21. מניה של אובר אישית לא הייתי שם את הכסף שלי על המניה של על אובר, קצת מפחיד לאור העובדה שיש יותר מדי סיפורים ומקרים שליליים, שלא מבשרים טובות על הדרך שלהם למעלה, וגם אם כן ינסו ויצליחו להיכנס לארץ, התחרות פה קשה מול חברות אחרות שתפסו חזק את השוק. אלי | 20.04.17 (ל"ת)
20. לפי התגובות יש בארץ אנשים שחיים במערות אם הם עדיין רואים את אובר כחברת מוניות ולא יודעים בכלל להעריך מעבר ל4 פינות שלהם איך העולם הזה עובד. ואלו שחושבים שאין טכנולוגיה מאחורי החברה זה בכלל בורות במיטבה. אובר מעסיקה את המתמטיקאים הטובים בעולם כיום, הם מייצרים אלגוריתמים לאיזון היצע וביקוש בזמן אמת, ניתוב רכבים ודיפוזיות על הרווחים שלהם בכמויות של מליונים בשנייה. זו חברה עם טכנולוגיה גאונית , ועם אחד המנכלים המדהימים שיש בייקום הזה. מי שחושב שחברה שלא מרוויחה לא שווה הוא סתם חסר השכלה במקרה הטוב. 8 מליארד הכנסות ברבעון זו חברה שיודעת להכניס כסף ואת כולו היא משקיעה חזרה בפיתוח וגדילה. גוש | 20.04.17 (ל"ת)
19. לכל המכפישים שאין להם שמץ של מושג איך הדברים האלו עובדים, 1. אובר צריכה להיות שווה 70 מליארד גם אם היא תפסיד 20 מליארד ברבעון. הכלכלה של חברות מהסוג הזה היא שהן נכנסות לרווח אחרי 11 שנה בממוצע. גם פיפל של פיטר טיל הפסידה כסף במשך 12 שנה ורק לאחרונה נהיית מאוד רווחית. חברה שמכניסה ברבעון 3 מליארד זו חברה מעולה, ולא משנה כמה היא מוציאה על פיתוח. עוד 5 שנים המערכת שלה תהיה מכונת מזומנים שמצריכה חצי או רבע מהפיתוח/תפעול הנוכחיים. 2. הסיבה שיש אש כלפי אובר היא בשל השיוך שלה לטראמפ. טרוויס קלניק ביטל שביתת נהגים שהיתה נגד מדיניות טראמפ, ומאז השמאלנים שם לא סולחים לו. אחר כך התברר שהוא יועץ לטראמפ והם עוד יותר השתגעו . מאוד דומה לארץ, כשהשמאל בטוח שהוא צריך להכתיב לאנשים מה לחשוב ואם הם לא שם, אז הוא יעקוץ אותם בתקשורת בכל דרך אפשרית . לה, עמק הסיליקון | 20.04.17 (ל"ת)
18. חבל שאין ההסברים יותר ברורים אובר חברה מדהימה נקודה! כאחד שחי בארה״ב ומשתמש באופן קבוע בשירותים הזולים ביותר החל מבילוי לילי ( אפשר לשתות ולא לנהוג ) ועד נסיעה לשדה תעופה בלי להשתמש במונית או לשלם חניה לכמה ימים. השרות טוב ומהיר מכל מונית קיימת המכוניות יותר נקיות ויותר מהירות, לא יגנבו אותך במחיר או המרחק ואופציות הם אין סופיות, כרגע הם הופכים להיות חברת השליחות של אוכל הגדולה בארה״ב ובעתיד משלוחים רגילים. הייתי משקיע את כל כספי כשיצאו לשוק. שון | 19.04.17 (ל"ת)
17. לטמבל מ16 אני מקווה שתקנה ותפסיד את כל כספך גוגל הייתה רווחית רוב הזמן. לא ניתן בכלל להשוות לאובר. אובר מפסידה כי המשקיעים מסבסדים את הנוסעים והנהגים. הם יצטרכו להעלות מחירים בלפחות 50% בכדי להתמודד עם ההפסד אך אז כמות הנוסעים תרד דרסטית הגלשנית | 17.04.17 (ל"ת)
16. חברה מעולה מנייה מעולה עכשיו הייתי קונה מה זה חשוב שיש הפסדים, גוגל הפסידה 9 שנים סכומים גדולים בהרבה. החברה יצרה קונספט ונכנסה ל68 מדינות זה עולה כסף בכל מדינה שהיא כבר חוקית עברה לרווח תוך פחות משנתיים. 20% עלייה במשתמשים בכל שנה מ2014 בעקביות ומותג שהוא בעצם השם של התעשייה. אם היא שתפר טיפה כבר בשנה הבאה תגיע לאיזון ומשם לרווחים מטורפים כפלטפורמה בעלת 250 מליון משתמשים. אסף | 16.04.17 (ל"ת)
13. בשביל רווח צריכים להיות יותר יקרים ממונית רגילה נהג מונית שצריך לקיים רק את עצמו הרבה יותר זול מחברת ענק עם הנהלה שמרוויחה מיליונים. בשביל להיות רווחיים הם צריכים להעלות את המחיר ברמה כזאת שהם יהיו יותר יקרים ממונית רגילה. אייל | 15.04.17 (ל"ת)
10. "הפסדים" חברה שיצרה מחזור של 20 מיליארד בתוך 8 שנים ושמנצלת את הצמיחה שלה כדי להגדיל פלח שוק. אמזון גם "הפסידה" שנים כסף. משקיעים חכמים הצליחו להבין שמדובר באסטרטגיה טובה יותר מלהוציא את הרווחים מהחברה. יגאל | 15.04.17 (ל"ת)
8. אובר 69 סנט אובר לא שווה אם עד היום שמונה שנים מיום ההקמה החברה רק מפסידה כסף ולא רואים אור בקצה המנהרה זה אומר דרשני ? לא יעזור שום טכנולוגיה בעולם אם הנהג שמפעיל את הטכנולוגיה לא מרוצה והנוסע לא מרוצה גם החברה לעולם לא תיתרומם יוני | 15.04.17 (ל"ת)
7. אובר ההפסדים האלה כתוצאה מסיפסוד נוסעים בעולם וניסיון של אובר לשבור רגולציות השאלה היא כזאת מי יכנע קודם הרגולציה או כספי המשקיעים ולידעת הקוראים הכנסות זה לא רווח אלא מחזור יושקו | 15.04.17 (ל"ת)
5. רואים שאתם לא מבינים הרבה uber זה לא תחנת מוניות... המודל מאפשר לאנשים שהם לא נהגי מוניות להסיע אנשים. זה לא טריוואלי להשיג את מידת האימון הנדרשת מאנשים. בארץ בגלל רגולציה אידיוטית הם מוגבלים לנהגי מוניות ארז | 15.04.17 (ל"ת)
4. שווי 69 מיליארד הגיוני בהינתן 6.5 מיליארד הכנסות בחו"ל זה מעבר לתחנת מוניות, אובר הפך להיות דרך ההתניידות הבלעדית של המוני אנשים בערים בעולם. אריק | 15.04.17 (ל"ת)
2. Soon When losing money Tesla is worth more than very profitable Ford, you know this market will implode. Be forwarned. Yosef | 15.04.17 (ל"ת)
1. לא הגיוני תחנת מוניות גלובלית עם טכנולוגיה מסויימת ועשרות מתחרות, שווה 69 מיליארד דולר??? תומר | 15.04.17 (ל"ת)
הנתונים נחשפים: אובר הפסידה 2.8 מיליארד דולר ב-2016
21 תגובות לכתיבת תגובה