אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"אובר X? זה סתם את ניו יורק; פקקים? בקרוב תיסעו מצומת גולני ועד שוקת ללא רמזורים"

71 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

68.
ישראל זה לא ניו יורק
שם רוב האנשים מתניידים בתחבורה ציבורית אז יכול להיות שהשימוש באובר הקטין את השימוש בתחבורה הציבורית. בארץ רוב האנשים מתניידים ברכב פרטי והשימוש בשירות כמו אובר ללא ספק יקטין את מספר הרכבים הפרטיים בכבישים (שלא לדבר על כך שאין תחבורה ציבורית בשבת, מה שמונע ממני להיפטר מהרכב הפרטי לגמרי).
אלעד | 28.03.17
64.
השר כץ ושיפורי תנועה
לצערי השר כץ כשר הממונה הוא חלק מהמחדל של תכנון כבישים לקויי. בוודאי שמתם לב כי כל המחלפים החדשים במקום שיבנו מחלפי טבעת [ללא רמזור] הם דווקא מנציחים את הרמזורים ואיתם את הפקקים. או נתיבי פניה ימינה ושמאלה ללא אורך מתאים, המייצר האטה בנתיב זרימת תנועה. המתכננים מקבלים 2.5 % מהביצוע ואז מורחים את משרד התחבורה בתכנון כביש בזבזני למען האחוז שלהם. באמתחתי אין ספור של מחדלים ברמת התכנון והביצוע
אריה צ | 27.03.17
63.
אדון כץ לא נוסע באוטובוס ולא מבין
יש הרבה נסיעות מקומיות, מרחובות קטנים לתחנת רכבת וכו'. אני עכשיו באסיה ומשתמש הרבה ב GETT שמאפשר לי לבחור גם רכבים פרטיים (הרבה יותר זול ממוניות). למשל מהמלון שלי לתחנת הרכבת הקרובה המרחק הוא כ 2 ק"מ ותדירות האוטובוסים נמוכה. נסיעה ברכב פרטי קטן דרך GETT עולה בערך 5 ש"ח.
בני | 27.03.17
59.
ומה עם קידום תחבורה ציבורית בירושלים
כרגיל הכתבת האוטרא-תל אביבית, כמו רוב התקשורת כלל לא מצאה לנכון להתייחס לעיר הגדולה בארץ ולכך שאין עדיין שום תכנית רצינית לרשת של הסעת המונית בעיר. ממש אין די בקו אחד שנוסע מנקודה א' לנקודה ב' (עם תחנות כמובן) כאשר העיר פרוסה על שטח רחב כל כך. משרד התחבורה איננו מתמודד עם העומס האדיר בכבישים שמכלה את זמנם של תושבי ישראל ובדרך גם שורפים כמויות אדירות של דלק מזהם (וכמובן גם העלות הכספית) - התחבורה הציבורית היא שערוריתית, ואנשים נאלצים לנסוע במכוניות כי אין אלטרנטיבה הגיונית.
מ. | 27.03.17
58.
הכל שטויות
מה מוכר לנו השר. כבישים תבנה בלי סוף כי זה טוב לפעילים שלך אם יבדקו יגלו מי מרוויח מכל הפרוייקטים האלה.לראיה הכבישים פקוקים ויהיו עוד יותר פקוקים. נמלים .גמרתם על הנמלים הקיימים נתת לטייקונים להתעשר מננכסים של הציבור. מוניות תשאל כל נהג מונית בארץ מה הוא מרוויח אחרי 12 שעות עבודה. יענה לך 8000 שקל בקושי.גמרת גם על הנהגים שעד לא מזמן הרוויחו בכבוד. נהגי משאיות מסכנים עובדים ועובדים ועובדים ומשכורות פח. שדות תעופה גמרת על העובדים גם שם בשביל 100$הנחה הרסת את העובדים . מי ישמע כל יום אנשים טסים.
יהודה | 27.03.17
56.
תחבורה ציבורית? שהשר יראה דוגמה
כץ פועל מצוין בתנאים לא פשוטים והוא ראוי להערכה, אבל אם הוא רוצה באמת להעביר אותנו לתחבורה ציבורית, שיראה דוגמה אישית. אני אעבור לאוטובוס יום אחרי שהוא וכל צמרת משרדו יקנו מנוי חודשי ויתחילו לנסוע לעבודה ברכבות ואוטובוסים. עם רצון אמתי, אפשר למצוא גם פתרון לבעיות האבטחה.
יורם שחר | 27.03.17
44.
כמה תגובות ממומנות???
טיפ קטן - אנשים רגילים לא כותבים במשפטים בעלי רטוריקה של דף מסרים ללא קשר לאסוציאציה של הכתבה. גם במבחן רושאך ההזוי ביותר אף אחד לא יקשר מנהרה/כביש לראשות ממשלה. לדוגמא: "המנהיג היחיד" , "עמידה איתנה", "אתמוך בך לראשו הממשלה" -- זה של כץ "9000 ליכודניקים חדשים דורשים אובר" - זה כבר משרד לוביסטים
זאק | 27.03.17
31.
כל הכבוד לו על העמידה האיתנה. אבל למה להפריט את
קוי אגד? למה לא לחזק את התחבורה הציבורית הקיימת? הרי כולם יודעים שהפרטה יוצרת ניגוד עניינים בין הזכיין, ומי שסובל מכך במקרה זה הם האזרחים, שלא יקבלו מספיק קוים, ואלה שיהיו תמיד יהיו צפופים מדי, כי הזכין ירצה למקסם רווחים.
חיים | 27.03.17
30.
מעריך את עבודתך אבל עם אובר יצאת נקניק
אובר מורידה מכוניות מהכביש נקודה. כי אותו רכב מבצע 10 נסיעות ביום במקום לשבת בחנייה או לחפש חנייה. הוא גמיש זול ותחרותי. נוסע בו נהג שמקבל דירוג, מפוקח ע"י ג'י.פי.אס ויודע בדיוק לאן הוא נוסע. נהגי המוניות ובעלי הרשיונות מצביעים לליכוד? אין בעייה, תפצה אותם בכמה עשרות אלפי שקלים לרישיון תפיל את המס הייעודי על אובר למשך 5 שנים ותפתור את העניין כמו שעשו במקסיקו, אבל אל תספר לנו שהם סתמו את ניו יורק כי זה לא נכון.
אסף | 27.03.17
27.
לא צריך כבישים
אם אני שר תחבורה לא סולל מטר כביש . מזמן הייתי דואג להקמת לפחות עוד שלוש חברות ציבוריות להסעת המונים. הכנסת עוד 25000 אוטובוסים/מיניבוסים/רכבי הסעה/מוניות שירות ירוקים . דואג לעוד אלפי קווי נסיעה מכל מקום לכל מקום ותדירויות של מקסימום 10 דקות לקו , 24/7. כך שלא כדאי היה להניע את הרכב הפרטי שלך. כל זה היה עולה למדינה רבע ממה שכץ משקיע בכבישים. היו מגיעים מהר מנקודה לנקודה, ובמקסימום בטיחות ומינימום תאונות. הכבישים היו ריקים כי כולם במוניות/אוטובוסים/רכבי הסעה.
קוקומן | 27.03.17
24.
ראיון בלי לשאול על תחבורה ציבורית בשבת???
רק תחבורה ציבורת בשבת תפחית דרסטית את מספר כלי הרכב על הכביש. מישהו ראה פעם פקק במרכז של ברלין? או במרכז של כל עיר ענקית אחרת? אין דבר כזה, כי אנשים נוסעים בתחבורה ציבורית מעולה בכל ימי השבוע, ולא זקוקים לרכב בשביל יום אחד.
דרון | 27.03.17
19.
ת ח ב ו ר ה צ י ב ו ר י ת
זה מה שאנחנו צריכים. כל הכבישים זה רק אקמול שמביא ליותר רכישה של מכוניות ומגביר את הפקקים בטווח הארוך. למה נסיעת רכבת מהרצליה ליבנה אורכת שעה ל30 ק"מ? למה אין מסלולי אופניים נורמליים? אוטובוסים? עד שלאנשים לא יהיה נח לנסוע בתחבורה ציבורית לעבודה נמשיך לעמוד בפקקים
עמוס | 27.03.17
18.
האמת, נשמע לי הגיוני מאד
גם אני חושבת שהעתיד התחבורתי של מדינה קטנה וצפופה כשלנו צריך להיות בתחבורה הציבורית ולא בהגדלת הנוחות לנסוע ברכב. מבחינתי לכל משפחה צריך להיות רכב אחד בלבד, ובשאר הזמן יצטרכו להסתדר בתחבורה ציבורית (במשפחתי עושים כך), כמובן בתנאי שהיא תהיה נוחה, יעילה, זמינה 24/7 וזולה. הלוואי שיוכל להשלים את תוכניותיו בלי להיכנע לפופוליסטים דמגוגיים שרואים רק את טובת עצמם.
אפרת | 27.03.17
15.
המס על הרכבים צריך לרדת בתמורה לגריטת רכב ישן
להיפך - תעלו את המס על כל רכב חדש שנקנה. אבל תזכו במס כל רכב שנגרט בגובה חצי מהמס ששולם עליו בקנייתו. כך, חצי מהמס יהיה על הרכישה וחצי רק עבור השימוש בתשתיות. זה יעודד אנשים למכור רכבי טרנטה מזהמים ולא בטיחותיים וכשהתחבורה הציבורית והטכנולוגיה תשתפר - גם יוריד משמעותית מכמות הרכבים על הכביש.
גריטה | 27.03.17
11.
מגולני למרכז הארץ ללא רמזורים. אבל...
מגולני למרכז הארץ ללא רמזורים. אבל מכרמיאל לעכו - 18 ק"מ - מיליון רמזורים ופקקים. אה כן, יש רכבת !! אבל עם מחסום ולא הפרדה מפלסית. למה? כי זה לא "מרכז הארץ". לא מדברים על רמזור בכל כפר ליד כרמיאל כי זה לא מצטלם טוב, אבל במנהרה של רכבת שעוברת ליד הכפר - ברור שכן !!! יאללא - עלו כולם לרכבת וניסע עד ת"א - כי נסיעה ליוקנעם הקרובה דורשת החלפת רכבת ולת"א לא.
דודו | 27.03.17
4.
עוד גנב דעת ממשכנו של ביבי
אתה יודע יפה מאד שלא משנה כמה נתיבים תוסיף, לעולם זה לא יספיק את מול כמות כלי הרכב שעולה כל שנה על הכבישים. זה לא מפריע לך לקשקש כותרות בתקשורת, מבחינת, אל תבלבלו את הקהל עם העובדות. רק תחבורה ציבורית נורמלית, תשתית חניה ליד תחנות רכבת, תחבורה ציבורית מתחנות הרכבת לישובים, מרכזי הערים.
יוסי | 27.03.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת