אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מיזוג שופרסל ניו־פארם יצור את המפץ הקמעונאי השלישי ב-12 שנה

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
מניין לשופרסל כל כך הרבה כסף?
כל הרשתות בלי יוצא מין הכלל שוחטות את הצרכן במחירים. אים לא תהיה מסה קריטית של חרמות מאומה לא ישתנה בארץ הזו בינתיים, איני נאמן לאף מותג או רשת (הלקוח הכי גרוע מבחינתם) ואמשיך לקנות היכן שזול באותו היום או שבוע עד שזה ישתנה! ואתם? תמשיכו לנהוג כמו עדר כבשים או תאמצו את דרכי?
על גב הלקוחות | 09.04.17
7.
מניין לשופרסל כל כך הרבה כסף?
כל הרשתות בלי יוצא מין הכלל שוחטות את הצרכן במחירים. אים לא תהיה מסה קריטית של חרמות מאומה לא ישתנה בארץ הזו בינתיים, איני נאמן לאף מותג או רשת (הלקוח הכי גרוע מבחינתם) ואמשיך לקנות היכן שזול באותו היום או שבוע עד שזה ישתנה! ואתם? תמשיכו לנהוג כמו עדר כבשים או תאמצו את דרכי?
על גב הלקוחות | 09.04.17
3.
רווח אדיר . יכולים להוזיל מחירים בצורה דרמטית.
פער המחירים / הרווח הוא בלתי נתפס לדוגמה שמפו לשער מותג בינל עולה בגרמניה 2 EUR , בארץ אותו מוצר נמכר ב25 ארץ היצור היא זהה - ארגנטינה . או FAiry נוזל כלים 1.2 EUR וכך עד אין סוף פער המחירים במוצרי קוסמטיקה מגיע לעיתים עד 500% - זה נתון בדוק . זה לא נתון של שליפה מהמותן אם אתם רוצים להשוות מחירים כנסו לאתר DM בגרמניה https://www.dm.de/
ישראלי  | 09.04.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת