לו כבישים משלו. כל עירבוב של רכב אוטונומי עם רכב נהוג בידי אדם יגרום לתאונות איומות ולרצח של אנשים. בנהיגה הקטע המיוחד הוא השתלבות בנהיגה כלומר הבנת הנהגים האחרים. אפשר וצריך לתת כלי חיווי לנהג על מנת לשפר את הנהיגה ולמנוע תאונות אך כלום לא יעזור בנהיגה של פראים ומתאבדים. למטוסים אוטומטיים יש טייסים ויש מסלולים משלהם ואין כמעט תנועה בסביבתם. שרון | 26.03.17 (ל"ת)
4. רכב אוטונומי = הייפ לאט לאט יתרוקן הבלון של הרכב האוטונומי. עוד 5 שנים נשכח ממנו כמו ששכחנו מהרבה הייפים. אולי עוד 50-100 שנה נתחיל לראות משהו ובמגבלות. לא רוצה לעכור שמחה אבל גם עסקת מובילאיי נפוחה והבלון הזה יתפוצץ לאינטל בפנים כיוון שהמוצר של מובילאיי בבסיסו הוא גאדג'ט נחמד אבל אי אפשר לבנות עליו פלטפורמה של רכב אמיתי. כל מי שמהמר היום על רכב אוטונומי יפסיד. זה רחוק מדי. רואה נסתרות | 26.03.17 (ל"ת)
3. בזבוז כסף הפרוייקט לעולם לא יתרומם סתם בזבוז כסף על כלום...... נועד לכשלון מהיום הראשון אחד שמבין | 26.03.17 (ל"ת)
1. ההסבר האמיתי אחרי תאונה לא משהים מחקר ופיתוח של מוצר עתידי. הסיבה האמיתית היא ככל הנראה התביעה של גוגל. ריאלי | 26.03.17 (ל"ת)
בעקבות תאונה: אובר משעה את תוכנית הרכב האוטונומי שלה
21 תגובות לכתיבת תגובה