אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אירובוטיקס הישראלית מציגה: הרחפן האוטונומי

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
אין פה שם הישג
סתם עוד חברה שמייצרת רחפנים ומעתיקה טכנולוגיה של מאה חברות אמריקאיות שמייצרות את אותו מוצר כמוצר מדף זמין לכל. גם עמדת הטעינה העא שטות שיווקית מאחר ומדובר בטווח של חצי שעת טיסה בלבד; וגם, איזה מתעדים ששוקלים קילו אחד ניתן לשאת לצורך כשירות מבצעית?! שטות גמורה... וגם ההיתר לטיסה במרחב האוירי כבר קיים בהרבה מדינות בעולם: קולומביה, שוויץ ועוד...
מקורב | 08.04.17
9.
גאווה ועצב
מחד, חשים גאווה עצומה ליזמות וליכולת האינטלקטואלית של הישראלי. לפני כמה ימים הארחתי אורחים ישראלים במסעדה יפנית בטורונטו. כשהלכתי לשלם שאלה אותי המלצרית איזו שפה אנחנו מדברים. HEBREW עניתי , אנחנו מישראל. לא הבינה . WE ARE JEWS אמרתי . A, JEWS אמרה והוסיפה VERY INTELLIGENT PEOPLE. ואני קורה את התגובות ב Y NET לא אחת, ואני מבין לאן המגמה מתפתחת ואני מתמלא בעצב. לחשוב שבשנה הבאה מחצית מלומדי כתה א' לא ילמדו, אפילו, לימודי ליבה. לא עצוב בזבבוז של פוטנציאל אינטלקטואלי אדיר.
אבי | 08.04.17
8.
הרשיון מאפשר רק פעילות בשטחים לא מיושבים
זה יפה שהרחפן יכול לטוס במסלול מוגדר מעל מפעל גדול או שדה כרייה גדול . אבל לא הראו איך הרחפן מצליח להתגבר על כבלי חשמל, מנופים באתרי בניה וכד' זה בעצם הגביע הקדוש של השימוש ברחפנים למטרות מסחריות היכולת לטוס לנחות בשטח בנוי מאוכלס. לסוג כזה של פעילות אין הרשאה בשום מקום בעולם לא לטיסה נשלטת מרחןק ולא לטיסה אוטנומית. נראה שהכתב ומושא הכתבה שחכות לציין את החריג הקטן הזה ברשיון של משרד התחבורה בישראל .הכי קרוב שהגיעו זה הפעלה מעל איזורים כפריים עם אןכלוסיה דלילה
#$@#$@ | 08.04.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת