71. בשביל מה צריך עוד שדה תעופה מלבד נתב"ג? אם אשתמש במילים שלך - בכל עיר גדולה בעולם יש יותר תושבים מכל מדינת ישראל כולה. זה למה. נתב"ג מספיק לגמרי גם לעוד שנים רבות. למגיב 41 - דוד | 02.04.17 (ל"ת)
68. ישראל זה לא ניו יורק שם רוב האנשים מתניידים בתחבורה ציבורית אז יכול להיות שהשימוש באובר הקטין את השימוש בתחבורה הציבורית. בארץ רוב האנשים מתניידים ברכב פרטי והשימוש בשירות כמו אובר ללא ספק יקטין את מספר הרכבים הפרטיים בכבישים (שלא לדבר על כך שאין תחבורה ציבורית בשבת, מה שמונע ממני להיפטר מהרכב הפרטי לגמרי). אלעד | 28.03.17 (ל"ת)
65. מספיק עם המחמאות של מגיבים בתשלום זה לא משכנע. תחבורה ציבורית טובה תוריד את הפקקים והתאונות. כל השאר חרטא. וזה שהוא נכנע לביבי/שרה אומר הכל. מלי | 27.03.17 (ל"ת)
64. השר כץ ושיפורי תנועה לצערי השר כץ כשר הממונה הוא חלק מהמחדל של תכנון כבישים לקויי. בוודאי שמתם לב כי כל המחלפים החדשים במקום שיבנו מחלפי טבעת [ללא רמזור] הם דווקא מנציחים את הרמזורים ואיתם את הפקקים. או נתיבי פניה ימינה ושמאלה ללא אורך מתאים, המייצר האטה בנתיב זרימת תנועה. המתכננים מקבלים 2.5 % מהביצוע ואז מורחים את משרד התחבורה בתכנון כביש בזבזני למען האחוז שלהם. באמתחתי אין ספור של מחדלים ברמת התכנון והביצוע אריה צ | 27.03.17 (ל"ת)
63. אדון כץ לא נוסע באוטובוס ולא מבין יש הרבה נסיעות מקומיות, מרחובות קטנים לתחנת רכבת וכו'. אני עכשיו באסיה ומשתמש הרבה ב GETT שמאפשר לי לבחור גם רכבים פרטיים (הרבה יותר זול ממוניות). למשל מהמלון שלי לתחנת הרכבת הקרובה המרחק הוא כ 2 ק"מ ותדירות האוטובוסים נמוכה. נסיעה ברכב פרטי קטן דרך GETT עולה בערך 5 ש"ח. בני | 27.03.17 (ל"ת)
60. אובר היתה פותרת את בעיית הנסיעה בשבת וככה הייתי יכולה להגיע בזול לבקר את הנכדים בעיר אחרת פנסיונרית בלי רכב | 27.03.17 (ל"ת)
59. ומה עם קידום תחבורה ציבורית בירושלים כרגיל הכתבת האוטרא-תל אביבית, כמו רוב התקשורת כלל לא מצאה לנכון להתייחס לעיר הגדולה בארץ ולכך שאין עדיין שום תכנית רצינית לרשת של הסעת המונית בעיר. ממש אין די בקו אחד שנוסע מנקודה א' לנקודה ב' (עם תחנות כמובן) כאשר העיר פרוסה על שטח רחב כל כך. משרד התחבורה איננו מתמודד עם העומס האדיר בכבישים שמכלה את זמנם של תושבי ישראל ובדרך גם שורפים כמויות אדירות של דלק מזהם (וכמובן גם העלות הכספית) - התחבורה הציבורית היא שערוריתית, ואנשים נאלצים לנסוע במכוניות כי אין אלטרנטיבה הגיונית. מ. | 27.03.17 (ל"ת)
