6. מדינה קטנה היא אידיאלית לתחבורה ציבורית.... יכלו מזמן לפרוס כאן רשת רכבות ואוטובוסים מהירה, נוחה וזולה אבל המושחתים למעלה בכוונה הורגים את התחבורה הציבורית כדי לסחוט יותר מיסים מבעלי הרכב הפרטי. העם הנבער | 22.04.17 (ל"ת)
5. לא הגיוני בעליל -וימשיך להיות יותר צפוף ...... לא הגיוני בעליל רק הכמות הזאת בהתחשב בעובדה בשכל שנה עולים למעלה מ250 אלף רכבים חדשים לפני הורדות מהכביש מכל סיבה ,,,,, קחו בחשבון את המאכרים שמחזירים מכוניות טואטל לוס בחזרה לכביש בעידודם של חברות הביטוח .....הנתון לא מסתדר עם העובדה שכמעט כל משפחה מחזיקה לפחות 2 רכבים ..... אבי | 10.04.17 (ל"ת)
4. למה הפסיקו את גריטת המכוניות העתיקות? איזה מקבל החלטות היה רוצה לנסוע באזור של כלי רכב נטול ABS או זיהום פי 3 מרכב רגיל? עעע | 09.04.17 (ל"ת)
2. לליצן מתחתי "נתון לא מעודד" בקובה ובצפון קוריאה רמת המינוע נמוכה - טוס לשם ואל תחזור כשעשרות שנים מפלגת האבטלה דואגת למונופול אגד במקום לדאוג לתח"צ - זו התוצאה ספי | 09.04.17 (ל"ת)
1. "נתון לא מעודד" - רכב זה אסון לא רמת חיים נתון מעודד מאד וחבל שאין ירידה ברמת המינוע לטובת תחבורה ציבורית טעות בכתבה | 09.04.17 (ל"ת)
צפוף: בכבישי ישראל נעו בשנת 2016 - 3.3 מיליון כלי רכב - עלייה של 4.8%
6 תגובות לכתיבת תגובה