4. קשקוש אם כבר תאונה זאת מחזקת את הצד של המכוניות האוטונומיות. מי אשם בתאונה? בכל מקרה זאת רק ההתחלה. רק אסון גלובלי יעצור את כניסת האוטומציה לכל מקום כמעט. נהגים, עורכי דין, רופאים, אנשי פיננסים, פקידים. המדינה תצטרך לקחת מהעושר (ביל גייטס הציע מס הכנסה לרובוטים למשל), לחלק אותו למובטלים ולמצוא להם תעסוקה. הדב | 28.03.17 (ל"ת)
3. האם עסקת הענק הייתה עדיין יוצאת לפועל? מעניין אם אינטל הייתה עדיין רוכשת כעת את מובילאיי.... בועה מטופשת ג'קי מקייטן | 27.03.17 (ל"ת)
2. אם המכונית "האשמה" בתאונה הייתה אוטונומית, התאונה היתה נמנעת כלל כי היא היתה מזהה את הוולוו ונותנת לו זכות קדימה. כרגיל טעות של נהג אנושי גרמה לתאונה. אילן | 27.03.17 (ל"ת)
1. מה מבלבלים את המוח כשזו אשמת הרכב השני?? על מה אתם עושים כתבה ועוד רושמים "התקרית שבה היתה מעורבת המכונית האוטונומית של אובר מקעקעת את התפיסה לפיה מכוניות אוטונומיות הן כלי למלחמה בתאונות דרכים"???? מה בדיוק ב "המשטרה הטילה את האשמה בתקרית על נהג הרכב שנמעך, שלא נתן למכונית של אובר זכות קדימה כאשר היה עליו לעשות זאת" לא היה ברור לכם?? העיקר לכתוב תומי | 26.03.17 (ל"ת)
התאונה של אובר פגעה בדימוי הבטוח של וולוו
5 תגובות לכתיבת תגובה