58. הכל שטויות מה מוכר לנו השר. כבישים תבנה בלי סוף כי זה טוב לפעילים שלך אם יבדקו יגלו מי מרוויח מכל הפרוייקטים האלה.לראיה הכבישים פקוקים ויהיו עוד יותר פקוקים. נמלים .גמרתם על הנמלים הקיימים נתת לטייקונים להתעשר מננכסים של הציבור. מוניות תשאל כל נהג מונית בארץ מה הוא מרוויח אחרי 12 שעות עבודה. יענה לך 8000 שקל בקושי.גמרת גם על הנהגים שעד לא מזמן הרוויחו בכבוד. נהגי משאיות מסכנים עובדים ועובדים ועובדים ומשכורות פח. שדות תעופה גמרת על העובדים גם שם בשביל 100$הנחה הרסת את העובדים . מי ישמע כל יום אנשים טסים. יהודה | 27.03.17 (ל"ת)
57. לא יודע אם אובר זה הפתרון, אבל להגיד שנחכה ל-2021 זה בטח לא רציני מה גם, שזה לא יהיה 2021... אורן | 27.03.17 (ל"ת)
56. תחבורה ציבורית? שהשר יראה דוגמה כץ פועל מצוין בתנאים לא פשוטים והוא ראוי להערכה, אבל אם הוא רוצה באמת להעביר אותנו לתחבורה ציבורית, שיראה דוגמה אישית. אני אעבור לאוטובוס יום אחרי שהוא וכל צמרת משרדו יקנו מנוי חודשי ויתחילו לנסוע לעבודה ברכבות ואוטובוסים. עם רצון אמתי, אפשר למצוא גם פתרון לבעיות האבטחה. יורם שחר | 27.03.17 (ל"ת)
53. מזל שיש את כץ שר תחבורה! אני זוכר איך השר תחבורה בממשלה הקודמת היה כושל ועלוב, וזה מהממשלה לפני היה אפילו יותר גרוע! רק כץ מביא שינוי במדינה! tbh | 27.03.17 (ל"ת)
52. איפה שקל, לא איפה שצריך צומת גולני לקריית שמונה? - נהדר. מרמת גן עוד לא הצלחתי לצאת. הלוחש לפקקים | 27.03.17 (ל"ת)
51. הכל פוליטי. כמה סתירות פנימיות אם הוא בעד להעביר את הנוסעים מרכב פרטי לתחבורה ציבורית אז מדוע הוא תומך בהורדת המס על הרכב הפרטי? ואם תחבורה שיתופית תותר בישראל אילו נוסעים בדיוק יעברו אליה מהרכבת התחתית שאינה קיימת? אלון | 27.03.17 (ל"ת)
50. כמה תגובות ממומנות לפי התגובות ניתן להבין הרבה על התרבות בה אנו חיים. אנטרופולוגיה לא משקרת. רק חבל שקומץ מזערי מכיר את השפעותיה וסממניה. אנחנו בדרך לאבדון והסיכוי שנסטה מהמסלול הזה קטן משנה לשנה. את המשפחה שלי כבר הצלחתי להציל. יוניקורן | 27.03.17 (ל"ת)
49. למה להפריט את אגד? כי אגד זאת חברה פרטית!! שמקבלת מימון מהמיסים שלנו להמשיך להתקיים בפזרנות על חשבוננו.. בוריס | 27.03.17 (ל"ת)
48. פקקים בכניסה לנהריה כל יום בין השעות 15:00 עד 20:00 מתחיל מצומת עכו עד שבי ציון . 40 דקות פקק כל יום . קבוע . עד מתי ? | 27.03.17 (ל"ת)
47. שדה תעופה אחד ל 10 מיליון תושבים? ברוב הערים הגדולות בארה"ב ובאירופה יש לפחות שתי שדות תעופה. במדינות הגדולות בארה"ב יש עשר שדות ויותר. במדינת ישראל יש רק את נתב"ג (שדה דב ואילת זה בולשיט). זה רציני? דוד | 27.03.17 (ל"ת)
46. מושחת שמגן על נהגי המוניות זה פשוט לא ייאמן. נהגי מוניות יקרים, נותנים שירות זוועתי, והעיקר הוא מגן עליהם שי | 27.03.17 (ל"ת)
45. פקקים בכביש 2 מה יהיה ?!?! אתמול פקק של 30 קמ ממחלף חבצלת עד אולגה .... אין לאן לברוח . כל תאונה קטנה חוסמת את הכבישים .. סיוט זד | 27.03.17 (ל"ת)
44. כמה תגובות ממומנות??? טיפ קטן - אנשים רגילים לא כותבים במשפטים בעלי רטוריקה של דף מסרים ללא קשר לאסוציאציה של הכתבה. גם במבחן רושאך ההזוי ביותר אף אחד לא יקשר מנהרה/כביש לראשות ממשלה. לדוגמא: "המנהיג היחיד" , "עמידה איתנה", "אתמוך בך לראשו הממשלה" -- זה של כץ "9000 ליכודניקים חדשים דורשים אובר" - זה כבר משרד לוביסטים זאק | 27.03.17 (ל"ת)
43. אני חושב שסה"כ הוא עושה עבודה טובה ככה זה שנותנים לבן אדם לעבוד. נכון שאין ירידה בתאונות אבל זה בגלל שאנחנו נהגים בעייתיים חיים הארנב | 27.03.17 (ל"ת)
41. שטויות. אובר לא סתם את ניו יורק מי ששילם $2.20 לנסיעת אוטובוס לא עבר לשלם $10 לאובר. אובר הוריד את מחירי הנסיעה במונית ב 30%. טוב לאזרח. רע למדינה מבחינת מיסוי ומספרים ירוקים. צחי | 27.03.17 (ל"ת)
39. כל עוד אין תח"צ בשבת... כל עוד אין תח"צ בשבת, אנשים לא ינטשו את הרכבים הפרטיים. ולדי | 27.03.17 (ל"ת)
37. הכל בזכות המנכ"לית טרנר ששידרגה את התחבורה בישראל הכל בזכות המנכ"לית טרנר ששידרגה את התחבורה בישראל. וכל הכבוד לישראל כץ שנותן לה יד חופשית להוביל את משרד התחבורה קדימה יון | 27.03.17 (ל"ת)
35. אובר לא תחבורה שיתופית , מרכז העיר ניו-יורק מפוצצת במעל 50,000 מכוניות שחורות ,שמתים מרעב ומספר 6 כנראה גר באיזה חור נידח בברוקלין מיכאל | 27.03.17 (ל"ת)
34. אי אפשר להתעלם מהעשייה לטוב או לרע - זהו שר שעשה - שניסה - שהיה שם אתמוך בך לראשות הממשלה - בהצלחה עידן | 27.03.17 (ל"ת)
33. השר לענייני כלום ושום דבר חתיכת אפס שכמוך, רק נזק הבאת לנו בשנות שירותך. לך הביתה ותשאיר את נושא התחבורה למי שמבין בתחום ולא רק בקומבינות. מושחתים נמאסתם ! אזרח | 27.03.17 (ל"ת)
32. לא הצבעתי לליכוד המנהיג היחיד בממשלה זה השר כץ מנהיג אדם שמוביל כמו בן גוריון ובגין (לא משווה) מי שעושה מה שכולם רוצים נקרא גננת yan | 27.03.17 (ל"ת)
31. כל הכבוד לו על העמידה האיתנה. אבל למה להפריט את קוי אגד? למה לא לחזק את התחבורה הציבורית הקיימת? הרי כולם יודעים שהפרטה יוצרת ניגוד עניינים בין הזכיין, ומי שסובל מכך במקרה זה הם האזרחים, שלא יקבלו מספיק קוים, ואלה שיהיו תמיד יהיו צפופים מדי, כי הזכין ירצה למקסם רווחים. חיים | 27.03.17 (ל"ת)
30. מעריך את עבודתך אבל עם אובר יצאת נקניק אובר מורידה מכוניות מהכביש נקודה. כי אותו רכב מבצע 10 נסיעות ביום במקום לשבת בחנייה או לחפש חנייה. הוא גמיש זול ותחרותי. נוסע בו נהג שמקבל דירוג, מפוקח ע"י ג'י.פי.אס ויודע בדיוק לאן הוא נוסע. נהגי המוניות ובעלי הרשיונות מצביעים לליכוד? אין בעייה, תפצה אותם בכמה עשרות אלפי שקלים לרישיון תפיל את המס הייעודי על אובר למשך 5 שנים ותפתור את העניין כמו שעשו במקסיקו, אבל אל תספר לנו שהם סתמו את ניו יורק כי זה לא נכון. אסף | 27.03.17 (ל"ת)
29. לא יעזור כלום. אנחנו מדינה קטנה עם ילודה מטורפת. כבר היום כל הארץ חרושה עם כבישים ומחלפים. אבל אם אנחנו מתרבים בקצב מטורף, תוך עשרים שנה אי אפשר יהיה בכלל לזוז ממקום למקום. צריך להגביל את הילודה - עד כמה שזה יקומם הרבה אנשים, ובמיוחד חרדים ודתיים. רות שפירא | 27.03.17 (ל"ת)
28. כמה אתם בוכים לפחות הוא עושה ומרגישים לעומת מה שהיה ונכון יש עוד לשפר אז אומרים תודה ובהצלחה בלשפר בהמשך את מה שיש בכיינים | 27.03.17 (ל"ת)
27. לא צריך כבישים אם אני שר תחבורה לא סולל מטר כביש . מזמן הייתי דואג להקמת לפחות עוד שלוש חברות ציבוריות להסעת המונים. הכנסת עוד 25000 אוטובוסים/מיניבוסים/רכבי הסעה/מוניות שירות ירוקים . דואג לעוד אלפי קווי נסיעה מכל מקום לכל מקום ותדירויות של מקסימום 10 דקות לקו , 24/7. כך שלא כדאי היה להניע את הרכב הפרטי שלך. כל זה היה עולה למדינה רבע ממה שכץ משקיע בכבישים. היו מגיעים מהר מנקודה לנקודה, ובמקסימום בטיחות ומינימום תאונות. הכבישים היו ריקים כי כולם במוניות/אוטובוסים/רכבי הסעה. קוקומן | 27.03.17 (ל"ת)
25. אין ולו פרויקט תחבורתי בודד בישראל שנעשה בצורה נאותה. הן מבחינת ביצוע, הן מבחינת תכנון והן מבחינת בקרה. הסיבות היחידות לאופטימיות בתחום הן חיצוניות למערכת (כגון תחבורה אוטונומית). משה משה | 27.03.17 (ל"ת)
24. ראיון בלי לשאול על תחבורה ציבורית בשבת??? רק תחבורה ציבורת בשבת תפחית דרסטית את מספר כלי הרכב על הכביש. מישהו ראה פעם פקק במרכז של ברלין? או במרכז של כל עיר ענקית אחרת? אין דבר כזה, כי אנשים נוסעים בתחבורה ציבורית מעולה בכל ימי השבוע, ולא זקוקים לרכב בשביל יום אחד. דרון | 27.03.17 (ל"ת)
23. תגובה 2 - אתה גדול. הליכוד הם המפלגת המושחתת ביותר שהייתה כאן. הם מקדמים וממנים למשרות בכירות מושחתים אחרים שמעסיקים עוד קצת מושחתים. הופכים את המדינה שלנו למדינת הקומבינה. נמאס מכם! אתם הורסים את ישראל! אורי | 27.03.17 (ל"ת)
22. זאת עיתונות או יחצ"נות ? אף מילה על ... אף מילה על תאונות דרכים ? ועל תפקוד הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ודוחות המבקר ? ומה על תפקוד התחבורה הציבורית ? באמת משקיעים בכבישים אדומים ? - אז מה קורה בכביש 66 ו89, ו 71 ו 383 מוטי | 27.03.17 (ל"ת)
21. השר כץ, נסעת פעם באוטובוס??? שאתה והבכירים תסעו יום בשבוע בתחבורה ציבורית, לפני כן אל תדבר יפעת | 27.03.17 (ל"ת)
20. על מה למען השם הוא מדבר?? אני גר בניו יורק. לפחות רבע עיר מתניידת (גם) עם UBER בלי שום בעיה (או עם LYFT. ובלי שום קשר דרך התחתית ואוטובוסים). ניו יורק סתומה בגלל UBER? מאיפה הוא הוציא את זה??? אני | 27.03.17 (ל"ת)
19. ת ח ב ו ר ה צ י ב ו ר י ת זה מה שאנחנו צריכים. כל הכבישים זה רק אקמול שמביא ליותר רכישה של מכוניות ומגביר את הפקקים בטווח הארוך. למה נסיעת רכבת מהרצליה ליבנה אורכת שעה ל30 ק"מ? למה אין מסלולי אופניים נורמליים? אוטובוסים? עד שלאנשים לא יהיה נח לנסוע בתחבורה ציבורית לעבודה נמשיך לעמוד בפקקים עמוס | 27.03.17 (ל"ת)
18. האמת, נשמע לי הגיוני מאד גם אני חושבת שהעתיד התחבורתי של מדינה קטנה וצפופה כשלנו צריך להיות בתחבורה הציבורית ולא בהגדלת הנוחות לנסוע ברכב. מבחינתי לכל משפחה צריך להיות רכב אחד בלבד, ובשאר הזמן יצטרכו להסתדר בתחבורה ציבורית (במשפחתי עושים כך), כמובן בתנאי שהיא תהיה נוחה, יעילה, זמינה 24/7 וזולה. הלוואי שיוכל להשלים את תוכניותיו בלי להיכנע לפופוליסטים דמגוגיים שרואים רק את טובת עצמם. אפרת | 27.03.17 (ל"ת)
17. אולי ללא רמזורים אבל פקקים יש למחביר הן לצפון (מנהרת בן שמן, עירון) והן לכיוון דרום (מנהרת בן שמן, מחלף מאחז). ליאור | 27.03.17 (ל"ת)
15. המס על הרכבים צריך לרדת בתמורה לגריטת רכב ישן להיפך - תעלו את המס על כל רכב חדש שנקנה. אבל תזכו במס כל רכב שנגרט בגובה חצי מהמס ששולם עליו בקנייתו. כך, חצי מהמס יהיה על הרכישה וחצי רק עבור השימוש בתשתיות. זה יעודד אנשים למכור רכבי טרנטה מזהמים ולא בטיחותיים וכשהתחבורה הציבורית והטכנולוגיה תשתפר - גם יוריד משמעותית מכמות הרכבים על הכביש. גריטה | 27.03.17 (ל"ת)
14. רכב צמוד פשוט מאוד צריך לבטל את המושג רכב צמוד לאלו שלא ממש זקוקים לו אז אני מבטיח הכבישים יהיו ריקים. ואני מדבר על לפחות חצי מיליון רכבים במגזר ההייטק בישראל משלא צריך לעבוד על רכב לא חייב אותו נקודה אלכס | 27.03.17 (ל"ת)
13. חרטטן הכץ הזה. כאילו אכפת למישהו מלבד הכיסא על שינויים בבריאות בצורה מדהימה ובחינוך הלכתם לבחירות. תחבורה וביטחון אף פעם לא היה אכפת לאף אחד והכל שם גם ככה מנופח סתם. הקשקשן | 27.03.17 (ל"ת)
12. אם היה לי נהג פרטי גם אני הייתי אופטימי. עוד מנותק אחד שלא משתמש בשירות שהוא מנהל. מקווה שתסיים בכלא עם הבוס שלך. חוסר התועלת שלכם היא הסיבה שמדינת ישראל נראית כמו פח. גכדדע | 27.03.17 (ל"ת)
11. מגולני למרכז הארץ ללא רמזורים. אבל... מגולני למרכז הארץ ללא רמזורים. אבל מכרמיאל לעכו - 18 ק"מ - מיליון רמזורים ופקקים. אה כן, יש רכבת !! אבל עם מחסום ולא הפרדה מפלסית. למה? כי זה לא "מרכז הארץ". לא מדברים על רמזור בכל כפר ליד כרמיאל כי זה לא מצטלם טוב, אבל במנהרה של רכבת שעוברת ליד הכפר - ברור שכן !!! יאללא - עלו כולם לרכבת וניסע עד ת"א - כי נסיעה ליוקנעם הקרובה דורשת החלפת רכבת ולת"א לא. דודו | 27.03.17 (ל"ת)
10. למה כביש אחד לא שלושה נתיבים??? עושים שיפוצים וכו.. שזה אדיר, למה משער הגיא ועד כביש שש ואחזור הכל רק שתי נתיבים?? למה? כבר משפצים אז עד הסוף. מה עוזר להשקיע מיליארדים על 3 נתיבים רק לחלק מהדרך?? להזיז את הפקק?? תבטלו לגמרי את הפקק!!! לעבודה שר אלוף. לעבודה. יוסף | 27.03.17 (ל"ת)
8. מה עם תחבורה ציבורית נורמלית??!!! למה צריך להידחס כל הזמן באוטובוסים ישנים וצפופים? למה אין תדירות גבוהה יותר של אוטובוסים? אם תהיה תדירות גבוהה יותר אנשים יתניידו פחות ברכב ויהיו פחות פקקים. כרגע, אם אתה לא גר במרכז אז אתה חייב רכב נועה | 27.03.17 (ל"ת)
7. הליכוד? סתם את הגולל על המדינה. בקטנה תודה למצביעי הליכוד, עשיתם לכל שונאי ישראל את העבודה. תל אביבית | 27.03.17 (ל"ת)
6. יישר כח לשר כץ!!! שר מצויין. צודק ב-100% לגבי תחבורה ציבורית. סוף סוף רכבת תחתית בגוש דן שהתעכבה 70 שנה. יישר כח ותמשיך לעבוד עבורנו האזרחים. שמאלן קיצוני ולא בעל עניין | 27.03.17 (ל"ת)
4. עוד גנב דעת ממשכנו של ביבי אתה יודע יפה מאד שלא משנה כמה נתיבים תוסיף, לעולם זה לא יספיק את מול כמות כלי הרכב שעולה כל שנה על הכבישים. זה לא מפריע לך לקשקש כותרות בתקשורת, מבחינת, אל תבלבלו את הקהל עם העובדות. רק תחבורה ציבורית נורמלית, תשתית חניה ליד תחנות רכבת, תחבורה ציבורית מתחנות הרכבת לישובים, מרכזי הערים. יוסי | 27.03.17 (ל"ת)
3. אובר סתם את ניו יורק????? אתה רציני? יש לך את זה ביותר שקוף שאתה מגונן על נהגי המוניות הנוכלים בישראל? אלי כהן | 27.03.17 (ל"ת)
2. אופניים בנתיבי תחבורה ציבורית השר כץ צריך לאסור רכיבת אופניים על נתיבי תחבורה ציבורית . שי | 27.03.17 (ל"ת)
1. איזה שר פחבורה "לא ברור למה המדינה מונעת ממי שיש לו רכב ישן להחליף אותו בקלות ברכב חדש פחות מזהם ויותר בטיחותי". מה זה לא ברור? אתה בממשלה! דור שרירים | 27.03.17 (ל"ת)
"אובר X? זה סתם את ניו יורק; פקקים? בקרוב תיסעו מצומת גולני ועד שוקת ללא רמזורים"
71 תגובות לכתיבת תגובה