אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הסוף לעליות מחירים חד–צדדיות? HOT ו־yes על הכוונת של משרד הכלכלה

38 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

38.
הוט ויס
הוט ויס שתי חברות שמתאמות בנהם איך לגנוב את הצרכנים מבלי לידע אותם וכשצריך לדבר איתם בטלפון צוחקים ללקוחות בפנים לא עונים שעות וכשעונים סוף סוף מעבירים מאחד לשני ובסוף מנתקים מעניין שלהיתחבר המענה תוך שניה שתי חברות מגעילות והגיע הזמן שהממשלה טטפל בהם
מישקה | 04.06.17
29.
עדיף לקבוע מחיר סמלי פר ערוץ
במקום קבלת ההסכמה וכו', עדיף לחוקק חוק שקובע : 1. מחיר מקסימלי פר ערוץ. (ערוץ - ערוצי סרטים, ערוצי סדרות וכו' וללא קשר לכמות הערוצים עליהם זה מתפרס) 2. מחיר מקסימאלי ל- VOD. 3. רשימת ערוצים עליהם הלקוחות לא ידרשו לשלם, כך שהלקוח יוכל לבחור את רשימת הערוצים עליהם ירצה לשלם (למשל לקוח ירצה ערוצי חינם ערוצי סדרות ו-VOD בלבד)
אני | 20.04.17
27.
מספיק לראות את הגרף כדי להבין את מצב השוק
יש לחברות האלו מזל שרוב עם ישראל חושש מחידושים. עידן פלוס מתנה מדהימה מהמדינה, טלויזיות חכמות היום זולות מאד, מזרימי אנדרואיד איכותיים נמכרים במחירים מעולים ויש המון אופציות לשרותי VOD , ספורט ועוד. אבל אנשים חוששים. יותר קל להתנהל בלי תלות במכשירים של הספקים. טוב תעשה המדינה אם תעודדד תחרות בתוכן - שיותר שרותים יגיעו לפה. אפשר לחסוך מאות שקלים כל חודש בלי להרגיש, בסוף זה יקרה.
k | 20.04.17
25.
לחוקק חוקים למפרע! לא בדיעבד!
מטריד שכל החוקים בדבר הגנת הצרכן ובמיוחד אילו "נגד" מעללי חברות הסלולאר והכבלים נעשים רק בדיעבד ולא למפרע. דומה שבמשרדי הממשלה הרלבנטים חושבים אחורה במקום קדימה. מעניין אם החוק המוצע יחייב את החברות, אפילו שהעלו מחירף לשלוח את המכתבים ולקבל את הסכמת הלקוח, אחרת לזכותו רטרואקטיטבית למועד ההעלאה הכפוייה.
תחשבו קדימה,לא אחורה | 20.04.17
20.
בהתחלה זה נראה לי כמו עוד רעיון פופוליסטי של ח"כ אבל אולי יש הגיון בכל זאת
בעקרון לחברה שלא מספקת שרות חיוני מותר להעלות מחירים כרצונה. אבל אסור לעשות זאת ללא הודעה. היות שלקוחות לא מתייחסים לרוב ההודעות שהם מקבלים, החברה צריכה להודיע כך: עוד חודשיים המחיר עולה, אם לא נקבל את הסכמתך במהלך התקופה, תנותק מהשרות. ללקוח שנותק באופן זה תהיה שמורה הזכות לחזור לשרות תוך פרק זמן קצוב בתנאים הקודמים, כולל העלאת המחיר. הסיכון המרכזי לחברות הוא שלקוחות שנותקו יבינו שהם לא חייבים לחזור. אולי זה ירגיע את כמות ההעלאות.
א | 20.04.17
15.
רק צפייה ישירה
למה בכלל להשתמש בשירותים של YES ו- HOT? שירות מחפיר, העלאת מחירים ללא עדכון של הלקוח, הטרדות בלתי פוסקות למתנתקים (אלו ששפר מזלם והצליחו...) ועוד סיבות רבות וטובות. יש היום כל כך הרבה אופציות לצפייה ישירה בעלויות מינימליות ו/או אפסיות, שאין שום הצדקה לקיומן של החברות הללו, בטח במחירים שהן מציעות.
אחד שהתנתק | 20.04.17
13.
יש לי רעיון יותר טוב
למה שהמדינה לא תחליף את הוט ויס ותעשה מיזם תוכן, תקנה תכנים, תנהל תשתית וממירים כי היא הרי יודעת לעשות את זה יותר טוב. אה רגע, בעצם המדינה כבר עשתה את זה פעם. קוראים לזה עידן פלוס וזה נחל כישלון חרוץ... או אולי תצליח להעלות את ערוץ התעמולה של רשות השידור או כאן. רגע. גם את זה בעצם היא ניסתה לעשות ולא הצליחה... אז אולי שיפסיקו להתעסק שם בשטויות וייתנו למי שיודע לעשות טלוויזיה לעשות את זה.
מושון | 20.04.17
12.
זו אולי ההצעה הכי מוזרה ששמעתי בזמן האחרון
המדינה מתעקשת לנהל חברות פרטיות במקום להתעסק בעיקר. ונניח שהוט ויס ייפנו אלינו וישאלו אותנו אם אנחנו מסכימים לעליית המחיר. זה לא אומר שהן יצטרכו יותר פקידים? פקידים לא עולים כסף? הכסף הזה יבוא מהשמיים? לא הוא יגולגל אל הלקוחות שישלמו יותר.
מנשה | 20.04.17
7.
ברור שיעלו מחירים
אם קודי ועידן פלוס נוגסים להם בכמות המנויים אז הדרך היחידה להשאיר את אותו הרווח ולהעלות אותו קצת כדי לדאוג לבעלי המניות זה להעלות את המחיר לפראיירים שעדיין ממשיכים לשלם. אם לא יעלו את המחיר אז יורידו תכנים ואם לא יורידו תכנים אז יעלו מחיר של מוצרים נלווים ( כמו התקנות או עלות התקנת שקע נוסף וכו... ) הדרך היחידה להימנע מלשלם יותר זה להתקין קודי על סטרימר שעולה 200 שקל חד פעמי ואז נהנים משידורי vod בחינם .
אילן | 20.04.17
5.
פתרון מדהים
אז חברת הוט תודיע ללקוח שלה שהיא רוצה להעלות לו את מחיר ה-VOD בעוד 5 שקלים, והוא יכול להתנתק אם הוא לא מסכים. בהנחה שהלקוח צורך תכנים ישנים ונחותים וממש חייב ספק טלוויזיה, כמו רוב האנשים, אותו לקוח יכול לעבור רק ליס, ולשלם את אותו המחיר שהוט התכוונה להעלות אליו, או לקבל הודעה דומה מיס כעבור מספר חודשים. הרי המחירים כבר מזמן מתואמים. הוט ויס יודעים שאותו בסיס לקוחות עושה פינג פונג בינהן שנים, ולא מעניין אותן לשמר לקוחות מעבר לרמת "קח שני סרטים מתנה ו-10 שקל פחות בחשבונית". זה לא הפתרון.
לא | 20.04.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת