אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בכיר במשרד התחבורה: "אני לא סומך על האוטובוסים - ולא משתמש בהם"

24 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

24.
איך בכיר במשרד התחבורה מאז להגיד את זה
לגרום אנשים להפסיק להשתמש ברכב זה פשוט, תן תחבורה ציבורית זולה, טובה ואמינה ואנשים יעדיפו להשאיר את הרכב בבית. לכל מקום שאני יכול להגיע התחבורה ציבורית אמינה וטובה אני בוחר להשאיר את הרכב בבית. אבל מה שבתור תל אביבי זה פותר רק 50% מהמקרים (כל עוד לא צריכים לצאת מת"א או להגיע למקומות שהתחבורה הציבורית אליהם לא יעילה) אז חייבים אוטו. תפקח את העיניים בו לת"א תראה שתחבורה ציבורית יכולה לעבוד בישראל ואפילו בצורה טובה.
ggg | 01.05.17
17.
קובי בילשטיין טועה, המדינה רוצה מה שיותר כלי רכב על הכביש.
קודם כל, התפלקה לישראל כץ, שהיה שר התחבורה באותו הזמן, האמת העצובה בראיון לעתונות לפני שנים בודדות שמיסי הקנייה על רכב חדש הם חלק גדול מדי מתקציב המדינה, ולכן לא יורידו אותם. מעבר לזה, חברות האוטובוסים היו מפסידות ונסגרות בלי הסובסידיות מהממשלה, שמנסה לצמצם את הסובסידיות למינימום. התוצאה היא שלחברות האוטובוסים יש קושי אובייקטיבי לספק שירות איכותי לציבור. לא מפתיע, בהתחשב בכך שהמדינה צריכה את המיסים שהציבור משלם על נסיעה ברכב פרטי.
יובל, תל אביב | 27.04.17
14.
הוא לא צריך לסמוך על אוטובוסים אבל...
הוא צריך להבין שיש כאילו שאין להם ברירה וחייבים את זה ויש כאילו שצריכים את זה אבל בגלל שבכירים במשרד התחבורה לא עושים את העבודה שלהם כמו שצריך ולא מבינים את החשיבות של תחבורה ציבורית, נאלצים להסתמך רק על רכב פרטי. אולי הפתרון הוא לחייב עובדי משרד התחבורה ,כולל את הבכירים והשר ,לנסוע בתחבורה ציבורית לאיזה שנה ואולי אז הם יתחילו להזיז את עצמם.
שמואל | 27.04.17
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת